"גלוסיבוקס" של נובמבר

בחירה מוצלחת ביותר של "גלוסיבוקס", לקראת סיום השנה (מופץ החל מ-20.11), היא לשמח אותנו עם מוצר בגודל מלא, שמבטא את החדשנות הקוסמטית של שנת 2012 –  BB” קרם מירקאל סקין פרפקטור" של "גרנייה". הראשון שפרץ את הדרך לקטגוריה חדשה של טיפוח ויופי מיידי במוצר אחד וזכה בפרס המצויינות של מגאזין "מארי קלייר".

המקור היה בקוריאה, סיפרה המומחית לקוסמטיקה גליה תורן- חן, באירוע השקתו  בפברואר. כוכבות הקולנוע גילו קרם חדש שפיתחו רופאי עור ושמו BB, כראשי תיבות של Blemish Balm (באלם  = מרגיע , בלמיש  = מתקן פגמים). הרופאים ייעדו אותו לנשים לאחר טיפולי פילינג עמוקים וטיפולי לייזר, המותירים מצב טראומתי בעור הפנים, שמקשה על יציאה מהבית, לפרק זמן מסויים. הקרם החדש נתן מענה מסתיר, מטשטש ומייפה ברגע.

נשות קוריאה, האמונות על טיפוח העור, בבוקר ובערב,  עם סדרה בת שבעה מוצרים שמורחים אחד מעל השני – אימצו את הגילוי ומשם הגל שטף את דרום-מזרח אסיה. "גרנייה" הצרפתית היתה הראשונה שהרימה את הכפפה ופיתחה פורמולה מותאמת לעור מערבי. בעקבותיה צעדו חברות נוספות. לפני כחודש השיקה "גרניה" גירסה לעור שמנוני.

 "קרם מירקאל סקין פרפקטור" מעניק חמש תועלות מיידיות בפעולת מריחה אחת: מירקם יפה, גוון אחיד וזוהר, לחות, טשטוש מראה קמטוטים ופגמים קלים ומסנן- קרינה בדרגה 15. בגוון בהיר – "לייט" ובינוני -"מדיום" (50 מ"ל, 180 שקל). ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

בבסיס הקטגוריה היה הרצון לתת מענה לצעירות, ממהרות, שעור פניהן טרם העלה סימני גיל עמוקים והן רוצות שייראה נפלא, בתואם ללבוש המושקע והתסרוקת – אבל אין להן את הזמן העודף בבוקר להשקיע בסדרת מריחות קרמים ומייק-אפ מעל. אנחנו, האמונות מטבענו על כישורי האדפטציה, יכולות לעשות בו שימוש נרחב יותר.

המחיר הנוח מזמין שימוש היכן שאנו מסתפקות במעט יופי –  יותר  מ"כלום", אך לא טיפוח מלא ומייק-אפ. כך ביציאה לסופרמרקט השכונתי, כשביחד עם שפתון קל, לא נראה מוזנחות בעיני השכנות. כך לפעילות במכון כושר, שממילא מוגבלת בזמן ומסתיימת במקלחת הגונה. מענה מתאים לנשים שהכיוון שלהן הוא מראה טבעי אמיתי ולא איפור מושקע "במראה טבעי". מקובל עליהן כיסוי קליל ולא מסתיר, רק קצת מייפה, קצת לחות הכרחית וכמובן מסנן-קרינה בדרגה טובה, המותאמת למזג האוויר המקומי.

מוצר מוקטן מצויין ב"גלוסיבוקס" של נובמבר, להתנסות ברכיבים טבעיים איכותיים, הוא קרם הלחות מסדרת "אנג'ליקה" של "לאוקסיטן" הצרפתית. תמצית הצמח אנג'ליקה, מגידול אורגני, מעניקה לחות מרובה לעור. זאת הודות ל"כישורי" הצמח, הנובעים מאופי התנהלותו בקרקע חייו. בתחילת החורף, שורשיו יונקים ומשמרים בתוכם כמויות אדירות של מים. כשהקור מתגבר – האג'ליקה נכנסת לסוג של תרדמה וניזונה ממה שקלטה מהאדמה. כשמגיע הקיץ, תוך ימים ספורים הצמיחה מזנקת לגובה של כשני מטרים.

עוד מוצר מוקטן, המקובל מאוד בתחום השיער, הוא "שמן טיפולי" של "מרוקנאויל", על בסיס שמן ארגן ממרוקו. ידוע באיכותו לשיקום נזקי צבעי שיער, תהליכי סלסול והחלקה והשפעות שביבתיות מזיקות. מספיקה כמות קטנה על שיער יבש או לח.

עלות המינוי לערכה חודשית, כולל שליח עד הבית, היא 75 שקל (מידע משמח: מתקשרים משליחויות הדואר לתאום הגעה). אפשר לבחור לבוא לקחת באופן עצמאי מהמרכז בתל-אביב (רח' אבן גבירול 2) ואז העלות 55 שקל. לערכה מצורפת גלויה ובה פירוט המוצרים ומחירם המלא וגם שוברי הנחה.

את המוצר של "גרנייה" קיבלנו בגודל מלא – 180 שקל. נאמר שיש מבצע של 50% הנחה או, 1 + 1 – כבר הגענו ל- 90  שקל. הלחות של "לאוקסיטן" בגודל מלא (50 מ"ל) עולה 200 שקל. האריזה המוקטנת היא של 15 מ"ל – עוד 60 שקל. אריזה מוקטנת 15 מ"ל של "מרוקנאויל" –  עוד כ-20 שקל (מחיר רגיל: 45 שקל ל-25 מ"ל, 140 שקל ל-100 מ"ל). עוד בערכה בקבוקון לק ורוד-אדום יפה של OPI  (בגוון אחר משבערכות קודמות) בכמות 3.25 מ"ל (מחיר רגיל: 59 שקל ל-15 מ"ל) ודוגמית בושם של "לליק".

 צילום: מוטי פישביין, ריצ'רד פאיירס, גון סל


כתיבת תגובה