מתנות קטנות
ומשמחות, ודווקא מאוד שימושיות והפלא: במחירי הפתעה, פחות מגלידה, פחות קלוריות ויותר שמחה. דרך נהדרת לשמח את עצמכן ואת הילדים וברור שהחנות החדשה של המותג היפני, שנפתחה בקניון "איילון", תענה על צרכי הקהלים המבקרים כאן. מניסיוני, אחרי הצהריים ובעיקר בימי הקיץ החמים, מזמינים ביותר את תושבי האזור להגיע עם הילדים לבילוי של אחר הצהריים. עושים חישוב כספי של הוצאות משפחתיות? ב"מיניסו" תצליחו יותר עם קניות שתשמחנה את הילדים וגם תהיינה שימושיות לצרכנים השונים. שימו לב: המחיר של כ- 80% מהמוצרים נע בין 5 שקל – 20 שקל.
הכיוון של "מיניסו" הוא מוצרי צריכה חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי, בעיצוב מקורי ואופנתי, לפי קווי העיצוב היפני. בחנויות המעוצבות והמזמינות של המותג, מחכות לנו קולקציות שונות,
שהפריטים בהן מתחלפים מדי שבועיים. כל זאת בקטגוריות השונות: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף-סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד.
בתחומי הלייף-סטייל השונים מוצע מגוון רחב של פריטים לגילאים השונים: החל מלקים, מברשות איפור ומסכות ביוטי לאוהבות הטיפוח, פאוצ'ים, חישוקים, אביזרי כוח ושיווי משקל לשוחרי הכושר, ועד לרמקולים, אוזניות אלחוטיות, פאוור בנק ומקל סלפי לחובבי האלקטרוניקה והגאדג'טים. מתיקי צד או גב אופנתיים ונעלי בית לפאשניסטיות ועד משחקים, כריות ומגוון עטים צבעים וטושים לילדים טוב לדעת כי הרשת מחזיקה ברישיונות לכ- 20 מותגים אהובים ומובילים בעולם כמו: "הפנתר הוורוד", "Adventure Time", "רחוב סומסום" ועוד. זהו המקום שכל אחד ימצא בו את הפריטים האהובים עליו באיכות ובעיצוב בלתי מתפשרים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

השתתפתי באירוע ההשקה של החנות החדשה של "MINISO" בקניון "איילון", בהשקעה של כמיליון שקל, שהיא החנות ה-15 של הרשת בארץ וחמישית בקבוצת קניוני עזריאלי ("עזריאלי" בתל אביב, "מלחה" בירושלים, "הנגב" בבאר שבע ו"עזריאלי" ברמלה) – מה שמעיד על המבוקשות וההצלחה שלה בציבור הישראלי. באירוע ההשקה התרשמתי ביותר עד כמה החנות בקניון "איילון", המשתרעת על שטח של כ- 170 מ"ר מציעה את חווית הקנייה המופלאה. היא הצליחה ללמד אותנו, הישראלים, שהרבה מאוד פריטים לשימושים יומיומיים יכולים גם להיות מעוצבים חמודים, גם מאוד שימושיים – וגם בפחות כסף, ממה שהתרגלנו לשלם על המקבילים להם.
לדברי רינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי "איילון": "אני גאה ונרגשת שרשת מיניסו הגיעה לקניון עזריאלי איילון. מיניסו'מביאה משהו מיוחד וייחודי לתמהיל של הקניון ואין לי ספק כי מיניסו יהיה סיפור הצלחה גם בקניון איילון".

הוסיפה עינת פורטוגלי, מנכ"לית "MINISO" ישראל: "אני שמחה וגאה על השקת מיניסו בקניון עזריאלי איילון ברמת גן, קניון מוביל המשרת אוכלוסייה רחבה, אשר גם הם יוכלו להינות מעתה מחוויית הקנייה הייחודית של מיניסו. מיניסו הביאה לשוק הישראלי את הבשורה שלא צריך להתפשר על איכות, עיצוב או מחיר ושהצרכן הישראלי יכול לקבל את שלושתם עם מגוון מוצרים רחב ,המתחדש על בסיס יומיומי. עד סוף השנה צפויה הרשת למנות כ- 18 חנויות ועד סוף שנת 2020 כ- 30 חנויות".
אסטרטגיית המותג דוגלת בפרישת חנויות בכל רחבי הארץ, בכדי להנגיש את המותג לכולם. כיום, לרשת 15 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון מלחה ירושלים, קניון עופר רחובות, גרנד קניון חיפה, Big Fashion דנילוף טבריה, קניון הנגב באר שבע, Big קריות, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי רמלה, Big Fashion נצרת, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון בת ים, Big Fashion בית שמש ועכשיו בקניון עזריאלי איילון. הצפי הוא כי עד לסוף השנה, הרשת תגיע לפריסה של כ- 18 חנויות, כאשר החנויות הבאות יפתחו ב Big Fashion-אשדוד ובקריון בקריית ביאליק.

"MINISO" העולמית הינה בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר "SAIMAN". היא הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של "מיניסו". כיום, המותג פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש, בין היתר: באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ"ל ממשיכה.

"MINISO" ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200 מ"ר – 300 מ"ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.
צילום: סטודיו מאשין, ערן לם, יח"צ