ל"GUESS" האמריקאי חנות דגל ראשונה בקניון TLV בתל-אביב

יש חדש – חו"ל כבר כאן, בחנות הדגל של מותג "GUESS" האמריקאי האייקוני בקניון האופנה TLV , שנפתחה בשבוע שעבר והצפי הוא לפתוח חנויות מותג נוספות, בקניונים ברחבי הארץ. לנראות המדהימה והמזמינה של החנות בקניון TLV בתל-אביב אחראי משרד אדריכלים איטלקי, שעיצב אותה על פי הקונספט החדש של כל חנויות "GUESS" העולמיות. אני חייבת להודות כי באופן אישי, אני מאוד אוהבת את התיקים והארנקים של המותג, שמדי פעם רכשתי בחו"ל – ועכשיו אני יכולה לעשות זאת בחנות המרשימה בתל-אביב. השתתפתי באירוע פתיחת החנות, שכלל, כראשונים ומובילים בישראל, את תצוגת האופנה של אביב-קיץ 2020 – ועל כך אספר לכם בהמשך.

למען האמת, "GUESS" לא לגמרי חדש בארץ ומגוון פריטים שלו הגיעו בשנים האחרונות לישראל, באופן סיטונאי וחלקי בלבד וניתן היה להשיגם במספר חנויות נפרדות. החידוש הוא שמעכשיו, חברת "גלובל ברנד גלרי", החליטה להביא את הקולקציות של המותג בכל הקווים השונים ולאחדם תחת חנות דגל יוקרתית אחת. "גלובל ברנדס גלרי" הינה חברת אופנה בינלאומית בבעלות פרטית, מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. ביניהם: מותג האופנה האמריקאי, סם אדלמן, סירקוס (חברת בת של סם אדלמן), מותג ההנעלה בייטון וסלין דיון.

אז מעכשיו, "GUESS" מביא לישראל את הסגנון הסקסי, הנועז והסופר נשי, המזוהה עמו ומתכתב בברור עם הפרזנטורית שלו בעונות האחרונות: ג'ניפר לופז. בנשיות החזקה והסקסית שלה, היא מייצגת את ערכי המותג: העצמה נשית לצד נועזות בועטת, עם תועפות סטייל. תדמיתו של המותג הוצגה, בלא מעט קמפיינים חדשניים ובלתי נשכחים, עם דוגמניות בינלאומיות ביניהן קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, אנה ניקול סמית ועוד.

ה"בום" הגדול של המותג נעשה בתחילת שנות ה-90, עם הפרזנטורית קלאודיה שיפר, שהייתה הסופר- מודל הלוהטת ביותר של התקופה. אנחנו זוכרים את הקמפיינים הסקסיים שלה, לבושה בחזיית תחרה שחורה ובג'ינס של "GUESS". הפריטים שלבשה בצילומי הפרסומת – היו בזמנו חידוש לוהט, ומייד נחטפו מהחנויות. ביניהם, אזכיר את מעיל הפרווה בדוגמת חברבורות, חזיות התחרה וכמובן מכנסי הג'ינס בדגמים המשופשפים, בדגם עם רכיסת שלושת הכפתורים (Marilyn 3-Zip) וכמובן בגזרה הצרה והצמודה (slim-fitting jean). כל אלה, תרמו לקלאודיה שיפר כפרזנטורית של "GUESS" להפוך למודל יופי נכסף עבור נשים ונערות.

