ב"אירוקה": " Jello" ו" Ray-Ban" צבעוניים

משקפיים, כבר מזמן לא מרכיבים רק כדי לראות – אלא כדי להיראות. זה המסר החדש שהעביר אלינו מייקל וולף, הבעלים של "אירוקה", בפרזנטציה ל"ריי באן" החדשים. במילים אחרות: הפונקציונליות התחלפה באופנתיות. הוא סיפר על רוכשי מסגרות משקפי ראיה, שמרכיבים אותם רק לצורך עיצוב המראה, בלי בכלל "מידת משקפיים". ציין כי הדבר בולט בעיקר במותג החדש ברשת: "Jello " האמריקאי הצעיר. בלוגרית, מורה במקצועה, שנכחה באירוע, ציינה כי בשכבה שהיא מלמדת יש הרבה בנות שמרכיבות משקפיים, ללא "עדשות מתקנות" – רק בגלל המסגרת והעניין.

שם המותג " Jello ", שמתחבר לסוכריות ג'לי צבעוניות, מייצג את רוחו: דגמים במיגוון צבעים מרעננים ונחשקים, במחיר המאפשר רכישה של יותר מדגם אחד, ליצירת לוק שונה לפי מצב הרוח והלבוש. ביחד עם זאת, משקפי הראיה והשמש של "ג'לו" הם אביזר אופנתי ברור ובקולקציה מיגוון עיצובים טרנדיים המייצגים את בשורות האופנה העדכניות ביותר בעולם המשקפיים. המחיר אטרקטיבי במיוחד: משקפי ראייה –  179 שקל; שני זוגות משקפי שמש – 119 שקל.

blog 40 - erroca 5

המבצע המרשים  של "אירוקה" לקיץ זה: החל מ-22.7.13 ובמשך חודש ימים, יוצאו למכירה משקפי "ריי באן" במהדורה מיוחדת ומוגבלת. מיגוון של 200 דגמים טרנדיים, שמעוצבים בפרשנות חדשנית לדגמים הפופולריים של המותג. לצורך זה, הוקמו ב-26  (מתוך 60) חנויות הרשת – חנויות "פופ אפ". אמנם המחיר המוצהר והנקוב בפתקית שעל גבי המשקפיים הוא בסביבות 1,300 שקל – אבל כל הקולקציה תימכר ב-65% הנחה, שזה אומר פלוס מינוס סביב ה- 500 שקל – 600 שקל.

blog 40 - erroca 8

היבט מעניין בקולקצייה זו הוא עדשות צבעוניות וזוהרות בדגמי משקפיים קלאסיים. " Ray-Ban" הקלאסי זוכה הקיץ לעדשות ראי מבריקות בצבעוניות מטאלית לוהטת. להזכירכם: אלה הם  "משקפי הטייסים" שהומצאו בשנת 1937 כדי למנוע את הסינוורים שחשו טייסי ארה"ב, ומאז הפכו לאחד המודלים הנמכרים ביותר בעולם.  עוד דגם אייקוני ותיק, שעודכן הקיץ עם עדשות מראה זוהרות, הוא  Wayfarer, שזכה לתהילה בקרב כוכבי הוליווד בשנות ה-50.

blog 40 - erroca 10

קו מעניין נוסף משנות ה-50, הוא Clubmaster”  " בסטייל וינטאג', שכבש את הרחוב והקיץ זוכה לעיצובים מרעננים. "קלאב מאסטר" עם עדשות ריבועיות בצבעוניות הדרגתית וניטים משולבים בצידי העדשות. יש גם עדשות עגולות – היבט חדשני ביחד עם חזרה אל שנות ה-60 העליזות, ג'ון לנון וילדי הפרחים. לצידן, מסגרות שקופות, דגמי יוניסקס שבולטים במיוחד בתיפקודם כאקססוריס ועוד.

 צילום: מוטי פישביין, שי יחזקאל, ערן תורג'מן


כתיבת תגובה