"Smartape" תוספת שיער במדבקה הקטנה והדקה בעולם

תוספות שיער הפכו לעניין יומיומי, שבכלל כבר לא מקובל להסתירו. כיום, נשים משתמשות בתוספות שיער כדי לענות על צורך במילוי, נפח ושינוי צבע. מובילות דעה כמו קים קרדשיאן, ליידי גאגא, ביונסה, טיילור סוופיט ונטע ברזילי סימנו את השינוי ומתגאות בשינוי שתוספות השיער חוללו במראה שלהן. עכשיו אני באה לספר לכן כי דווקא בישראל פותחה מדבקת הצמדה הכי איכותית, יעילה, קלה ובטוחה ביותר לתוספות שיער, ושמה: "Smartape". הכרתי אותה באירוע השקת קולקציית הגוונים של המותג לקיץ 2019 והחידוש הנוסף: תוספת שיער גלי טבעי! תוספות השיער 100% טבעי ואיכותי בסטנדרטים הגבוהים בעולם. השיער נצבע בטכנולוגיה פורצת דרך שנקראת אולטרה סוניק ובה שכבת הקוטיקולה שעוטפת את השערה לא נפגמת גם כאשר השיער צבוע.

באירוע ההשקה, שנערך ב"האוס", שהוא מתחם חדש ברמת השרון שנועד לקדם נשים בעסקים, סיפר עומר בלחסן הבעלים של המותג "סמארטייפ" כי תוספות השיער הפכו למאוד פופולריות בישראל ושוק תוספות השיער בארץ מגלגל 120 מיליון שקל בשנה. הוא גילה לנו כי המותג שלו אחראי, בין היתר, לתוספות של נטע ברזילי בקליפ "טוי", שירן סנדר, אשלי וקסמן, נסרין קדרי ועוד. לדבריו, מדבקת "Smartape" חזקה מאד, מחזיקה לאורך זמן ואינה נופלת. היא מתאימה לכל סוגי השיער ופותחה במיוחד לאקלים הישראלי ולכן עמידה בתנאי לחות גבוה ואינה ניזוקה. השימוש בה מאפשר לצבוע את השיער, להבהירו, להשתמש בפן , בייבילייס, ולהיכנס לים ולבריכה ללא חשש.

הייחוד של המותג הוא בפטנט מרשים לחיבור התוספות לשיער הראש. הצמדת התוספת בעזרת מדבקה הקטנה והדקה בעולם. למעשה, מדובר בשתי מדבקות דקיקות שעליהן תוספות השיער ואותן מצמידים, כמו שתי פרוסות הלחם של הכריך, כשבאמצע קבוצת השיער הטבעי. מכאן גם ברור כי שיטה זו אינה מתאימה כאשר יש דלילות שיער קיצונית. ביחד אם זאת, חשוב לציין כי בניגוד לשיטות אחרות, אין כאן שימוש בדבקים ולא בהלחמות ולכן אין חשש מפגיעה בשיער האישה.

המדבקה הינה הקטנה והדקה בעולם ביחס לכמות השיער שיש בכל מדבקה, במשקל 2.5 גרם לכל מדבקה בגודל 3 ס"מ וגובה 0.8 ס"מ. הודות לעובייה הדקיק, המבנה האגרונומי שלה ושכבת הג'ל הייחודית שבה, המדבקה מעניקה תנועה חופשית ותחושת קלילות בשיער. המדבקות מיוצרות במפעל בארצות-הברית, שהוא המפעל היחידי בעולם שמייצר מדבקות לשיער. השימוש במדבקה על-ידי מעצב שיער שהתמחה בנושא – הוא פשוט, נוח וקצר:

1) הצמדת התוספת: מניחים את המדבקה מתחת לשכבת שיער דקה ומעליה מניחים את המדבקה הנוספת ומהדקים. הצמדת התוספות לראש אורכת בממוצע בין 20 דקות ל- 40 דקות, תלוי בכמות השיער שנבחרה עבור הלקוחה.

2) הסרת התוספת: מכיוון ששיער הראש הטבעי מתארך, לאחר כחודשיים-שלושה יש לתקן את מיקום המדבקה ולהצמידה מחדש לשורשים. לצורך זה, מעצב השיער משתמש במסיר המדבקה הייעודי. מתיז ממנו ותוך 4 שניות, בלבד, המדבקה מוסרת בקלות. השימוש במסיר אינו פוגע בשיער הטבעי, אינו מכאיב ואינו גורם לנשירה וחוסך זמן. לאחר ההסרה, הוא מצמיד מחדש את המדבקה במקום הנכון לה. ניתן להשתמש באותה מדבקה 7 – 10 פעמים.

החידושים של "סמארטייפ" לקיץ 2019: לראשונה בישראל, המותג משיק תוספת שער גלי טבעי (שלא עבר סלסול) ומוביל את הטרנדים בגווני קיץ לתוספות שיער במדבקה, המאופיינים בגוונים עדינים ומשולבים למראה נקי וטבעי. ביניהם:

1) בלונד נורבגי, המיועד לנשים בעלות שורש בלונד שטני-אפרפר ליצירת מראה אומברה בלונד מושלם.

2) גוון חום בהיר עם נגיעות עדינות מאד של גוון כתמתם המתאים לפיגמנט הישראלי.

3) גוון נשיקת שמש למראה טבעי המומלץ לשילוב בין גוון שטני ובלונד. בדרך-כלל, מומלץ להניח מתחת מדבקה יותר כהה ומעל מדבקה יותר בהירה.

4) אומברה בליאז' עם שורש כהה שמשתלב לבלונד צהבהב.

5) תוספת המשלבת שני גווני בלונד במדבקה אחת המיועדת ליצירת אורך ונפח לשיער עם גוונים.

6) בלונד אפור, שהוא הגוון המבוקש בישראל וקשה מאד ליצור אותו בצביעה בגלל הפיגמנט הים תיכוני שבשיער הטבעי. כאן, התוספת נותנת את הפתרון כי השימוש בה מבטל את הצורך בהבהרה אגרסיבית, המזיקה לשיער.

עוד הדגיש הבעלים, עומר בלחסן, כי תוספות השיער של "Smartape" משווקות לכ-400 מעצבי שיער מורשים בלבד, שעוברים הדרכות והכשרה. בחבילת מדבקות יש 20 מדבקות במשקל כולל של 50 גרם. אם התוספת באה כדי למלא נפח באורך השיער הקיים – לרוב מספיקה חבילה של 50 גרם. מאידך, אם המטרה היא הארכת מראה השיער – לרוב נדרשים 100 גרם או יותר.

המחיר להצמדת חבילה של 50 גרם תוספת שיער של "Smartape": הוא 1,500 שקל – 1,800 שקל.
המחיר להסרה ולהצמדה מחדש לשורשי השיער: 300 שקל – 700 שקל.

להשיג: אצל מעצבי שיער מורשים של "סמארטייפ" בפריסה ארצית. למידע נוסף בטלפון: 03-6204045

צילום: אור גפן

סגור לתגובות.