את מוצרי השיער המצויינים של המותג האנגלי " Toni&Guy" ניתן להשיג ברשת "סופר פארם" וזהו חידוש מעניין בתחום, לאחר שלפני פחות מעשור היתה למותג מספרה זכיינית ברח' בוגרשוב בתל-אביב. היבואנית כיום היא "יוניליוור ישראל", שהחליטה לאפשר לנו להינות מחוויית המספרה בבית שלנו.
המייסדים הם האחים טוני וגיא מסקולו, צמד מעצבי שיער איטלקים, שהגיעו לאנגליה ופתחו את סלון היופי הראשון שלהם בשנת 1963 ומאז הפכו לאימפריית עיצוב שיער בריטית, הפועלת בלמעלה מ-400 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2000 החלו לשווק מוצרי שיער גם ברשתות קמעונאיות מובילות בעולם ובשנת 2009 רכשה "יוניליוור" את הזיכיון הבלעדי לכך וכיום היא משווקת את מוצרי " Toni&Guy" לשימוש ביתי בכ-25 מדינות.
הרעיון המוביל את " Toni&Guy" הוא יצירת חיבור בין שיער לאופנה והתאמת עיצוב השיער ללבוש. המותג פועל מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה בלונדון ולמעלה מעשור הוא נותן החסות הראשית לשבוע האופנה בלונדון. בהתאם לכך, גם באירוע הפרזנטציה, שנערך במתחם האירועים "אבידגור" בתל-אביב, הנחתה דפנה לוסטיג שיח עם סטייליסטיות, שהציגו התאמת לבוש לתסרוקות.
אלינו הגיעו 3 סדרות ובהן 18 מוצרים: סדרת טיפוח והזנה (שמפו ומרכך לסוגי שיער שונים ומסכה משקמת) שמחיר פריט בהן כ-50 שקל. מוצרים מעניינים בקבוצה זו הם סוגי שמפו ייעודיים לפי צבע השיער. יש שמפו להדגשת גוונים בהירים, שמפו להדגשת גוונים כהים ועוד הרבה אחרים; מוצרי העיצוב שמחיר פריט בהם כ-100 שקל, נחלקים ל- 2 קבוצות: מוצרים המקלים על עיצוב השיער ו- 3 קולקציות לעיצוב השיער, הלוקחות השראה מעולם האופנה: ליומיום לסטייל ללא מאמץ; למחפשות את הסגנון הנצחי שתמיד נשאר אופנתי וקולקציית זוהר עם טוויסט עכשווי.
צילום: ישראל כהן (מוצרים) יח"צ חו"ל (דוגמניות).