את אירוע היופי השנתי שלה, ה-"ביוטי סיטי", תקיים רשת "סופר פארם" זו השנה השמינית והפעם – באווירת טוקיו. 4 ימים עתירי מראות מדהימים ורחוקים לרובנו, 1 – 4 ביולי, בביתן 1, גני התערוכה תל-אביב. המקום יעוצב ברוח האסתטיקה היפנית, על רובעיה השונים של טוקיו והשילוב בין מודרני למסורתי. באירוע יציגו מייטב המותגים, שאנו מכירות ממדפי הרשת, את הטרנדים והחידושים בעולם הקוסמטיקה, לצד מבצעים והטבות ייחודיים. נוכל לחזות במגוון תצוגות אופנה, מופעי במה והרצאות של מומחים מובילים בתחום הלייף-סטייל (סנדרה רינגלר, מיקי בוגנים, ליאת אשורי, שלי גפני, דניאל חסון ועוד).
תצוגות האופנה ב"ביוטי סיטי טוקיו" בהפקת מוטי רייף יוקדשו לאופנה היפנית, שהשפיעה ועודנה משפיעה על הטרנדים בעולם כולו. מופע "הבלט הישראלי לובש קימונו" – בניהולו של עידו תדמור, יעלה בכל ערב ב-20:00. רקדני הבלט יציגו עיצובי קימונו שהכינו במיוחד 20 מעצבי אופנה ישראלים מובילים ( דורית בר אור, לי גרבנאו, גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, רונן חן, שני צימרמן, יואב ריש, טובל'ה, מיכל נגרין ועוד); "מחוייטים בטוקיו" – תצוגת אופנה מיוחדת בהשראת המראה המחוייט היפני בעיצוב סטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר"; "תצוגת רובע הרג'וקו" – אופנת הרחוב הצבעונית של טוקיו; להקת הרג'וקו עם 8 זמרות שיגיעו במיוחד מיפן, תופיע על הבמה המרכזית והזמרות תסתובבנה לאורך כל היום במתחם ה"ביוטי סיטי".
"הרג'וקו" הוא שם כולל לאיזור הסובב את תחנת הרכבת של טוקיו. בכל יום ראשון, צעירים לבושים במגוון סגנונות אופנה, פוקדים את המקום וסגנון רחוב זה מהווה השראה למעצבי אופנה רבים מכל העולם. ב"ביוטי סיטי טוקיו ", יוקמו מתחמים יפניים, שמאוד כדאי לבקר בהם, ביניהם: חנות פופ אפ ייחודית, "הרג'וקו מרקט" בה יוצע מגוון מוצרי עיצוב ואקסוסריז מיפן (גרביים של חברת טאביו, כלי כתיבה, תכשיטים ועוד); בלאונג' המרכזי ניתן יהיה לרכוש סושי ומגוון מאכלים יפניים; במתחם ה"יפני המסורתי" כדאי לבקר בבית התה, בו ייערך טקס התה המסורתי עם ציוד שהגיע במיוחד ל"ביוטי סיטי" מיפן; מתחם מרשים נוסף הוא של האוריגמי: במחווה לאומנות היפנית הייחודית והמורכבת, ידריכו מומחי אוריגמי ויסבירו על שיטות הקיפול והאומנות עתיקת יומין.
באירוע הפרזנטציה, אמר דני לוזון, משנה למנכ"ל "סופר-פארם": "ביוטי סיטי הפך למסורת, לבילוי חווייתי שלקוחות רבות מחכות לו ועלינו להפתיע אותן כל שנה מחדש. השנה בחרנו דווקא בטוקיו הרחוקה, שהיא בירת האסתטיקה העולמית המשלבת בין מסורתי וקלאסי, מודרני וצבעוני ומכתיבה טרנדים רבים. דווקא כיוון שטוקיו פחות מוכרת בישראל, החלטנו לבנות אותה בגני התערוכה ולאפשר ללקוחות ליהנות מחוויה ייחודית. בנוסף, לאחר שבשנה שעברה עשינו כבוד לפריז ולמותגים הצרפתים – זוהי הזדמנות לחשוף מותגים יפנים כמו שיסדו, קנזו, איסימיאקי וכן הבושם של יממוטו שיושק לראשונה בישראל- בביוטי סיטי".
הבושם החדש של המעצב היפני יוז'י יממוטו, מושק בימים אלה ברחבי העולם ואצלנו יושק ב"ביוטי סיטי טוקיו" ויימכר רק ב-4 ימי האירוע. הבושם לאישה נקרא "סיפור האהבה שלה" – " Her love story" ואת הבקבוק עיצב יממוטו בעצמו בקווים רכים ופיסוליים בצבעים כהים ובהירים, מסורתי ועתידני. הניחוח עדין ורומז ללימון וברגמוט, תערובת ורדים, אפרסק, יסמין, גרגרי פלפל ורוד, פצ'ולי ומסק. הבושם לגבר נקרא "סיפור האהבה שלו"- "His love story" ויש לו ניחוח גברי נמרץ, מורכב ורגיש שמתגלה לאט. עם רמזים עמוקים ועשירים של אגוז מוסקט והל המשתלבים בעדינות בתערובת גרניום ועץ אלמוג. באריזת הבושם 100 מ"ל והמחיר ב"ביוטי סיטי" 299 שקל (במקום 420 שקל).
היכרויות חדשות בתחום הקוסמטיקה: המותג היפני "שיסיידו" יציג מתחם גדול במיוחד בו יוצעו טיפולים; "קליניק" תשיק מברשת חשמלית נטענת לניקוי עור הפנים, שפותחה על ידי רופאי עור ומהנדסים שוויצריים – Sonic System Purifying Cleansing Brush ; מותג טיפוח השיער היוקרתי מאנגליה, " Toni&Guy" (עליו בפוסט נפרד), יציע מתחם חווייתי; מותג "לייף" מבית "סופר פארם" ישיק ערכת לק-ג'ל לשימוש ביתי
one step gel nail color. בערכה לק-ג'ל, משייף, "דוחף ציפורן" ומנורה עם טיימר למדידת זמן הייבוש. אין צורך להניח תכשיר "בייס" מתחת ללק ולא "טופ" מעליו ומסירים אותו רגיל, עם אצטון 100%. מחיר הערכה: 149.90 שקל; מחיר לק-ג'ל (יש 10 גוונים לבחירה, ביניהם אדום בוהק, ורדרד עדין, ורוד פוקסיה ועוד): 69.90 שקל.
מחירי כרטיסי הכניסה ל"ביוטי סיטי טוקיו 2014": הרוכשים ב"סופר פארם" ב-99 שקל ומעלה יקבלו מתנה כרטיס זוגי (החל מ-19.6); לקוחות מועדון "לייף סטייל" של הרשת יקבלו בדואר כרטיס זוגי; בקופה ניתן לרכוש כרטיס בודד ב- 20 שקל וכרטיס זוגי ב-30 שקל.
צילום: גיא הכט, רוני ינקוביץ, יח"צ, יח"צ חו"ל