הקוסמטיקה של הרופא ד"ר אודי בר – סדרת אנטי-אייג'ינג מעולה

בגלל הגישה הקוסמטית של הרופא ד"ר אודי בר, מייד התלהבתי מסדרת האנטי-אייג'ינג החדשה שלו. אותי, מאוד מרשימה העובדה שהוא משלב רכיבי קוסמטיקה, שהובילו בעבר, לצד הרכיבים הכי חדשניים. לגמרי מנוגד לנטיית יצרניות הקוסמטיקה להשליך את הישן לטובת הכוכב החדש. כמי שהייתה במשך 26 שנה כתבת הקוסמטיקה של שבועון "לאישה" – אני מכירה היטב את תהליכי ה"גלים" בקוסמטיקה. יש משהו חדשני ומותג קוסמטי פורץ איתו – ומהר מאוד יצרניות הקוסמטיקה האחרות מגיבות כ"גל גואה" במענה שלהן לאותו רכיב. בא מלך חדש – והישן נדחק, לא מחמת חוסר יעילות, אלא מ"הסכמה" על "שפת השוק".

מאוד שמחה שבחרתי בשמן "רוז היפ" (המופק מצמח ורד הבר) של ד"ר אודי בר. זוכרת שהכרתי את השמן כמשולב במוצרי קוסמטיקה מלפני 20 שנה, אך לא כשמן יבש, כשלעצמו. ניסתי את זה של ד"ר בר – והמוצר מעולה. כל כך מעולה – שאני חייבת לשים אותו כל יום, על עור פנים נקי. השמן הזה "יבש" ולכן נספג במיידית והוא מיטיב ביותר עם עור פני היבש, שחוטף חוסר נינוחות לאחר המקלחת. 2 טיפות משמן "רוז היפ" של ד"ר אודי בר – ועור הפנים שלי מרגיש טוב, ללא תחושת מתיחות והוא סופח בהצלחה את קרם הטיפוח שאני מניחה מעל. יתרון נוסף שלו בכך שמועיל מאוד לעידון קמטוטים סביב העיניים, בלי להותיר כבדות ונפיחות בבוקר (לפעמים, מה שקורה לי מ"עודף קרם"). השמן הזה עשיר בחומצת שומן לינולאית ותכולה גבוהה של ויטמינים A, C, E. יעיל בהבהרת כתמי עור, יצירת גוון אחיד, החלקת צלקות אקנה, טיפול באקזמה ודרמטיטיס וצמצום הופעת פצעונים בקרב הסובלים מאקנה.

שמן ה"רוז היפ" שלי, הוא אחד מסדרת השמנים הקוסמטיים החדשה של ד"ר אודי בר, שיש בה שלושה שמנים טהורים נוספים: מרולה, המפ ובורג'. ארבעתם מבוססים על 100% רכיבי הצמח הטבעיים ומעניקים איכויות טיפוח אינטנסיביות. השמנים מופקים מהצמחים האלה בתהליך של מיצוי בכבישה קרה ובעלי יעילות מתועדת ומוכחת בהקלה על בעיות עור שונות ותפקיד חשוב בעיכוב תהליכי הזדקנות הנראים לעין. נכיר את שלושת השמנים הנוספים:

1) שמן מרולה – מופק באפריקה וחדש יחסית לעולם המערבי. שמן יבש קל, בעל מראה מט, הנספג מידית, למרות שהוא עשיר במיוחד בחומצות שומן חיוניות ומכיל ריכוז גבוה במיוחד של נוגדי חמצון וחומצות אמינו ומכאן נחיצותו לטיפול בעור מזדקן ובשיער יבש ושברירי. מתאים במיוחד לבעלי עור רגיל ומעורב, לשימוש על פנים ו/או קצות השיער לאחר החפיפה. מתאים לשימוש ביום (בחורף, גם מתחת לאיפור) ובלילה, על עור הפנים והשיער.