אגב, אם גם אתן ואתם הצעירים מרגישים כאילו היכרות עם אותם פריטים אייקוניים – אתם לא טועים. כל פריטי האופנה ההם, מזוהים עם הסטייל של המותג ונמצאים בקולקציות עד היום, בוורסיה עדכנית מידי עונה. תסכימו איתי שזו הצלחה אדירה של האחים מרציאנו הצרפתים, שייסדו אותו בארצות-הברית בשנת 1981 ובמהירות הפך להיות לסמל צעיר, סקסי והרפתקני. הוא נוסד כמותג דנים חובק השפעות עיצוב אירופאיות וקמפיינים פרסומיים שהפכו את בגד העבודה – הג'ינס הקז'ואל היום יומי והכל כך אמריקאי – לפריט אופנתי נחשק. בית הכולבו היוקרתי הניו-יורקי הראשון שהזמין מהג'ינסים של "GUESS" היה "בלומינגדייל". 24 זוגות מכנסי ג'ינס של המותג – נחטפו תוך שעות בהיסטריה והשאר כמובן היסטוריה.

"GUESS" של היום היא חברת ענק ציבורית, המאגדת תחת שם המותג, קווי אופנה ולייף סטייל הכוללים קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ליין דנים רחב, ליין נעליים וליין אביזרים עצום הכולל בין השאר תיקים, שעונים, משקפיים ועוד. למותג פריסה עולמית על פני כ-100 מדינות ברחבי העולם ב-1,174 חנויות המותג ועוד 584 חנויות בזכיינות, או בתוך חנויות כולבו יוקרתיות ברחבי ארה"ב, אסיה ואירופה. מן הראוי להדגיש כי, בשנים האחרונות, שמה חברת "GUESS" דגש מיוחד על מחויבות אקולוגית לאופנה בת-קיימא. כל הפרוות ובגדי העור שבקולקציית "GUESS" הינם מלאכותיים, בלבד

למותג קמפיין עולמי, לפיו ניתן להשיב לחנויות ג'ינסים ישנים והם נגרסים במפעלי החברה ונתפרים מחדש לג'ינס ממוחזר. בטכניקת , "Stonewashed" הג'ינסים עוברים פחות שטיפות מזהמות מאשר בעבר. בנוסף, מתוך הבנה, דאגה ואחריות למניעת זיהום האוקיינוסים, פותח סיב חדשני, העשוי כולו מבקבוקים ממוחזרים בטכנולוגיית "Thermore". ניתן להגדירו, ביתר דיוק, כמיקרו-סיבים, היוצרים יחד סיב קל ומחמם במיוחד, עמיד, קל לטיפול ושומר על צורתו באופן מושלם, גם אחרי שטיפות מרובות – ומכאן שהוא ידידותי ביותר לסביבה.

ב"GUESS" העולמית הוחלט כי הסיב החדש שלהם, ישמש את מותג כבר מקולקציות קיץ וחורף 2020 בהלבשת ילדים, בקולקציית הנשים, הגברים והדנים, בליין בגדי הים ובליין ההלבשה התחתונה. לפני שאעבור אל החדשים, אכיר לכם את הפריטים המובילים כעת בחנות הדגל – את קולקציית חורף 2019:

בקולקציית הנשים: הפריטים הבולטים בקולקציית חורף 2019 של "GUESS" מזוהים עם הסטייל המוכר של המותג האמריקאי: סקסי, אורבני, טרנדי, נשי וזוהר. יתרון מאוד ברור בקולקציה הזו, ולכן אני ממליצה עליה בחום, הוא סוג עיצוב שהוא גם טרנדי וגם על-זמני, שמבטיח שימוש פופולרי גם בעונה הבאה. לצורך זה אציין את מעילי הפרווה הרכים בוורוד-מעושן, כחול-עמוק, כאמל ובדוגמת חברבורות נמר; ג'קטים קטנים מעור בדוגמת בייקר (ג'קט אופנוענים) בכחול, שחור ובדוגמת נחש, מעל שמלות עור קצרות וצמודות, שמלות נשיות באורכי מיני ובאורך הברך עם פרינטים מנוחשים בגוון חול-צהבהב, מכנסיים מויניל מבריק וחצאיות מיני מעור המעוטר בניטים ובגימור אסימטרי.

