ל"תבואות" חטיפי אנרגיה חדשים עשירים בחלבון מהצומח

"כדורי תמר וקקאו עם חמאת אגוזים" ו"כדורי תמר וקקאו עם חמאת בוטנים", הם שני חטיפי האנרגיה החדשים של חברת "תבואות", המתמחה במזון אורגני וטבעי. הם עשויים מ- 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת של סוכר לבן, חומרי טעם וריח או חומרים מלאכותיים או משמרים והיתרון הברור: הם עשירים בחלבון מהצומח וברכיבים בריאותיים איכותיים. ביניהם: תמרים (68%), חלבון אפונה (10%), קקאו וחמאת אגוזי לוז או חמאת בוטנים (10%). בכל שקית אריזה יש 6 כדורים, המעניקים לנו 12 גרם חלבון ו- 12 גרם סיבים תזונתיים.

ניסיתי את שני הטעמים, וחייבת להודות שהם ממש טעימים. ממש מתאימים לי בקיץ הזה ביחד עם כוסות מים. זו האמת, אני מצליחה לשתות הרבה מים כי ביחד איתם אני מכניסה לפה עוד משהו ועדיף פרי או משהו בריאותי. ביס מדבר המאכל ביחד עם כמה לגימות של מים. כך אני מצליחה עם כדורי התמר והקקאו החדשים. ממש ביס קטן עם הרבה לגימות של מים. ככה, גם מאוד טעים וגם מאוד מרווה.

חייבת לציין את האריזה המעולה של שקית זיפר עם סגירה חוזרת לשמירה על הטריות, כך שמתפנקים וסוגרים, עד הפעם הבאה. כך קל לשמור על המוצר בבית וגם להחזיק בתיק, ברכב, בעבודה או ביציאה לשוטטות קלה או טיול.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות כפר תבור.

המחיר: 10.90 ש"ח לאריזה במשקל 90 גרם. בכל מארז 6 כדורים.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

צילום: אייל גרניט

סגור לתגובות.