ממתקים בריאים, חטיפי קינואה ושוקולד של "Undercover"

מתברר שאפשר להינות מממתק שהוא גם בריא וגם שוקולדי משוקולד-פרימיום – איך? יש מותג שמייצר כאלה וזהו "Undercover" מניו יורק. מותג מוצרי הקינואה המהפכני, שהפך ללהיט בניו יורק ומייצר סדרת חטיפי קינואה פריכה בציפוי שוקולד פרמיום ובתוספת רכיבים טבעיים. חברת "שגיא גרופ" החלה לייבא לישראל 5 טעמים של חטיפי קינואה קריספית קלויה בציפוי שוקולד מריר פרמיום (70% מוצקי קקאו) ועם תוספות מעניינות ומפנקות: בתוספת רימונים (18% מחית רימונים), בתוספת אוכמניות (16% אוכמניות כחולות מיובשות), בתוספת דומדומיות (19% דומדומיות מיובשות), בתוספת מלח ים עם ציפוי שוקולד חלב, חטיפי שוקולד חלב וקינואה (שוקולד פרמיום המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב).

לראשונה, יש לנו כאן רעיון מדהים של חטיפים, העושים שימוש במזון הבריאות קינואה, הנחשב לחלבון מלא, עשיר בסיבים תזונתיים ובחומרים מזינים. לכך נוספת קלייה ייחודית שהופכת את הקינואה לקריספית ופריכה ומעליה ציפוי של שוקולד פרמיום בעל 70% מוצקי קקאו. באופן הזה, חטיפי Undercover נחשבים לפינוק בריא, ללא גלוטן, ידידותי לסביבה, טעימים להפליא ומענגים בחיך במרקם הקראנצ'י-קריספי שלהם. קשה להפסיק לטעום וממש קשה להאמין שהם עשויים מרכיבים פשוטים ומטיבים.

חברת "Undercover" הוקמה בניו ג'רזי, ארה"ב, על ידי דיאנה לוי, אשר התמחתה בהכנת שוקולדים מעוצבים לאירועים, אך עד מהרה הבינה כי היא משתוקקת למשהו משביע יותר, קליל, שהוא בריא יותר ופחות מתוק. אחרי הרבה ניסיונות גילתה את השילוב המושלם: קינואה פריכה מצופה קלות עם שוקולד פרימיום! לאחר שבנותיה אובחנו עם צליאק, הפכה דיאנה את הפינוק הבריא ללא גלוטן, מה שהפך אותו לידידותי יותר לסביבה ונותן מענה גם לקהילת הצליאקים. במהרה הצטרפו לדיאנה בעלה מייקל ובנותיה וכיום הם חולשים על מפעל ייצור המספק את מוצרי Undercover לכ-15,000 חנויות בארה"ב, לרבות חברת התעופה האמריקאית יונייטד.

חברת "שגיא גרופ-פודיז", בבעלות ניר ישראלי, היא יבואנית מזון של מותגים צעירים ומעניינים מהעולם. החברה מייבאת מוצרי מזון צ’יפס, עוגיות, חטיפי בריאות, בייגלה ועוד מארצות הברית, דובאי והודו. החברה מפיצה את מוצריה באמצעות המרלו"ג שבבעלותה ומשווקת את מוצריה ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ. לדברי ניר ישראלי, מנכ"ל ובעלים חברת "שגיא גרופ-פודיז", ההחלטה על יבוא המותג האמריקאי לישראל נוצרה בעקבות הסנסציה שעורר החטיף בעולם וכן בעקבות קשר אישי שנוצר עם בעלי המפעל, אוהדי ישראל. "זיהינו מוצר חדש שטרם נראה כמותו בעולם, המתכתב עם מגמת הבריאות העולמית, לרבות המענה לקהילת הצליאקים, והחלטנו על הבאתו לארץ". לדבריו, המוצרים מבוקשים על ידי צרכני אוכל בריא, בני דור המילניום, משפחות אלרגיות ואוהבי גודיס.

כשר בהשגחת ה- OUD והרבנות הראשית לישראל.

המחיר: כ- 14.90 ₪ לאריזת 57 גרם.

להשיג ברשת שופרסל, במעדניות ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

לפרטים נוספים בפייסבוק: www.facebook.com/UndercoverSnacks

ובאינסטגרם: www.instagram.com/undercoversnacks

צילום: ליהיא עדי/שגיא גרופ

סגור לתגובות.