ל"מילוטל" סדרת צ׳יפס קפוא ב-6 סגנונות לשימושים שונים

צ'יפס הקוביות נראה לי הכי מזמין בגלל הרושם המוטעה שכאילו אוכלים פחות ולמען האמת, קשה להפסיק לנשנש ממנו ומהצ'יפסים האחרים של חברת "מילוטל". החברה השיקה סדרה בת 6 סגנונות של צ'יפס קפוא, כולם מתאימים לטיגון ולאפייה (אנחנו מעדיפים את האפייה כדי לצמצם צריכת שמן), נראים נפלא כמו במסעדה, נגישים לשימוש ביתי וניתנים לרכישה ברשתות הנבחרות. בנוסף לטעם המדוייק והמזמין, היתרון הגדול בסדרה הוא מגוון החיתוכים, שיוצרים רושם שכאילו הכנתי "משהו אחר" ולא עוד פעם "אותו הדבר". המענה הנכון לצרכים ביתיים, להקל ככל הניתן בלי לוותר על הטעם והנראות המזמינה. נכיר את 6 הסגנונות הנפלאים:

1) צ'יפס זיג זג – בחיתוך הזיג זג האהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה. 1.5 ק"ג מחיר מומלץ 19.90 ש״ח.

2) צ'יפס קוביות – בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״. מעולה לנשנוש. אריזת 1 ק"ג מחיר מומלץ 13.90 ש״ח.

3) צ'יפס פלחים – פלחי תפוחי-אדמה עם קליפה. מחליפים בהצלחה את תוספת התפו״א בתנור. ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם. אריזת 1 ק"ג מחיר מומלץ 13.90 ש״ח.

4) צ'יפס קלאסי משפחתי – הצ'יפס שכולם אוהבים. אריזת 800 גרם מחיר מומלץ 9.90 ש״ח. יש גם אריזה משפחתית 1.5 ק"ג מחיר מומלץ 19.90 ש״ח.

5) צ'יפס אמריקאי – בסגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזת 1.5 ק"ג מחיר מומלץ 24.90 ש״ח.

6) צ'יפס סטייק – בסגנון Wedges הטרנדי והנפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזת 1.5 ק"ג מחיר מומלץ 19.90 ש״ח.

כשרות לכל מוצרי הצ'יפס המוקפא: מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר.

בפרוש הצלחה של חברת "מילוטל", שהציבה לעצמה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ'יפס האיכותי מהמסעדה הביתה. להעשיר את חווית הבישול הביתי ולהקל עליה, עם צ'יפס וירקות קפואים. זאת, בהמשך לפעילות הוותיקה של החברה בשוק המוסדי – בעבודה מבורכת ומעורכת ובמענה לצרכים המדוייקים של שפים מקצועיים ומסעדות. כמו כן, "מילוטל" פעילה בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, ובמסגרת זו, שמה לעצמה מטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

"מילוטל" נוסדה בשנות ה-80 של המאה שעברה כחלק ממפעלי "מילואות" של הקיבוצים. במשך מספר שנים היא הייתה בבעלות קבוצת פישמן ובשנת 2018 נרכשה ע״י ג'אווד אגבריה, מנכ"ל ובעלים, בעל תואר ראשון בביו-כימיה מאוניברסיטת באר שבע והושקעו כ-15 מליון ש״ח במפעל מחודש. בקניית המפעל, קסמה לג׳וואד ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי, אך יותר מכך – החיבור של מפעל "מילוטל" לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל. הוא דאג להמשך פרנסתם של כ- 100 עובדים ומשפחות מרחבי הגליל, הבאים מפסיפס תרבותי מגוון: יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. גם בימים אלה, כמו בעבר, פועלים כולם כמשפחה אחת מלוכדת שבראשה שדרה ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית שמחלחלת לכל עובדי המפעל.

בהמשך ישיר לחיבור זה, מחזקים במפעל את הקשר האישי עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידים על בחירת זני היבול הטובים ביותר, מפתחים תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד. לצד ערכים של איכות, חדשנות, שירותיות והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת – "מילוטל" שמה לעצמה מטרה לעודד חקלאות ישראלית. מתוך כך, היא רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח. "מילוטל" בוחרת את החקלאים לעבוד איתם, את זני תפו"א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.

"מילוטל" שינתה את פניה מחברה תפעולית – לחברה שיווקית. כחברה שיווקית היא שמה לעצמה מטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים ובפרט צ'יפס קפוא. את מחלקת המחקר והפיתוח שלה מובילה אג'נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי. בדיוק החזון של ג'אווד אגבריה, מנכ"ל ובעלים, שלאחר סיום לימודי תואר ראשון בביו-כימיה מאוניברסיטת באר שבע, החל לעבוד בחברה המשפחתית "אחים ריאד" ובהמשך מונה למנכ"ל החברה. אחרי 20 שנה בתחום היזמות והשקעות כמנכ״ל חברת "ריגומס" ומנכ״ל ב"אחים ריאד" – רוח היזמות וחשיבה על עתיד המזון הבריא הביאה אותו להקים בשנת 2004 את חברת "RJM תעשיות מזון", שעסקה בתחילה בייצור טחינה ובשנים האחרונות התפתחה לייצור מוצרים נוספים. בשנת 2018 רכש אגבריה את מפעל "מילוטל" במטרה להתרחב כתעשיין באזור הצפון. כיום, ילדיו של ג׳אווד השתלבו במגוון תפקידים והיום הם חלק מצוות ההנהלה שמוביל את החברה אל העתיד.

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.