ל"משק אחיה" שמן זית טרי ומודגש – "שמן ראשית המסיק"

שמן זית, הוא מוצר מאוד פופולרי אצלנו בבית, גם לבישול ובעיקר להקפצה. למטרות אלו, אני משתמשת בשמן זית איכותי – אך לא מהרמה המירבית. לסלט ולמריחה על טוסט, אנחנו מעדיפים שמני זית מהסוג היותר איכותי והחדש שלנו, מעולה במיוחד: שמן זית של "משק אחיה" – "שמן ראשית המסיק". זהו שמן צעיר בעל גוונים, טעמים וארומות מודגשים, המאפיינים את שמן תחילת המסיק, שבו הטעמים וערכי הבריאות של השמן – בשיאם.

אם טרם יצא לכם להכיר את כל מוצרי "משק אחיה", כדאי שתדעו כי מדובר במותג בוטיק ישראלי, המייצר ומשווק את כל טוב האדמה: שמן זית, יין, זיתים, טחינה ודבש. חברה חקלאית בת 20 שנה, שמגדלת עצי זית וכרמים ומפעילה בית בד מודרני לייצור שמן זית איכותי במיוחד. בית הבד של "משק אחיה" נחשב לאחד מ-20 מבתי הבד המובילים בעולם לייצור שמן זית ושמני הזית של "משק אחיה" נבחרו ברציפות לשמן זית הטוב ביותר בישראל. הם מוגשים במלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה ואהובים במיוחד על שפים מובילים וצרכנים פרטיים בכל רחבי הארץ, שהמשותף להם הוא ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות.

"שמן ראשית המסיק", הוא שמן הזית שמפיקה יצרנית שמן הזית הישראלי המובחר, "משק אחיה", מהתוצרת החקלאית של ראשית העונה והוא נחשב לשמן הזית הטרי ביותר בשנה, בעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. בית הבד של "משק אחיה" מקבל מהחקלאים את זני הזיתים הראשונים שמבשילים ומהם מייצר את שמן הזית המשובח ביותר לצריכה שנתית. שמן זית שמופק בראשית המסיק של כל זן – תמיד יהיה בעל ארומות טריות וטעמים עזים ומודגשים. זאת, בנוסף לתכונות המובילות של שמני "משק אחיה": שמני זית כתית מעולה בכבישה קרה, ובחומציות מירבית של עד 0.5%.

לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה" ומומחה לשמן זית ישראלי: "מטעי הזיתים של 'משק אחיה' נמצאים בעמק שילה, ואיכות השמן המופק מושפעת מחבל הארץ הייחודי הזה. אנו ממשיכים את המסורת העברית בארץ ישראל ומגדלים באהבה ובמסירות מאות דונמים של עצי זית מזנים שונים ודוגלים בעבודה חקלאית מודרנית. בית הבד שלנו ממוקם קרוב מאוד למטעי הזיתים, ואנו משנעים אליו את הזיתים הטריים שנמסקו זה עתה, בקלות ובמהירות. לכן, הם לא מספיקים להתחמצן, וכך מתקבל שמן בעל רמת חמיצות נמוכה. מתחילת נובמבר עד ינואר, מופקת במשק סדרה מצטיינת שנקראת "ראשית המסיק", כהוקרה על החגיגה החקלאית המסורתית. השמן הראשוני הזה, שמופק בבית הבד, ניחן בסגולות בריאותיות יוצאות דופן, ארומות חזקות וטעמים דומיננטיים – שווה כל טיפה!".

כשר מהדרין לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.

"שמן ראשית המסיק" משווק בבקבוק 750 ליטר והמחיר: 39 שקל – 45 שקל.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ (במסגרת מוצרי חנוכה) וגם באתר האינטרנט של החברה www.m-achiya.co.il

צילום: יוסי מור

סגור לתגובות.