ל"אחוה" קיצפיות מרנג וניל ותות

את ה"קיצפיות מרנג בטעם וניל ותות" של "אחוה" שמרתי לאורחי לקפה ועוגה של שבת אחרי הצהריים. הייתי בטוחה שהאורחת המכורה, עוד מילדותה, ל"נשיקות" – תתלהב ביותר ותבקש את השאריות אליה הביתה – ולא כך היה. אני מאוד אוהבת אותן, יש אחרים שפחות. ולמה?blog 107 - halva 1

אני מוצאת את ה"קיצפיות" של "אחוה" כמתוק מושלם – ללא שומן, 4.5 גרם וכ- 15 קלוריות בלבד – ליחידה אחת. באריזה יש גם לבנות בטעם וניל וגם ורודות בטעם תות, מה שמעניק לקופסה נראות משמחת וגיוון טעמים. לי מספיקה אחת, גג שתיים ליד הקפה וכך יש לי שתייה חמה ולצידה פינוק מתוק וטעים, בלי הרבה קלוריות. בדיוק מה שאני צריכה.

אלו שפחות התלהבו מה"קיצפיות" הסבירו שהם מאוד אוהבים את ה"נשיקות" הקלאסיות לטעמם, ה"נשיקות" אוורריות יותר, בעוד שה"קיצפיות" יותר דחוסות והטעם והמרקם בפה מזכיר להם יותר את ה"מרשמלו" מאשר מעדן מרנג.

חברת "אחוה" היא היצרנית המובילה בישראל של שוק הטחינה ומייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים וטעימים להפליא כמו עוגות מרוקאיות, עוגיות רוגלך, עוגיות ממולאות, עוגיות גרנולה עם פירות יער, עוגות מאפין אישיות, עוגות תפוח עץ, שיש, שמרים, קינמון וכמובן, מוצרי חלוה מובילים.

באריזת "קיצפיות מרנג בטעם וניל ותות" 180 גרם והמחיר: 11 שקל.

בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה). להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

צילום: יעל האן

סגור לתגובות.