קרם לחות אנטי-אייג'ינג מבוסס פפטידים מסדרת "New-Way"

המעבר לשעון החורף, רוחות הסתיו והגשם הקליל שמדי פעם מנקה את האוויר – מסמנים לנו שתם השרב הגדול והקיץ מאחורינו. לאחר שבקיץ נכנענו לחום ולזיעה, התמכרנו למקלחות רבות וחפוזות והסתפקנו בלחות קלילה לעור הפנים שלנו – הגיע הזמן להחזיר לעור את מה שהחסרנו ממנו ולשקם אותו. זה הכרחי כי עוד מעט יגיעו ימי החורף על האוויר היבש והמייבש שלהם ואוויר המזגנים, השואב לחות מהעור. חשוב להפנים: כלל שהעור יגיע לחורף במצב טוב יותר – כך הוא יינזק פחות.

מטבע הדברים, בשלב הראשון, אנחנו פונות לסידור מחודש של מדף הטיפוח ומהר מאוד מגלות ש"משהו חסר", שאין לנו משהו שממש יעניק "בוסטר" שיקומי לעור הפנים. כאן נכנסת לתמונה המומחית לקוסמטיקה פני בן עמי עם סדרת תכשירי האנטי-אייג'ינג "New-Way" מבית "פני בן-עמי ADN". מותג הקוסמטיקה "ADN" פועל משנת 2013 בהובלת פני בן-עמי, מנכ"לית ומייסדת, המתמחה במחקר, פיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה ייעודיים לקהל המקצועי: קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות, רופאי עור, פלסטיקאים ומכוני אסתטיקה רפואית.

קו המוצרים של "ADN" מיוצר בישראל עבור השוק המקומי והבינלאומי ומספק מענה מקיף למגוון בעיות בעור הפנים ובכף הרגל. הוא מבוסס על המוניטין רב השנים שצברה בן-עמי כמומחית בתחום הקוסמטיקה, כמנהלת מכוני יופי וכיזמית בתחום הפרא-רפואי. הניסיון הרב שצברה במשך כארבעה עשורים, יחד עם תשוקתה לגילוי רזי עולם הקוסמטיקה – הובילו אותה לחקור את הפוטנציאל הגלום בחומרים הפעילים. הרכב החומרים הפעילים נרקח בהתבסס על יעילות מוכחת במחקרים דרמטולוגיים, בכדי להשיג את התגובות הטיפוליות הטובות ביותר.

אחזור אל החיפוש אחר מענה לשיקום נזקי הקיץ לעור הפנים שלנו והכנתו לעונה הקרה – ואת המענה לכך מציעה סדרת תכשירי האנטי-אייג'ינג "New-Way". משולבים בה מרכיבים חדשניים הנלחמים במראה עור אפרורי, חסר מים וברק, ומיועדים לעור הזקוק להמרצה, חיות וחיוניות מורגשת .התכשירים מעניקים לחות והזנה בכל שכבות העור, שיפור בגמישות ובאלסטיות שלו, האטת תהליך הזדקנות, מיצוק והחלקה, העלאת רמת הלחות בעור, וצמצום ניכר בעומק הקמטים והקמטוטים. רבים מהקרמים מיועדים לטיפול מקצועי במכוני היופי ויש גם כאלה המתאימים לשימוש ביתי. אחד מהם הוא "קרם לחות פפטיד" ("Anti-Aging Peptide Moisturizing") שבו התנסתי.

עור הפנים שלי מאוד רגיש ובעיקר לחומרים קוסמטיים אגרסיביים – שאמנם התועלת בהם היא תוצאה אפקטיבית מבוקשת, אך עור רגיש כמו שלי – לא מסוגל לעמוד בהם וכך יוצא, שהרבה פעמים, אני מעדיפה "מוצרים נייטרליים". המיוחד והחשוב עבורי בקו המנחה את פני בן עמי הוא בניית פורמולה קוסמטית המבוססת על איזון עדין בין אפקטיביות טיפולית גבוהה של החומר הפעיל, לבין חוסר אגרסיביות של המוצר שנועד לטפל גם בעור הרגיש.

"קרם לחות פפטיד" מעניק לעור שלנו פפטידים, שהם שרשראות של חומצות אמינו קצרות (אבני הבניין של החלבונים המצויים בעורנו) – פפטיד קולגן ופפטיד אלסטין – התורמים לבניית סיבי הקולגן שמעניקים לעור את חוזקו וסיבי האלסטין המעניקים לעור את גמישותו וכן קומפלקס ייחודי של 3 סוגי חומצה היאלורונית החודרת את שכבת העור, ויטמינים – A,E,C, מטרקסיל 3000 ומטרקסיל 6000 המשפרים מראה קמטים וקמטוטים. ללא שומן וללא סיליקונים. לאחרונה, אני משתמשת בו בוקר וערב וחייבת להודות שהוא נספג במהירות כי יש בו איזו קלילות ולמרות זאת אינו מותיר תחושת יובש בעור. כבר לאחר ימים בודדים של שימוש הבחנתי בתוצאה מיידית: מראה רענן יותר של עור הפנים שלי שהותש מהקיץ ומקשיי הקורונה. ממשיכה להשתמש והתוצאה מעמיקה ומשתפרת.

מחיר "קרם פפטיד" 295 שקל לאריזת 50 מ"ל.

פני בן עמי ממליצה להניח מתחתיו, ישירות על עור פנים נקי את סרום חומצה היאלורונית + ויטמין C

("Hyaluronic Acid Serum Cocktail"). מחירו: 330 שקל לאריזת 30 מ"ל.

את המוצרים ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות ובמכוני האסתטיקה המובילים.

לפרטים נוספים באתר החברה: www.adn-fani.co.il

ובפייסבוק: www.facebook.com/fani.adn

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.