ל"HL" מארזי טיפוח קוסמטי לראש השנה 2018

את מרבית המוצרים לטיפוח עור הפנים של חברת הקוסמטיקה "HL" אני מאוד אוהבת כי הרכיבים הקוסמטיים שבהם מתכתבים מצוין עם דרישות עור פני וכך גם המרקם, שמאוד נעים לי. אין מה לעשות, עור פני שמטבעו היה רגיש – רגישותו החריפה עם העלייה בגיל והתוצאה היא שיש הרבה מוצרי טיפוח, שגם אם הם נחשבים למאוד טובים ובעיקר פעילים – מגרדים לי ומייד לאחר הנחתם אני מוצאת את עצמי שוטפת היטב את הפנים עם עוד ועוד מים. עם מוצרי "HL" (ועוד מותגים שמתאימים לי) – זה לא קורה. שמחתי מאוד להתנסות במארז הטיפוח החדש של המותג לרגל ראש השנה, מארז "לחות והזנה" מסדרת "ויטאלייז" ("Vitalise") ולאחר 10 ימי שימוש – חייבת להודות שאני מאוד מרוצה. לידיעתכן, המותג הוציא שני מארזים ובעיקרון – תמיד כדאי לרכוש מארז כי מחיר מכלול המוצרים שבו זול יותר מאשר מחיר כל פריט בנפרד.

סדרת "Vitalise" מבוססת על חומצה היאלורונית להחייאת העור, העלאת רמת הלחות, מיצוק וטשטוש עומק הקמטים, אצות ים, תמציות צמחים וויטמינים הפועלים כנוגדי חמצון לעיכוב תהליך ההזדקנות, תוך הענקת רכות, גמישות ומראה קורן. היתרון הברור עבורי במוצרי סדרת הלחות וההזנה "ויטאלייז" של חברת הקוסמטיקה המקצועית "HL" הוא בשיקום נכון של עור פני לאחר נזקי הקיץ. אני, ומניחה שכמוני רבות מכן, מצאתי עצמי שוטפת הרבה פעמים ביום את הפנים במים וכידוע, מי הברז – מייבשים. אם אוסיף לכך את היובש שממילא נובע מהגיל – ברור שלא רק שהעור כבר לא נראה טוב בימים אלה של סוף הקיץ – הוא גם מרגיש מאוד לא נעים. המוצרים של "HL" שבמארז "לחות והזנה" העניקו לעורי את מה שהכי חסר לו במיידית – לחות והזנה והרי עור רווי בלחות תמיד נראה טוב יותר, כמו צימוק שסופח מים וזוכה למראה של עינב עסיסי. במארז "לחות והזנה" שהמותג הוציא לרגל חגי תשרי, יש 3 ממוצרי הסדרה, כל אחד מהם בגודל מלא:

Inensive Serum (1 – בכמות של 30 מ"ל סרום לחות אינטנסיבי, המעלה באופן משמעותי את רמת הלחות בעור, תורם לייצור הקולגן ונלחם בהופעת סימני הגיל, תוך שיפור במיצוק וגוון העור. הנחתי אותו, על פי ההוראות, פעמיים ביום, בוקר וערב על עור פנים וצוואר נקיים. עיסיתי בעדינות עד לספיגה מלאה של הסרום ומעליו הנחתי ביום את קרם היום מהמארז ובלילה – את קרם הלילה התואם שבמארז. מכיוון ששני קרמים אלה, של היום ושל הלילה, בעלי מרקם לחותי קליל – ממש הרגשתי נוח עם השילוב מעל הסרום ללא תחושת כובד או חלילה של "יותר מדי".

