ל"McCormick" תבלינים עולמיים בטעמים חדשים

בגשם הזה אנחנו בבית ורוצים לשדרג את הבישולים הביתיים והלא מקצועיים שלנו בטעמים חדשים ובתבלון מעניין – ולא בדיוק יודעים איך, גם נראה לא לעניין לרכוש מגוון רחב של תבלינים ולבזוק קצת מכל אחד מהם. לכן, כל כך שמחנו להיצע החדש של חברת התבלינים האמריקאית הגדולה בעולם, "McCormick" (מקורמיק), הנמכרת ב-166 מדינות בעולם, ומציעה לנו תערובות תבלינים מעולות, במיכלים נוחים מאוד לשימוש. יש מגוון רחב וצירופים מעניינים של תערובות, שבטוח לא חשבנו עליהם בעצמנו, ומכאן המלצתי: צרפו את כולן לארון המטבח שלכן, הם לא יישארו שם הרבה זמן.

חברת "McCormick" מתמחה בייצור עשבי תיבול ותבלינים טהורים והיא מייצרת תבלינים ותערובות משולבים במיוחד ליצירת הטעם המושלם, כולל תהליך טחינה במספר רמות טחינה, להדגשת הטעמים. תערובות התבלינים מיועדים לבשר, דגים, עוף, ירקות, לתיבול והעשרה של מרקים, תבשילים, קדירות, בשר על האש, סלטים וכו', במגוון טעמים בהם מקסיקני, צ'ילי, איטלקי, מעושן ועוד. חברת "ר.ב.דגנים" הישראלית, ייבואנית "McCormick", הרחיבה את יבוא מוצרי המותג העולמי. לדברי רחל ברודנו, מנכ"ל "ר.ב.דגנים": "מקורמיק מובילה באיכות וניקיון התבלין, כמו גם באיכות האריזה ונוחות השימוש בה. התערובות נותנות מענה לכל בשלן ביתי ומאפשרות להגיע לטעמים מאוזנים ומיוחדים ללא ידע בבישול וללא היכרות עם תבלינים. החברה מציעה פתרונות תבלון למאכלי בשר, דגים, פסטות וסלטים, באמצעות תערובות מוכנות ומאוזנות בטעמים".

לשמחתנו, מעכשיו אנחנו יכולים להשיג את ליין התבלינים האיכותיים והמובחרים של "McCormick", כולל ליין התערובות המיוחדות בטעמים בלעדיים לבשר, דגים, פסטה, סלטים וירקות, בקונספט חדשני. מוצרי החברה, בהם מגוון תמציות "McCormick" המיוחדות לאפייה, והם מוצגים ברשתות המזון בסטנדים מיוחדים המחולקים לפי קטגוריות התיבול המיוחדות של "McCormick", שבנויות לפי סוגי המנות והתבשילים להן מותאם התיבול המדויק. בין מוצרי "McCormick" בצירופים הכל כך מעניינים שניתן להשיג בארץ: תערובת תיבול עם מלח וורוד, פלפל שחור ושום; תערובת תיבול בזיליקום ואורגנו, שום ומלח ים; תערובת תיבול פלפל אדום כתוש עם אורגנו ושום. בנוסף, ישווקו תבלינים טהורים בהם: כמון טחון, תבלין אורגנו, פלפל שום במטחנה, צ'ילי מקסיקני ועוד, וכן מגוון התמציות של "מקורמיק" בהן: תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון, תמצית קוקוס ועוד, ההופכות מנות לעשירות וטעימות בנגיעה אחת.

חברת "ר.ב.דגנים", בבעלות רחל ברודנו, מתמחה ביבוא ושיווק מותגי מזון עולמיים. היא היבואנית הבלעדית של מותג דגני הבוקר "אוראו" ומגוון דגני "Post", הפירות היבשים "Sun-Maid", קונפיטורות "Bonne Maman", מותג דגני הבוקר "Weetabix", מותג הסוכריות העולמי "PEZ" ועוד.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ל ובחנויות מובחרות.

כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

המחיר: 19 שקל – 24 שקל לאריזת 100 – 180 גרם.

לפרטים נוספים: עמוד "מקורמיק" בפייסבוק: www.facebook.com/McCormickSpice

ובאינסטגרם: www.instagram.com/mccormickspice

צילום: האגודה לקידוד המוצר

סגור לתגובות.