"HoReCa" מעניקה הדרכה והתנסות מעשית לפתיחת עסק קולינרי

רוצים לפתוח עסק בתחום המזון? – כדאי שתפנימו היטב כי לא מספיק לאסוף מידע ועוד גרוע מכך, להיות מובלים על-ידי התחושה שהכל אתם ממילא יודעים. צעד מאוד חשוב, בדרך להצלחה, הוא התנסות ממשית באיך באמת עושים זאת. מעכשיו, זה לגמרי אפשרי וזו הכתובת לכך: "HoReCa". שואו-רום חדשני ופורץ דרך, בית מקצועי אחד לעולם הקולינריה, האירוח וההסעדה, שמאפשר התנסות בתשתיות ובציוד המתקדמים ביותר עוד טרם פתיחת העסק. כך תוכלו לראות מראש את כל ההיבטים, על תתי-הסעיפים השונים שלהם והודות לכך להקטין משמעותית את הסיכון בפתיחת עסקים קולינריים.

"הוריקה" (Hotels Restaurant Catering) הינו בית מקצועי אחד, one stop shop לכל ענף הקולינריה , האירוח וההסעדה. בהקמתו הושקעו כ-5 מיליון שקל, לוקחים בו חלק מעל 150 ספקים נבחרים ומובילים בענף המזון בישראל והוא אוחז במיזם המשתרע על פני כ- 300 מ"ר ונראה כמו בר מסעדה, הכולל מטבח הכי מקצועי שיש, בר שקוף לקפה ואלכוהול, מחסנים וחדר קירור – בדיוק כמו בעסק אמיתי. כל היופי הזה נמצא בקומה השנייה, מעל מתחם כלי האוכל המוביל "מיסטרל", בדרך בן צבי 29 בתל-אביב.

מייסדי ובעלי "הוריקה" הינם היזם הקולינרי גיורא אשכנזי, בעליו של מוסד הבשרים הותיק NG בנווה צדק ושותף בחברת פורוורד ייעול ופיתוח לעסקים, שליווה במשך השנים עשרות עסקי מזון, בהקמה, ניהול ושיפור פעילות וביחד איתו ארז אלון (מיסטרל – החנות הגדולה בארץ לכלי מטבח למסעדות ובתי מלון).

התארחנו ב"הוריקה", טעמנו ממגוון הקולינריה הטעימה שלו והוסבר לנו כי פנייתו לקהל יעד רחב ומגוון: החל מיזמים קולינריים עם חלום אך ללא ניסיון; יזמים המעוניינים להפוך לרשתות ושהוריקה תקים עבורם את הסניפים; שפים, צלמים וכל מסעדן או בעל מקצוע שמעוניין להיות מקצועי ומצוין יותר.

מה ש"הוריקה" תעניק – ליווי לעסקים מהחלום ועד למפתח, ישיג את המטרה המוצהרת והיא לשנות את הסטטיסטיקה העגומה של סגירות של עסקי מזון ולא ליפול לבור נתוני השוק המצערים: רק 10% מתוך עסקי המזון שורדים אחרי 10 שנים. הרוב נסגרים תוך 3 שנים.

כך שיתף אותנו היזם הקולינרי גיורא אשכנזי, בחוויותיו עם "שוק המתחילים" בעסקי קולינריה: "בכל פעם שמצאתי את עצמי מנסה לתאר ללקוח את תהליכי ההקמה המורכבים וכיצד המשמעות שלהם באה לידי ביטוי בשטח – התברר לי כי הם אף פעם לא באמת מבינים כמה זה מורכב וקשה, עד שהם מקימים בפועל את העסק. הבנתי שהפתרון הוא ,Show Room שבו ניתן לראות בדיוק איך עובדת מסעדה, איך מתנהל בר, מה המרכיבים הטכניים או סוגי הרישוי הנדרשים וכמובן להתנסות בפועל בשיטות בישול ותהליכי עבודת צוות.

לקח לנו מעל שנתיים לאגד מעל 150 ספקים, נותני שירות וספקים מהמובילים שיש לנו בענף וכך יצרנו את התמהיל האולטימטיבי להקמה וניהול של עסק מזון. כך הקמנו את "הוריקה" כחוד החנית של ענף המזון. "הוריקה" מרכזת אליה את כל המידע והיכולות במקום אחד בו יוצגו החדשנות והפיתוחים המיוחדים ביותר. בעתיד, צפויים קורס הקמה וניהול של עסקי מזון וקרן השקעות לליווי ופיתוח לעסקים עם פוטנציאל גידול משמעותי".

אם לחדד את היתרונות של "הוריקה", אפשר לסכם כך:

1) במקום אחד ניתן להתרשם, לחוות ולרכוש את כל מה שנדרש להקמה ולניהול של עסק מזון מכל סוג שהוא.

2) אפשר להקים מסעדה או בית מלון, אפשר לבנות תפריטים, אפשר לפתח ואפשר ללמוד.

3) האלמנטים המשמעותיים ש"הוריקה" מציעה וחשובים לכל עסק: עו"ד, כלי אוכל, מיזוג, ציוד בישול, קופה, תוכנת רכש, קבלן, הלוואה בערבות מדינה ועוד 150 ספקים, נותני שירות ובעלי מקצוע מהמובילים בענף.

4) בין הספקים המובילים: מיסטרל, פורוורד, קיטשן ליין, ארמה את בנט, אקלים ליין, שרוני, אלפיין סיסטם, ביקום, G1, KO, יהודה ייבוא ייצוא, עו"ד עמית גרוס, רול, ארד, סיסתמה, המטבחון, YCD ועוד.

לאתר החברה: www.horeca.co.il

צילום: תות אשכנזי

סגור לתגובות.