"קלירקס" לייבוש מהיר של פצעונים

התשובה מאמו של הנסיין, נער בחטיבת הביניים, לגבי "קלירקס" לייבוש פצעוני הבגרות, לקחה לא מעט זמן, כי המתבגר סרב. ידענו שזה רק עניין של זמן ואין ברירה אלא להמתין. יום אחד הוא הסכים ובבת-אחת –  כי ילדי הכיתה העירו לו על פצעון גדוש ובולט בין הגבות.

כשחזר הביתה, מייד ניקה את הפנים והפקיר את הפצעונים בידי אמו, שדיווחה כי "קלירקס" בריכוז 5% עשה במיידית עבודה נפלאה. תוך שעות ספורות, הושג ייבוש מצויין של כל הפצעונים. ביחד עם זאת, היא העירה כי המרקם אינו "ג'ל בלתי נראה לטיפול בכל שעות יום", כפי שרשום על-גבי האריזה, אלא יותר נוטה לקרם ויש לו צבע לבן ברור.

בגלל הצבע הלבן שנשאר על הפנים – הוא לא מתאים למריחה לפני יציאה מהבית; בגלל  שלוקח זמן עד שיתייבש ולא יוסר בנגיעה קלה – יש להמתין לפני השינה; בגלל שלשפורפרת אין פיה צרה – בלחיצה יוצא יותר מדי חומר ובהנחה עם כרית האצבע – החומר הלבן מכסה שטח גדול מהדרוש.  בפעמים הבאות, היא נעזרה במקלון לניקוי אוזניים.

סדרת מוצרי "קלירקס" מבית "מדיליין" הישראלית מיוצרת במפעל שלה ביוקנעם. לדברי החברה, מוצרי הסדרה מכוונים לטפל בעור הסובל מפצעי-בגרות, בדרגות שונות של חומרה. החומר הפעיל הוא בנזואיל פרוקסיד, המשולב במינונים שונים: 2.5% ו- 5% (30 גרם, 40.50 שקל), 10% (30 גרם, 33 שקל). 10% יש גם במוצר לשטיפת שטחי עור נרחבים בפנים, חזה וגב (220 גרם, 78 שקל). התוצאה המוצהרת היא ייבוש וריפוי הפצעים במהירות עם תוצאות נראות לעין בתוך 48 שעות. להשיג ברשתות ה"פארם" ובבתי-מרקחת פרטיים.

צילום: דן לב


כתיבת תגובה