אקססוריז לנשים: קולקציה תואמת ומרהיבה, לצד פריטי קולקציית ההלבשה הנשית, הכוללת חגורות ניטים ומשקפי שמש, תיקים, צעיפים נעליים ומגפיים. רבים מהם עם הדפסי חיות דוגמת נמר חברבורות, או פרינט מנוחש.

קו הדנים לנשים: "GUESS", אשר התחיל את דרכו כמותג דנים ומזוהה עימו עד היום, מחזיק בקולקציית דנים רחבה ומגוונת במיוחד. דגש רב הושם על פריטי דנים נשיים כגון ג'קטים מחויטים מג'ינס, מכנסי סקיני עם עיטור פנינים קטנות לכל אורכן, אוברולים צמודים לגוף ומחמיאים וחצאיות מיני מג'ינס.

הלבשה תחתונה ובגדי גוף: קולקציית הלבשה תחתונה סקסית ומבחר בגדי גוף, במבחר המתאים ללבוש קז'ואל וגם בגדי גוף מושקעים המתאימים לבגדי ערב.

בקולקציית הגברים: פריטי דנים אופנתיים וקולים, כמו מכנסי ג'ינס, ג'קטים וחולצות מכופתרות בשטיפה בהירה וכהה. בנוסף, בקו הגברי בולטת השפעה צבאית עם הרבה צבעוניות של ירוק- זית וכחול-נייבי , מעילי בומבר ומעילי עור מלאכותי, המצוותים לחולצות טי עם לוגו המותג, שחזר להיות מרכזי העונה. העונה הקרה מביאה עמה גם לא מעט מקטורנים וצווארוני גולף חתיכיים. גם אצל הגברים, קולקציית הדנים גדולה במיוחד וכוללת ג'קטים ומכנסי ג'ינס בדרגות שטיפה שונות ועם קרעים ובלי.

בקולקציית הילדים: טווח מידות רחב מגילאי 0! – 16 וכמו אצל הבוגרים, קולקציית הילדים מושפעת מטרנדים עכשוויים וכוללת פריטים בצבעוניות עזה של הרבה אדום, כחול, ורוד וצהוב. פריטים מובילים הם סווטשירטים עם קפוצ'ונים ופריטים עם הדפס לוגו. בהקבלה לקולקציות הנשים והגברים – יש כאן פריטים תואמים לקטנטנים, כמו מעילי פרווה מתוקים להפליא לבנות, קולקציית דנים רחבה, אקססוריז תואמים והרבה סטייל.

עכשיו אכיר לכם את הכי-הכי חדש בשוק הישראלי – קולקציית אביב-קיץ 2020:

הקולקציה ממשיכה את הקו של העורות, בדי הוויניל והבדים המבריקים והנוצצים (נוצץ בגוון מט- ולא בוהק). יש בה הרבה פריטי פוטר עם לוגו אופנתי, בשילוב של אבנים נוצצות המעטרות את הלוגו, חצאיות עור, שמלות סריג דק צמודות לגוף, חצאיות משי ארוכות עם חולצות מכופתרות תואמות וצבעוניות פסטלית של מנטה, לילך, ורוד בהיר, אפור ופוקסיה ולצידם פריטים בגווני טאי דאי. בקולקציית הדנים, שורטסים קצרים ואוברולים מג'ינס קליל, המתאים לעונה החמה, כולל פריטי דנים בצבעוניות הפסטלית, שתבלוט בעונה הבאה, וכמובן ליין בגדי הים של הקיץ.

טווחי המחירים:
נשים: 149.90 שקל -1,349.90 שקל
גברים: 149.90שקל – 949.90 שקל
ילדים: 89.90 שקל – 549.90 שקל

להשיג ב-"GUESS", קניון גינדיTLV (קומת כניסה), רחוב החשמונאים 96, תל אביב
טלפון: 073-3904999

למידע נוסף על החברה באתר שלה: www.guess.com

אינסטגרם: www.instagram.com/guess

צילום: יח"צ חו"ל

סגור לתגובות.