התגלית של התייחסות קוסמטית לתאי-גזע בעור שייכת לגמרי ל"דיור". על בסיסה פותחה סדרה קוסמטית, שבימים אלה מפנה את מקומה לסדרת "קפצ'ר טוטאל – מולטי פרפקשן" החדשה. באירוע הפרזנטציה, סיפר שרון צרפתי, מנהל הדרכה ראשי ב"דיור" ישראל, כי יש חדשה מרעישה … המשך קריאה
Monthly Archives: יולי 2013
ההפתעה הגדולה בפתיחת קופסת "גלוסיבוקס" של יולי היתה שבמקום הקופסה הוורודה המוכרת – קיבלתי תיק רחצה או אם תרצו תיק איפור בוורוד פוקסיה, מחומר איכותי ורוכסן טוב (וללא ריח-לוואי של "מציאות") ובתוכו מוצרים ירקרקים-טורקיזיים – ממש "אבטיח הפוך". הכל מזמין, … המשך קריאה
האם השחקנית ג'וליאן מור, שנבחרה כפרזנטורית לסדרת "אייג' פרפקט" החדשה של "לוריאל", תצליח לעשות מה שעשתה ג'ין פונדה לסדרת הקאלציום של המותג – ימים יגידו. ההצלחה בבחירת ג'ין פונדה הייתה ועדיין מדהימה. נשים מעל גיל 60 מבצעות רכישות חוזרות של … המשך קריאה
סדרות קוסמטיות באות והולכות, אבל נראה שנשים הדבקות בסדרת "רנרג'י" של "לנקום", שעלתה על המדפים לראשונה ב- 1991 והתמקדה בטיפול בשני הצרכים הבולטים של עור בוגר: קמטים ואובדן מיצוק – לא מאפשרות לחברה לוותר עליה. יותר מהרבה אחרות, היא זוכה … המשך קריאה
7 הלקים החדשים של "אסתי לאודר" מסדרת "פיור קולור" אמנם עולים על המדפים בסמיכות ל"יום האהבה", אבל הגוונים שלהם מסמנים לנו בברור את המגמה בסתיו – אדום וסגול עמוק, במראה מודרני וזוהר. לכך אחראי השם המוביל: טום פשו, המנהל הקריאטיבי … המשך קריאה
רעיון נפלא בקיץ זה הוא של TNT (מבית "הוניגמן"), שהשיקה קולקציית קפסולה של חולצות טי וגופיות צבעוניות לצעירים וצעירות עם הדפסים "מסביב לעולם". הדפסים שמזכירים דוכנים בחו"ל של "רכישות תיירותיות". ההדפס של אחת הערים המובילות בעולם: ניו יורק, פריז, אמסטרדם, … המשך קריאה
כשנשאלתי האם יש לי עניין לקבל את "Wet Brush" להתנסות, השבתי בחיוב כי מייד חשבתי עם ילדה במשפחה עם שיער מלא ומשופע בקשרים. המברשת הגיעה אלי הביתה, משהו באחיזתה היה לי נעים והחלטתי לפתוח את האריזה ולנסותה פעם אחת עלי … המשך קריאה
מסנן קרינה פודרתי, במרקם אבקתי שקוף, ארוז במיכל גלילי קומפקטי ובתוכו מברשת קטנה – מוכר לי מחברת קוסמטיקה אמריקאית מסויימת, ששיווקה את מוצריה דרך קוסמטיקאיות. כעת הגיע מארצות הברית מוצר חדש " Focus Sun Block " עם מסנן קרינה בדרגה … המשך קריאה
משקפיים, כבר מזמן לא מרכיבים רק כדי לראות – אלא כדי להיראות. זה המסר החדש שהעביר אלינו מייקל וולף, הבעלים של "אירוקה", בפרזנטציה ל"ריי באן" החדשים. במילים אחרות: הפונקציונליות התחלפה באופנתיות. הוא סיפר על רוכשי מסגרות משקפי ראיה, שמרכיבים אותם … המשך קריאה
ה"פלוס" שנוסף ל- "D.D.M.L" המוביל של "קליניק" הוא צעד חכם וראוי לשבח, שלא כל מותג חושב עליו. זהו מוצר הדגל של "קליניק", עליו מבוססת שיטת "שלושת השלבים" שלו: סבון פנים, לאחריו מי הסרה ולאחריהם "D.D.M.L" . במהלך 2012 נמכרה ברחבי העולם … המשך קריאה