ל"לוריאל פריז" סדרת טיפוח לבנות 60 פלוס – "GOLDEN AGE"

כנראה שהמיקרו-פנינים שבפורמולת סרום הלחויות החדש שלי מסדרת "גולדן אייג' " של "לוריאל פריז", הן שמעניקות לעורי כמו זוהר מיידי. פעולת יופי חיצוני מאוד משמחת ומשפרת מצב רוח. צרפתי אותו לאחר שהתלהבתי מקרם היום מהסדרה, שהעניק לעורי נינוחות מרובה. ברור לי שלרכיבי הטיפוח הקוסמטיים ייקח זמן להביא לידי ביטוי את תועלתם, אך היופי המיידי עושה את שלו. אנחנו צריכות לשאול את עצמנו במה באמת קרמי טיפוח יכולים לתרום לעור הפנים של בנות 60 פלוס, שהרי ליבה של קטגוריית האנטי-אייג'ינג הוא עיכוב הופעת סימני הגיל ולא חיסולם. "סימני הגיל" הם שינויים החלים בעור מבוגר והם נובעים משני גורמים. גם בגלל תהליך הזדקנות פנימי-כרונולוגי-גנטי וגם בגלל חשיפה לשמש, זיהום האוויר והרדיקלים החופשיים, שמאיצים את התהליך. נסכים כי קרמים שמכילים את החומרים הרלבנטיים לגיל זה, יכולים להועיל ביותר – אך, ברף הציפיות הריאליות.

עם העלייה בגיל, חלים התרופפות של רקמת החיבור וסיבי הקולגן, הפחתה בעובי רקמת השומן בפנים ובעיקר בזו שמרפדת את הלחיים, החלשות שרירים גורמת להופעת קמטי הבעה, בעיקר באזורי המצח והעיניים, פוחת מספר המלנוציטים (תאי צבע) ולכן יתכן שיופיעו כתמי גיל בהירים. העור מפריש פחות חלב ולכן כמות השומן שעל העור פוחתת. העור המבוגר נראה אפרפר וחסר ברק בגלל הירידה ביכולת ההתחדשות של התאים והצטברות תאים מתים על פני השכבה החיצונית של העור.

מאיה לזר, מנהלת ההדרכה ב"לוריאל פריז" מדגישה את היבט אובדן הסידן. לדבריה, בנוסף לאובדן הלחות בעור, ספיגת הסידן בגוף מואטת. עבור חלק מהנשים, תופעה זו עלולה להשפיע על עור הפנים: הוא הופך לרפוי יותר, יבש יותר וגוון העור הופך אפרפר ומאבד מהחיוניות שלו. חוסר סידן בעור מחליש את צפיפות התאים, העור מאבד מאיכותו והופך לשברירי יותר. קווי המתאר של הפנים מטשטשים, והפנים מאבדות תחושת מיצוק. העור הופך דק יותר ומאבד מהגוון הוורדרד, המאפיין עור צעיר וחיוני. את המענה לכל אלה, מבקשת להעניק סדרת האנטי-אייג'ינג החדשה של המותג – "GOLDEN AGE", שפותחה עבור נשים בגילאי 60 פלוס.

בסדרת "גולדן אייג' " 4 מוצרים: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום, כולם מכוונים להעניק לעור הבוגר מראה יותר מוצק, יותר חיוני ויותר יפה. למטרה זו, משולבים בפורמולה הקוסמטית רכיבים ייחודיים לטיפוח העור הבוגר. הרכיב המוביל הוא ניאו-סידן, הידוע בתכונותיו המחזקות ובשימוש לאורך זמן מסייע בשיפור תחושת צפיפות התאים בעור ומעניק לעור מראה מוצק יותר. לצידו, תמציות צמחיות מפרח האדמונית המלכותי ומפרח האיריס – לסיוע בשיקום הגוון הטבעי של העור וחזרה הדרגתית של הגוון הוורדרד, המאפיין עור צעיר יותר. אלה מוצרי הסדרה:

1) קרם יום – מחזק וממצק (120 שקל).

2) קרם לילה – עשיר ומחזק. הפורמולה שלו מועשרת בשמנים מרככים, המסייעים לקבלת מראה עור מחוזק, מוזן ונינוח יותר (120 שקל).

3) קרם עיניים – מטפח, מכיל קפאין. הפורמולה הייחודית מסייעת בהפחתת מראה השקעים מתחת לעיניים, בתיקון מראה העיגולים השחורים והכהויות העיקשות מתחת לעיניים, בלוחמה ברפיון העור ומעניקה מראה זוהר, ורדרד ומואר (120 שקל).

4) סרום ללחות מוגברת ולמראה עור זוהר – הפורמולה שלו מכילה מיקרו-פנינים, אשר מעניקות אפקט הארה לעור ומסייעות בהענקת מראה זוהר ויפה. מעניק לעור הפנים לחות מרובה ותורם לרענון העור, הפחתת סימני עייפות, תחושת נינוחות והשבת הזוהר (120 שקל).

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.