תמונות המשקפיים מרשימות באופן מיוחד, ולא רק כי למותג המוביל הזה יש שם כמו שלי – "DITA". כולנו הפנמנו שמשקפיים, שמש או ראייה, הן יותר מאביזר הממלא תפקיד של "קביים" לראייה לא מושלמת – אלא הוא פריט מדהים, שאומר הרבה … המשך קריאה
Monthly Archives: דצמבר 2018
"Hair Up" הוא תכשיר טבעי-צמחי ייחודי, המהווה פריצת דרך בטיפול בנשירה ואובדן שיער. זהו תכשיר צמחי בצורת ג'ל שקוף למריחה חיצונית על הקרקפת ויש גם שמפו לחפיפה לאחר הטיפול. כל זאת, בליווי אישי ופרטני של מפתח התכשיר ומייסד הקליניקה שמואל … המשך קריאה
הגם שמעבר לצורך הברור לשיפור ליקויי ראייה – למשקפים יש היבט טרנדי ברור, כחלק מאאוט- פיט נכון. זה הזמן להכיר מותג טרנדי במיוחד: "MYKITA", שעושה שימוש ביתרונות הטכנולוגיה המודרנית על-מנת לעצב ולייצר מסגרות במראה ייחודי ונדיר. בקולקציית ה-MYLON החדשה שלו, הוא משתמש במדפסות תלת-מימד … המשך קריאה
לגמרי, אנחנו אוהבות שמי שחוגג יום הולדת מעניק לנו מתנות – וזה בדיוק מה שעושה "גאיה קוסמטיקס", מותג האיפור והטיפוח המוביל בתחום המינרלי. והפעם – 50% הנחה על כל המוצרים (למעט ערכות) בכל חנויות הרשת ובאתר בתאריכים 23.12.18 – 31.12.18 … המשך קריאה
חברות הצבע מכריזות על צבע השנה המוביל שלהן – וככה זה כל שנה. השנה, "נירלט" בחרה בגוון שבין שמים למים – "IS 0688 North Cold" מה שלדברי הדס כהן, מנהלת תחום אדריכלים ב"נירלט" הוא: "צבע האוקיאנוס והשתקפות השמים המרצדים על … המשך קריאה
סוד אישי: מדי עונה אני אוהבת להתחדש בפריט או שניים של "רעומה" ועדיין מצטערת שלא הסתדר לי לרכוש יותר צבעי מכנסיים מהדגם שאני אוהבת. הסיבה: הפריטים שלה עובדים מצוין, נעימים לעור, נוחים לגוף, מתכבסים בהצלחה. הם אופנתיים אבל לא לגמרי … המשך קריאה
משקה מאצ'ה וניל חם עם תמצית וניל, גרידת לימון ואבקת מאצ'יה – הוא הבחירה הפינוקית המושלמת שלי לחורף 2019 ותקשיבו טוב: אחרי הכוס הראשונה, לא יכולתי לוותר על אחת נוספת, אם כי יתכן שאתם תעדיפו טעמים אחרים מתוך המגוון הרחב … המשך קריאה
איך לא חשבו על זה קודם? הטעם שכל כך בטוח הולך יחד – שוקו-וניל – ברוגלך שהן סוג של חובה חורפית ליד כוס השתייה החמה, אם כי רבים מהילדים והחברים של הילדים דווקא מעדיפים אותם לצד שתייה קרה. על הצורך … המשך קריאה
בעיקר בבגדים ובאביזרים הנילווים, אנחנו אוהבים את המיוחדים, את הבועטים והנעים בדרכים צדדיות וכזו היא הגישה העיצובית המובילה, של רשת האופנה הבועטת והחדשנית "NEW ERA". היא מתנהלת נכון ואוספת אליה קהל צרכנים חוזרים וחדשים, שאוהבים את התנועתיות שלה על קו … המשך קריאה
הימים החמימים שלאחר מטח הגשם האחרון, היו ההזדמנות הנכונה לי להתנסות במיץ טבעי חדש – בטעם נהדר, מתוק ורענן, מפרי מיוחד שאני מאוד אוהבת – אננס. את מדף המיצים הסחוטים והמצוננים בסופרמרקט השכונתי כבר מקשט החדש בשורה: 100% מיץ אננס … המשך קריאה