ל"אסתי לאודר" קרם עיניים חדש

472661_SupremeEye_Sleeve_F12_v5.psdבמחיר הזה, את חייבת להעדיף את קרם העיניים החדש של "אסתי לאודר" – "רוויטלייזינג סופרים גלובל אנטי-אייג'ינג איי קרם". ש"אסתי לאודר" הסלקטיבית, תתמחר קרם עיניים חדש ב- 330 שקל – זה ממש נפלא.  מה עוד שצפוי מחיר נמוך עוד יותר במבצעים השונים. שווה לעקוב אחריהם.

לדברי החברה, הקרם עשיר ברכיבי לחות, הזנה, נוגדי חמצון רבי עוצמה, נוגדי גירויים ומרכיבים המחזקים את מחסום הלחות של העור ומונעים התנדפותה. בפורמולה משולבות שלוש טכנולוגיות, התורמות להחייאת העור מבפנים, להזנתו והענקת מראה צעיר יותר. הודות לכל אלה, הוא תורם לעיכוב הופעת מכלול סימני הגיל באיזור העיניים. תרומה חיונית ביותר בשנות הריצה אחר כל משימות החיים, הגורמת להרגיש ש"נופלים מהרגליים". תוספת של קימטוטים, יובש וכהויות באיזור העיניים – לא רק שמעניקים מראה עייף יותר לעור – הם מתישים גם את הנפש.

קרם עיניים זה מצטרף לקרם הגלובלי לפנים, שהושק לפני שנה –   "רוויטלייזינג סופרים גלובל אנטי-אייג'ינג קרם". קרם הפנים מיועד לבנות 35 פלוס, המחפשת קרם אחד, שמתאים לפנים, לצוואר, ליום וללילה – מה שנקרא "קרם גלובלי". בשני הקרמים משולבת טכנולוגיה ייחודית, המפיקה מתמצית עלי במבוק סיני מרכיבים סודיים, הניחנים ביכולת  לתפקד כ"כפתור על", שמפעיל בו-זמנית מספר רב של מנגנוני אנטי-אייג'ינג. הודות לכך הם מעוררים מחדש את יכולתו הטבעית של העור להיראות בעל חיות ומראה צעיר רענן.

למרות גילי הבוגר יותר, ניסיתי את קרם העיניים והתרשמתי מאוד לטובה. המרקם אינו קליל מדי, אלא לחותי-סמיך,  ולכן מספיקה כמות קטנה וחסכונית. הספיגה לעור מהירה מאוד ומאפשרת להתאפר במיידיות והעיקר – הוא מעניק לעור באיזור העיניים תחושה מאוד נעימה של רעננות וחיוניות. כאילו ש"העיניים נפתחות".

 צילום: יח"צ חו"ל


כתיבת תגובה