ל"קרליין" מסקרה מעולה חדשה: "Lash Hunter Mascara"

מסקרה שתכסה את הריסים באופן מלא ומרשים, תעניק להם נפח ותאריך אותם – זה בדיוק מה שאנחנו מבקשות ממסקרה איכותית. החדשה בשוק היא של "קרליין": "Lash Hunter Mascara" – שמפגינה ביצועים מעולים ובמחיר ממש כדאי: 59.90 שקל.

הדבר הראשון שהתרשמתי ממנו, בהתנסותי במסקרה החדשה של "קרליין", הוא מבנה המברשת שלה – קצה כדורי דמוי כוכבית. מבחינתי האישית, היתרון המאוד משמעותי שלו עבורי הוא בכך שהקצה של המברשת לא "דוקר" לי בגשר האף, בתנועת מריחה מהירה ולא זהירה (קורה!) ולא מותיר צבע מלכלך. המטרה הייעודית של מבנה זה היא ללכוד גם את הריסים הקטנים ביותר ולאפשר הפרדת ריסים לכדי מראה מניפה אלגנטי. ואכן, מברשת הסיליקון הגמישה בעלת הקצה עגול, באמת מעניקה לריסים מראה מוארך ומעובה יותר, גם של הריסים הקטנים והדקים. ליתרון זה של המברשת מצטרפת איכות החומר, שהיא מקשטת בו את הריסים: פורמולה מוצלחת של פיגמנטים שחורים ועשירים, נטולת פראבנים והיפואלרגנית.

אופן השימוש המומלץ: אוחזים במברשת במצב אופקי ומורחים על ריסים נקיים, חוזרים על תנועת המריחה עד ליצירת הנפח הרצוי. לאחר מכן, אוחזים במברשת במצב אנכי ובאמצעות הקצה הכדורי, מגיעים גם אל הריסים הקטנטנים. מפרידים, בעזרתה, את קבוצות הריסים ליצירת אפקט מניפה בלתי נשכח ומראה ריסים מושלם.

להשיג בכל רשתות ה"פארם" ובאתר קרליין www.careline.co.il

צילום: מוטי פישביין

סגור לתגובות.