Apple Watch כבר בחנויות iDigital

iDigital, היבואניתblog 107 - idigital 1 הרשמית של Apple בישראל, כבר מציעה בחנויותיה המרשימות , ובאופן בלעדי, את Apple Watch  – השעון של "אפל". "השעון החכם" היחיד שיש לו אפליקציות ייחודיות ובלעדיות עבורו, עיצוב מהפכני וממשק משתמש שעוצב באופן מיוחד עבור פרק כף היד מאפשר למשתמש ליהנות מקבלת הודעות, תזכורות, שיחות וידיעות מתפרצות – כל זאת, היישר לכף היד.

באירוע הפרזנטציה, בחנות iDigital בקניון רמת-אביב, אמרה איילת צרפתי רוזן מנכ"לית "אי-דיגיטל" ישראל: "אנו שמחים לבשר על הגעת ה- Apple Watch לישראל, לאחר שעשה רעש בעולם כולו ויצר הד בקרב חובבי הטכנולוגיה המושבעים ואוהבי ה- Style Life. על מנת לאפשר לצרכן הישראלי להכיר את הדגמים השונים, להתנסות בעצמו ולחוות את יכולות השעון, נערכה הרשת עם מתקני תצוגה ייחודיים שסופקו על ידי Apple, שבאמצעותם יכול כל אחד להתנסות ולמצוא את השעון שמתאים לו״.

blog 107 - idigital 5

5 דברים קוסמים וקסומים ב- Apple Watch :

1) הוא מספק דרך חדשה לנהל אורך חיים מבוקר בכל העולמות – ניהול לוחות הזמנים, חיי החברה, שיחות טלפון, כתיבת הודעות וכו'. באמצעות הפיצ'רים Force Touch, Taptic Engine, Digital Crown וwatchOS2 המסונכרנים עם מכשיר ה-iPhone ויחד מספקים דרך התנהלות חדשה.

2) ה-Apple Watch מסייע לאמץ סגנון חיים בריא יותר באמצעות אפליקציות מובנות של כושר ואימון גופני ומעקב אחר תנועות הגוף, מד דופק, קלוריות ועוד.

3) לחובבי blog 107 - idigital 6שעוני הספורט, מאפשר ה- Watch Apple מדידת דופק ללא צורך ברצועת דופק נפרדת, באמצעות חיישני דופק מיוחדים הקיימים בגב השעון.

4) כבר במערכת ההפעלה האחרונה, נפתחה האופציה של הקלדה דרך חיווי קולי בעברית המאפשרת שליחת הודעות והכתבת מיילים בעברית דרך השעון.

5) הפתעה נוספת: צפוי כי בקרוב תושק siri בעברית ובכך תשדרג את חוויות ואפשרויות השימוש בשעון, כך שניתן יהיה להפעילו באמצעות פקודות קוליות בעברית.

מחירי ה-Apple Watch לדוגמא:

דגם גודל ׳38 גודל ׳42
Sport 1,799 ש״ח 2,049 ש״ח
Watch 2,749 ש״ח 2,999 ש״ח

לפרטים נוספים ובירור סניפי רשת iDigital בטלפון: 03-9005355 ובאתר: www.idigital.co.il

blog 107 - idigital 4

צילום: אלירן אביטל

סגור לתגובות.