2) שמן המפ – מופק מזרעי צמח הקנאביס. עשיר בחומצות השומן החיוניות אולאית ולינולית, ומכיל יחסים אופטימליים בין ריכוז חומצות השומן מסוג אומגה 3 לבין חומצות השומן מסוג אומגה 6. יחסים אופטימליים אלה מקלים על דלקות וגירויי עור לצד טיפול בפסוריאזיס. מועיל בהפחתת סמיכות הסבום (השומן שהעור מייצר) ובכך מפחית את הופעת פצעי האקנה, מחליק את מרקם העור ומעלה את הלחות בו, בכל גיל.

3) שמן בוראג׳ – מופק מהצמח זיפן, העשיר ביותר בעולם בריכוז חומצת השומן החיונית גאמה לינולאית (GLA – גמא לינולאיק אסיד). חשיבותה בשמירה על חדירות קרומי תאי העור. שימוש קבוע בשמן זה תורם להארכת חיי תאי העור, שכן מחסור בחומצת השומן החיונית GLA גורם להתקשחות קרומי התאים, ובכך להזדקנותם ומותם המהיר של התאים. שמן הבורג' מתאים במיוחד לבעלי עור בוגר, יבש עד יבש מאוד, או כטיפול אינטנסיבי להחלקת העור והרגעתו בקרב בעלי עור רגיש, רגיל או מעורב. למטרה זו מומלץ שימוש בו אחת למספר לילות.

כל השמנים, בבקבוק זכוכית כהה, בכמות של 30 מ"ל והמחירים: שמן רוז היפ – 210 שקל, שמן מרולה – 200 שקל, שמן בוראג' – 195 שקל, שמן המפ – 175 שקל.

בנוסף לשמנים, למדנו להכיר, באירוע ההשקה, את הסדרה החדשה של ד"ר אודי בה ובה שלושה מוצרי אנטי-אייג'ינג מהפכניים, לעיכוב הופעת סימני הגיל עם הבטחה לתיקון סימנים שכבר הופיעו. לדברי ד"ר בר, הסדרה מבוססת על שעות מחקר אינסופיות ברחבי העולם, שתורגם בהצלחה לשפת המעשה: סדרת מוצרים חדשנית, המאפשרת לכל אחת ואחד למנוע ולתקן בבטחה את סימני הגיל, בטיפול ביתי קל ונוח. עם אחריות להצגת תוצאות אמיתיות, איכותיות ואמינות. בפורמולות משולבים מרכיבים חדשניים, בהם נעשה שימוש לראשונה בישראל ומוכחים קלינית כיעילים, ושילובי רכיבים שלא קיימים במוצרים בשוק העולמי. נכיר את מוצרי הסדרה:

1) נוזל לחידוש העור – מוצר חדשני, לשימוש ביתי, המשמש כתחליף לכל סוגי החומצות ותכשירי הפילינג השונים. מומלץ לשימוש בערב, אחרי ניקוי הפנים ובטרם מריחת תכשיר הלילה. את נוסחת הבסיס שלו פיתח ד"ר בר עוד בשנת 2002 – כתרופה והוא יוצר אז ע"י מפעל תרופות תחת מרשם, לכן היה נגיש רק ללקוחות הקליניקה. בשנה האחרונה, ד"ר בר ערך עדכונים בפורמולה שלו, על פי החידושים המתקדמים, וייצורה עבר למפעל קוסמטי, המאפשר לכולם להינות מהתכשיר יוצא הדופן. לדברי ד"ר בר, זהו המוצר הראשון מסוגו בעולם המשלב חומצות בטא-הידרוקסיות וניאצין (ויטמין B3), נוגדי חמצון (ויטמינים C, E) ופפטידים (מטריקסיל). הפעילות הקוסמטית של הנוזל לחידוש העור: פילינג עדין, כיווץ נקבוביות פעורות, הבהרת כתמי גיל ופיגמנטציה, מרקם עור חלק ושיפור ניכר בגוון העור ובמוצקותו.

