ההבטחה הקוסמטית מאוד יוצאת דופן: "סרום שנוצר, כביכול, בדיוק עבור העור הפרטי של כל לקוחה ועל-ידי כך לספק תיקון מותאם אישית" – כך לדברי "קליניק", באשרלפעילות הסרום החדשני שלה, "סמארט ריפייר סרום", שאותו היא מגדירה כ"חכם". ה"חוכמה" שלו היא הפניית יכולות הטיפול … המשך קריאה
Monthly Archives: נובמבר 2014
תם עידן ה"אוהלים" ברשת "כותון" ואת רעיון הנוחות במירווח שבין הבגד לגוף – המותג התאים לתפיסה העכשווית שלו: מענה אופנתי לנשים, שגם מעניק הרגשה נוחה בבגד, נוחה עם הגוף שלהן ונוחה עם איך שהן נראות. הקו המנחה של "נשים אמיתיות" הביא את ארז … המשך קריאה
המיוחד בשני הקרמים החדשים, שהגיעו אלי להתרשמות ואינם מקבוצת ה"קוסמטיקה" – הוא בכיוון החורפי שלהם, שיוצר פינה נוספת בהיצע שלהם לצרכנים. את "פינג'ל" (Fenjal) אנחנו מכירות, בעיקר בגלל קרם הידיים הקלאסי, בניחוח ש"תפס" בוגרות רבות בימי נערותן. הוא היה אז מוצר מיוחד, … המשך קריאה
הרעיון של "נשים למען נשים" דרך מכירת חזיות ולבני נשים בכלל – הוא שהוביל בשנת 1978 את הרחובותית דפנה קופר – מהוראת הסטוריה וספרות בתיכון בקיבוץ "גבעת ברנר" אל הקמת והפעלת רשת של 14 חנויות "את", הפזורות ברחבי הארץ, מאשקלון בדרום ועד קריית … המשך קריאה
את הצלליות לעיניים במרקם קרמי, אני מעדיפה בגווני הרקע כי כך הכי נוח לי להניחן עם האצבעות. כן, אני יודעת כמה המברשות חשובות, חוסכות בחומר, מניחות את האיפור בצורה מקצועית יותר – אבל מה לעשות, גם את המייק-אפ הנוזלי אני מניחה עם האצבעות, … המשך קריאה
את "סופט טאץ' " אני מכירה הרבה מאוד שנים, מדוייק יותר לאמר שאת מוצרי הטיפוח של "סופט טאץ' " אני מכירה הרבה מאוד שנים. היא תמיד הרשימה אותי באיכויות רכיבי הטיפוח שבקרמים שלה ובעיקר האנטי-אוקסידנטים שמוצו מגלעיני אבוקדו. היה לה קרם עיניים מצויין, … המשך קריאה
שמן גוף הוא לא מוצר הכי נפוץ על מדפי הקוסמטיקה בארץ, אולי כי בתודעת רבות הוא מתקשר לתחושה שמנונית על העור – ובמקרה של "אהבה" זה לגמרי לא נכון. לדברי המותג, שהצמיח כנפיים רחבות בעולם: "נכון להיום, שמני גוף הם הבחירה המועדפת והאולטימטיבית … המשך קריאה
התכשיטים המדהימים בתמונה הם של "מיה אינספיריישן", רשת של 6 חנויות בקניונים מובילים. אישית, הפעם הראשונה שראיתי אותם היה בהזמנתי ליום הצילומים בסטודיו של הצלם המצויין שי יחזקאל. עבודות הצילום שלו מדהימות – ותואמות להפליא את המותג. רק הביטו בצילומים ותראו איזה יופי … המשך קריאה
מפריטי האיפור של "דיור" קשה להסיר את המבט, בנקודות המכירה. איכותם ברמה הגבוהה ביותר – והיופי שלהם כובש ומפתה לרכישה. ברור לי, שלא מעט רוכשות אותם כדי להביט בהם בבית, שוב ושוב – שהרי הם כל כך יפים. עדות אישית: לי יש … המשך קריאה
איפור קל ולא מתאמץ, ברוח "ללינית" הוא הבסיס לליין האיפור החדש של "Laline", הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, שהרחיבה את פעילותה בקטגוריית האיפור והשיקה ליין איפור חדש הכולל סמקים במרקם קרמי, ברונזר ושפתוני סטיק בגימור מבריק. לדברי שרית אברבוך אליה, סמנכ"לית שיווק … המשך קריאה