ל"לנקסטר" סדרת טיפוח חדשה

פיתוי משולב מציעים לנו מדפי "לנקסטר" ממונקו ברשת "סופר פארם". כדי לעודד את רכישת פריטי הטיפוח מהסדרה החדשה – "סורקטיף פיל אנד פרפקט", בנוסף ל"מחירי השקה" מקובלים, שהפעם משמעותם 25% הנחה על כל מוצר –  מקבלים עם רכישת מוצר לחות מהסדרה גם קיט מתנה.  זהו חידוש מעניין כי עד כה הכרנו את הקיטים עם מוצרים מוקטנים כבעלי תפקיד ב"מבצעים" השונים. מטרתם לשמח את הלקוחה, להמריצה לרכישה וגם להכיר לה מוצרים, בתקווה שתרכוש מהם בפעם הבאה.

בסדרה החדשה  קרם לחות ליום במרקם רגיל או עשיר (50 מ"ל, 575 שקל), קרם לילה (50 מ"ל, 609 שקל) וקרם עיניים (15 מ"ל, 355 שקל). כולם  נמכרים ב-25% הנחה עד לסוף פברואר. בנוסף, עם רכישת  קרם לחות ליום או ללילה, מקבלים קיט עם מוצרים בגודל מיוחד והם: 30 מ"ל "אקספרס קלינזר", 30 מ"ל חלב פנים,  10 מ"ל קרם ידיים "דיפרנטלי", 3 מ"ל קרם לילה ו-3 מ"ל קרם יום, שניהם מסדרת "ווליום קונטור" ו-3 מ"ל "אילומיניטור".

blog 16 - lancaster

קהל היעד הוא בנות 35 פלוס ואליהן מכוון משפט המפתח המוביל את הסדרה:  "תרשי לעצמך לחייך".  זאת, מכיוון שקמטי הגיל הראשונים מקורם במימיקה של שרירי הפנים וכיווץ חוזר של השרירים, גם בחיוך ובצחוק – משרטט את הקמטוטים שעם הזמן מעמיקים לקמטים.

סדרת "סורקטיף פיל אנד פרפקט" פותחה כדי להתמוד עם הקמטים ולעכב הופעתם. היא מציעה טיפול בו-זמני לכל "סביבת הקמט". קומפלקס  מיקרו-פילר, עשיר בתמציות צמחים, סוכר ומיקרו גרגרים של חומצה היאלורונית "ממלא" את עומק הקמט ועל-ידי כך משטיח את פני העור; טכנולוגיה מיוחדת פועלת על שכבת הדרמיס הפנימית, מחזקת אותה, מחזקת את החיבורים בין התאים ומאזנת את הרשת האלסטית והודות לכך מעכבת היווצרות קמטים חדשים; מרכיבי זוהר תורמים למראה יפה מיידי.

למען האמת, אני זוכרת קונספט מוקדם יותר, שאף הוא הוגדר כ"מהפכני" וליווה את השקת הסדרה הקודמת נגד קמטים של "לנקסטר" –  "רינקל (קמטים) לאב (מעבדה)". החידוש בה היה, שבניגוד לקרמים קוסמטיים שונים, שניסו לתת מענה לבעיית הקמטוטים והקמטים, להקל, לטשטש, לעכב הופעה – כחלק מפעילות האנטי-אייג'ינג שלהם, המכסה היבטים שונים של בעיית סימני הגיל – "רינקל לאב" התמקדה רק בקמטים.

הקונספט המהפכני היה התמקדות בשלושה היבטים שונים של תופעת הקמטים: מילוי עומק הקמט, ריכוך והחלקת פני העור והקמטים ודחיפה מבפנים של הקמט החוצה. הסדרה הצהירה על מענה לסביבות גיל 40 פלוס – אך אני חייבת להודות שהייתה מצויינת גם לעורי הבוגר יותר. למרות הרטינול שבה, היא לא יצרה גירויים בעור, נספגה היטב והעניקה נוחות מיידית.

blog 16 - lancaster 2

מאנשי החברה בארץ, הבנתי שהסדרה עוד נמצאת על המדפים, אך לא הצלחתי לשמוע הצהרה מפורשת האם תישאר או תוחלף על-ידי "סורקטיף פיל אנד פרפקט" החדשה. להערכתי האישית – תוחלף.

צילום: יח"צ חו"ל


כתיבת תגובה