"איב סאן לורן" בקוסמטיקה – זה סיפור באור. את ה"טוש אקלה" הוא העלה על המדפים לפני למעלה מ-20 שנה – והפך במיידית לסיפור הצלחה ופתח קטגוריה חדשה באיפור. הרעיון המרכזי בו היה העלמת כהויות שיוצרים קמטים על –ידי אור נכון … המשך קריאה
Monthly Archives: יוני 2013
"ברצלונה", ומדוייק יותר: " Etnia Barcelona" הוא מותג משקפיים חדש בחנויות האופטיקה אצלנו. זהו מותג משקפיים ספרדי, עצמאי, ששם עצמו בגבול שבין אופנה, אומנות ועיצוב ובולט ביצירתיות, בצבעוניות הרדיקלית ובתפיסות הפילוסופיות שלו. באירוע ההשקה שוחחתי עם סוזנה קוטיק, מנהלת מותגים … המשך קריאה
לשעונים של קונצרן "ויקטורינוקס" השוויצרי, לצד האולרים, הסכינים, התיקים, הביגוד והבשמים שלו – מעבר לסגנונות העיצוב השונים, כולם בעלי מכנה משותף והוא "חמשת הערכים": פונקציונליות, חדשנות, אמינות, שוויצריות (SWISSNES) ומחיר הוגן. החברה נוסדה בעיר איבך בשוויץ בשנת 1884 על ידי … המשך קריאה
מוצרי טיפוח לגוף ולבית, " home & body" , הם האפיק החדש אליו התרחבה רשת האופנה " דפנה לוינסון HDL" , שהשיקה השבוע, באופן רשמי, את סדרת "ניחוחות של אופנה ". אותה רוח עיצובית אופנתית – הפעם בכיוונים שימושיים של … המשך קריאה
המהלך המוצלח בקופסת "גלוסיבוקס" של חודש יוני שייך ל"קלרינס", שהביאה להכרות של הרבה מאוד נשים את המוצר החדש שלה, "דאבל סרום", המכוון להעניק רכיבי טיפוח ל-5 הצרכים החיוניים ביותר לעור: לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה ורענון. מכאן ייעודו לכל סוגי … המשך קריאה
כדי להציג בפנינו את נפלאות האיפור שלה – ובעיקר של האיפור העמיד שמאפיין ומוביל אותה – ערכה "רבלון" אירוע יופי מרשים. להנחייתו, הוזמנה ארצה עינת דן, מאפרת ישראלית בינלאומית, שב-15 השנים האחרונות חיה ועובדת בברלין. היא מוכרת כ"אמנית איפור" נחשבת … המשך קריאה
מאוד קשה לשכנע את בני הנעורים למרוח על פניהם מסנן קרינה, לא רק כי הם נוטים שלא להקשיב. מרקם המסננים אינו נוטה להתחשב בעור פניהם, שבגיל זה נוטה יותר לעודף שמנוניות ולנקבוביות פעורות, מהן היא מופרשת. "ד"ר פישר", הידוע בסדרת … המשך קריאה
הגם שהרושם הוא כי קיימת נטיה לדפדף בספרים שעל המדפים בחנויות, גם אם המוכרים לא אוהבים זאת – אבל זה חלק מחווית "חנות ספרים". לאוהבי קריאה אמיתיים, נפתחה לאחרונה בארץ אופציה נוספת. "גרף- הוצאה לאור", המכסה את קטגוריות הספרים המוכרות: … המשך קריאה
שמיכת הקיץ החדשה של "אירופלקס", שקיבלתי להתנסות, נעמה מאוד גם לי – למרות, שבאופן אישי, אני לא יכולה לשאת מוצרים סינטטיים ובעיקר בקיץ אני חייבת את ה-100% כותנה. השמיכה קלילה ביותר ועוטפות נפלא מול קור המזגן, שמזמין שמיכה דקיקה אך … המשך קריאה
השקית שבתמונה היא הסימן הראשון שקיבלנו לכניסתה של "קסטרו" לתחום אופנת הילדים. שימו לב להגדרה המדוייקת: לא "בגדי ילדים" – אלא "אופנת ילדים". "קסטרו" החליטה לשלב תחום זה בתוך החנויות שלה והפתיחה הרשמית היא בסביבות תחילת שנת הלימודים – ראש … המשך קריאה