ל"Gigi Studios" משקפי שמש וראייה טרנדיים לחורף 2019 – 2020

מזג האוויר הישראלי ובעיקר השמש החמימה והמסנוורת של החורף המקומי – מחייבים אותנו למשקפי שמש, גם בעונה שאירופה קפואה. מעבר להכרח האקלימי, לכולנו ברור שנראות משקפי השמש שלנו היא אאוטפיט, שנועד להשלים את המראה הטרנדי וליצור רושם שקשה להתעלם ממנו, במיוחד כאשר מדובר במותגים ייחודיים ואיכותיים. משקפיים הם חלק מהלוק האופנתי ואת המענה הנכון לנו מציעה חברת "Gigi Studios" הבינלאומית (שקודם הכרנו כ"Gigi Barcelona").

השתתפתי באירוע השקת קולקציית חורף 2019 – 2020 של המותג, שנערך במשרדים המרווחים והמרשימים של היבואנית: חברת "דיוק אופטיקס", מהמובילות בארץ בייבוא משקפי שמש ומסגרות ראייה ושחרטה על דגלה את קודי המפתח שלה – אופנתיות, נוחות ויוקרה. התרשמתי ביותר מליין משקפי השמש, שעוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית של העיר ברצלונה. בין הפריטים המדהימים, ברושם שהם מותירים, אציין את משקפי השמש עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" וליין ה LAB, המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה.

בהזדמנות זו, הוצג גם ליין משקפי הראייה של המותג – וכשאתם הולכים לבחור לכם מסגרת "נכונה" למשקפי הראייה החדשים שלכם – שימו לב למה שמציע המותג. אותי הרשימו במיוחד מסגרות "חצי מסגרת", מסגרות העוטפות את העין כולה, דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק, המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד. חובבי הווינטג' יעופו על מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז.

מי שכולנו התלהבנו ממנה – קהל הבלוגרים, העיתונאים והסלבים שהשתתפנו באירוע ההשקה – היא המנהלת הנוכחית של המותג, פטריסיה ראמו, בת ה-26. ראמו היא נכדתו של מי שהקים את המותג לפני 50 שנה. היא למדה אופנה בלונדון, לקחה בביטחון את המושכות, הכתיבה את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית משמעותית, אחת מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים.

כיום, משווקת "Gigi Studios" את משקפי שמש ומסגרות משקפי ראייה ב-45 מדינות בעולם ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. השילוב של אופנתיות, נוחות ואיכות מאפיין את החברה יותר מ-50 שנה ומהווה לאורך הזמן את ה"אני המאמין" שלה. את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות – וכשתכנו לרכוש לעצמכם זוג חדש, ברור לי שתתרגשו, כמוני, למראה ההיצע הכל כך טרנדי, מעניין ועונה על הצורך העכשווי והממשי בהן, במזג האוויר החורפי של מדינת ישראל.

צילום: יח"צ חו"ל

סגור לתגובות.