הנוזל לחידוש העור, קיים בשני ריכוזים של חומצות (נמוך – מס' 1, גבוה – מס' 2), מה שמאפשר לעור תהליך התרגלות הדרגתית. למשתמשים החדשים מומלץ להתחיל בריכוז הנמוך (במטרה להרגיל את העור בהדרגתיות להשפעתם של המרכיבים הפעילים ובו בזמן להיווכח בהשפעתו) ולאחר מכן ניתן לעבור לשימוש בנוזל המבוסס על הריכוז הגבוה יותר והמתאים לשימוש קבוע. ברור שהתחלתי עם הריכוז הנמוך, אבל לא מייד בשימוש יומיומי. אישית, אני מעדיפה הדרגתיות עוד יותר מתונה ומבחינתי, ממש לא נורא שייקח קצת יותר זמן. לכן, העדפתי להתחיל עם פעם אחת בשבוע, בערב, ואחרי כעשרה ימים עברתי לפעמיים בשבוע – והכיוון בפרוש מבטיח.

הנוזל (בשני הריכוזים) באריזת 150 מ"ל והמחיר: 230 שקל.

2) קרם דה לה קרם ריץ׳ – קרם חדש המבוסס על הנוסחה המדויקת של "הקרם דה לה קרם" של ד"ר אודי בר, שלדבריו זהו הקרם היחיד שקיבל ממשרד הבריאות את ההגדרה: "מפסל את העור, ומייתר צורך בטיפולים עמוקים". ששת המרכיבים הפעילים שבקרם הם: חומצה היאלורונית (מעניקה לעור נפח ולחות אופטימלית, התורמת לתיקון קמטוטים וסימני יובש); ניאציאמיד (ויטמין B3) תורם לגוון עור אחיד ובוהק של העור ומצמצם הופעתן של צלקות, כתמי גיל ופיגמנטציה; פפטידים ונוירופפטידים (משפרים מוצקות העור, תומכים בייצור קולגן ואלסטין ומדמים את אפקט זריקות הבוטוקס בהרפיית קמטי הבעה); ויטמין C (אנטי-אוקסידנט, שומר על צחות העור ושקיפותו, תומך בייצור הקולגן ומעניק הגנה מנזקים סביבתיים); חומצה אלפא-ליפואית (מנטרלת נזקי רדיקלים חופשיים ומתקנת נזקים שגרמה חשיפה לשמש למטען הגנטי, ל-DNA); ו – dmae (תורם להפחתה מהירה של נפיחות בפנים ועליה בטונוס העור. הענקת מראה פנים מפוסל וחטוב יותר, החל מן השימוש הראשון ובעל השפעה מוכחת ומצטברת על מוצקות העור).

לצד ששת הרכיבים הפעילים האלה, משולב ריכוז גבוה של מיצויים צמחיים, המכוונים להביא לעלייה מיידית ומצטברת בטונוס עור הפנים, למניעה ותיקון כתמי גיל, להגברת האלסטיות והתחדשות העור. אליהם, נוספו בקרם החדש, שמן אבוקדו ושמן בורג', התורמים לנוחות לעור הפנים גם לבעלי עור יבש. הודות לכך, הקרם מתאים לכל סוגי העור: רגיל, מעורב, שמנוני, יבש.

באריזה 50 מ"ל והמחיר: 550 שקל.

3) מוס ניקוי עדין (מהסדרה החדשה) – לשימוש בוקר וערב, להסרת כל סוגי האיפור, הסרת תאי עור מתים וחידוש פני העור מבלי להותירו יבש. בפורמולה העדינה משולבים מקציפים טבעיים לניקוי יעיל, לצד מולקולות רב-סוכרים צמחיים, המבטיחים ניקוי מלא ועדין של עור הפנים, הצוואר והעיניים – מבלי להפר את המאזן הליפופילי-הידרופובי של העור. מתאים גם לעור בוגר ויבש וגם לעור שמנוני עם פצעי אקנה, בלי שיעודד בו יצירת שמנוניות מוגברת.

באריזה 150 מ"ל והמחיר: 180 שקל.

את הסדרה הקוסמטית ניתן להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר האינטרנט: www.dr-barr.com

צילום: רון קדמי

 

סגור לתגובות.