ל"פסטה ריקו" סדרת "בוסיאטה" פסטת פרימיום טרייה ומצוננת

מעכשיו, להנאה גמורה, גם אצלנו במטבח, פסטה איטלקית מסורתית, שמקורה במחוז טראפני והיא אופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה ושמה: "פסטה בוסיאטה". מקור שמה במילה "בוסו" שמשמעותה: מחט סריגה ששימשה במחוז טראפני לסריגת צמר עבה וכותנה. בהתאמה לכך, לפסטת הבוסיאטה צורה ספירלית, שנוצרת הודות לייצורה בתהליך גלגולה על מקל. אנחנו מאוד אוהבים את הפסטה הזאת, לא רק בגלל המראה השונה שלה, כאילו משהו חדש ואחר על הצלחת, אלא גם בגלל המרקם. הביס בה הרבה יותר "בשרני" ולכן מעניק יותר תחושת שובע והיא שומרת היטב על צורתה ומשתלבת מעולה במנות בשריות כמו בולונז, פסטו, סלט פסטה קר ועוד.

עבורי, באופן אישי, היתרון החשוב ביותר הוא היותה גם משביעה וגם איכותית מבחינת רכיביה. זוהי פסטה פרמיום טרייה ומצוננת, טעימה להפליא ומזינה, שימושית להכנה מהירה ישירות מהמקרר – לתוך סיר עם מים רותחים. פסטה קצרה העשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, חומרי גלם הטובים ביותר, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות ועם אחוז גבוה של חלבון בקמח. אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן.

"פסטה בוסיאטה" היא סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו", המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות "Bronze Die". לדברי שי אלון, מנכ"ל חברת "פסטה ריקו": "כמו במפעלי הפסטה המובילים באיטליה ובעולם, אנו מקפידים בפסטה ריקו להשתמש בראש מתכת מחורר עשוי ברונזה, שדרכו עובר בצק הפסטה ומקבל את צורתו הסופית. תודות למעבר בפתחי ראש הברונזה המיוחד, נוצרים זיזים קטנטנים מכל צידי הפסטה, והם מעניקים לה שטח פנים גדול ומחוספס יותר. רק פסטה שיוצרה בשיטת "Bronze Die" סופגת היטב את הרוטב בתהליך הבישול ומתאימה התאמה מושלמת למנות שף ולבישול עילי וביתי".

חברת "פסטה ריקו" משווקת מוצרי מזון מאיטליה ובהם: רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. החברה ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף, החברה מייצרת עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה, ועוד.

הפסטה החדשה הושקה רגל יום הפסטה הבינלאומי והיא כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק. 1) בוסיאטה קלאסי – נהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'; 2) בוסיאטה תרד – נהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'; 3) בוסיאטה סלק – נהדרת להגשה עם רוטב שמנת, בסלט פסטה קר וכו'.

לגבי התיבול וגיווניו, תוכלו להשתמש ברוטב שתכינו בבית או תרכשו, אבל כדאי מאוד לדעת כי לצד הפסטות השונות בסדרת פסטות המעדנייה של "פסטה ריקו", מוצעים גם רטבים. אף הם, רטבים טריים ומצוננים לשמירה במקרר. ביניהם: רוטב עם עגבניות ושמנת, רוטב שמנת ופטריות פורטבלו, רוטב שמנת וגראנה פדנו, רוטב שמנת ובטטה. הרטבים ממש מעולים ואנחנו התלהבנו במיוחד מרוטב שמנת ופטריות פורטבלו ומרוטב שמנת וגראנה פדנו. כך זכינו, בקלות, במהירות ובשימוש מיידי למנה כמו במסעדה, במחיר של רשת שיווק. ממליצה ביותר.

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

סדרת הפסטה הטרייה של "פסטה ריקו" משווקת לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ומלווה במבצעי השקה מיוחדים. להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

המחיר כ- 9.90 ש"ח – 14.90 ש"ח לאריזת 300 גרם.

לפרטים נוספים: עמוד "פסטה ריקו" בפייסבוק: www.facebook.com/PastaRiccoisarel

ובאינסטגרם: www.instagram.com/pastariccoisrael

צילום: אסף אמברם

סגור לתגובות.