בין הרכיבים הפעילים בסרום זה: חומצה היאלורונית, שהיא מרכיב טבעי בגוף המצוי ברקמות החיבור של העור, מבוסס על חלבונים סוכריים, סופח נוזלים ובכך מספק לחות ומעניק נפח, רכות ואלסטיות לעור; אצות ים אשר עשירות בפוליסכרידים ומינרלים. מעלות את רמת הלחות בעור ומעניקות לו אפקט מתיחה; שמן אגוז ברזילאי העשיר בחומצות השומן אומגה 6 ו-9, בוויטמיני A ו-E ובסלניום, וכן בחומצה פלמיטית. מסייע לשמירה על רכות וגמישות העור ועל מראה עור צעיר; תה ירוק שהינו נוגד חמצון ופועל לעיכוב תהליך ההזדקנות; תמצית מצמח המרפא סנטלה אסיאטיקה, המכיל טרפנואידים, בעלי מגוון תכונות ריפוי, בהן שיפור הריפוי של פצעים וכוויות בעור, שיפור תפקוד כלי הדם הקטנים בעור, זירוז יצירת מרכיבים המסייעים להחזיק לחות בעור, הגנה על תאי מערכת החיסון ועוד; תמצית פולי סויה שמצמצמים קמטים, מעלים את רמת הקולגן והאלסטין בעור ומשפרים את גמישותו; תמצית משורש שיח בטטת הבר, העשיר בפיטואסטרוגנים, שהם רכיבים צמחיים בעלי מבנה הדומה להורמון האסטרוגן, ובזכות זאת מאפשרים להחזיר לעור את האיזון ההורמונלי; תמצית אשכוליות, העשירה בוויטמין C ותורמת לחידוש העור. ויטמין C הינו נוגד חמצון רב עוצמה, נספג בשכבות העמוקות של העור ופועל לנטרול רדיקלים חופשיים. מזרז את ייצור הקולגן, משפיע על יצירת המלנין ומסייע להבהרת העור וליצירת מראה עור בריא ובעל גוון אחיד.

2) Moisturizing Cream – בכמות של 50 מ"ל קרם יום לחותי קליל, המעלה משמעותית את רמת הלחות בעור, תורם לייצור הקולגן ונלחם בהופעת סימני הגיל תוך שיפור מיצוק וגוון העור. בדומה לסרום שבמארז, גם קרם היום מכיל חומצה היאלורונית, ויטמין C, תה ירוק ותמצית מצמח המרפא סנטלה אסיאטיקה. מרכיבים חשובים נוספים בקרם היום הם: חומצה לקטית, שהיא חומצה אלפא-הידרוקסית המופקת מחלב, ונחשבת ליעילה ביותר לחידוש ולהצערת העור; ויטמין A החיוני להתמיינות התאים, לצמצום עומק הקמטים והקמטוטים, להעלאת המוצקות בעור ולתיקון נזקי עור כתוצאה מחשיפה לשמש וויטמין E שהינו נוגד חמצון הפועל לצמצום נזקי קרינת השמש בעור ובנוסף חיוני לשיפור רמת הלחות בעור ולמניעת איבוד מים מהאפידרמיס.

3) Overnight Cream – בכמות של 50 מ"ל קרם לילה לחותי, הפועל להזנה ולחות מירבית, תורם לייצור הקולגן, מטשטש קמטוטים, ממצק ומחייה את העור. קרם הלילה הלחותי מועשר בחומצה הילארונית; שמן בוראז', שהינו המקור העשיר ביותר לחומצת השומן GLA, והוא משפר את גמישות קרומי התאים ומאריך את חייהם, מטפל ביעילות בגירויי עור, אדמומיות וקשקשת, ובבעיות עור דלקתיות כגון סבוריאה ואקנה, ואף מביא לשיפור ניכר בעור יבש במיוחד ובעור מזדקן; ויטמין H, המסייע בבניית רקמות, מאזן תפקוד נכון של בלוטות השומן, מונע ומשפר מצבים של יובש, קילוף וסבוריאה וויטמין E.

מחיר המארז: 585 שקל.

בהזדמנות זו אספר לכן כי מותג הקוסמטיקה המקצועי HL"" הוציא מארז טיפוח נוסף לקראת חגי תשרי – מארז "ג'ובילסט", המכיל 3 מוצרים מסדרה זו, שייעודה שיפור טקסטורת העור והפחתת עומק הקמטים. תכשירי הסדרה תורמים להזנה אינטנסיבית וממושכת והעלאת רמת הלחות הטבעית בעור, שיפור מרקם העור, חיזוק מוצקותו וגמישותו, הפחתה בעומק הקמטים, טשטוש סימני הגיל והאטת תהליך הזדקנות העור. כל שלושת המוצרים במארז "ג'ובילסט" בגודלם המלא:

1) 30 מ"ל סרום הזנה עשיר – פועל להזנת העור, לטשטוש קמטים, לשיפור מבנה העור ולחיזוקו, לשמירה על הלחות הטבעית ולהאטת תהליך הזדקנות העור.

2) 50 מ"ל קרם יום אקטיבי – מעניק לחות והזנה ופועל לטשטוש קמטים, שיפור וחיזוק מבנה העור, השבת החיוניות לעור והאטת תהליך ההזדקנות.

3) 50 מ"ל קרם לילה אינטנסיבי – פועל להזנה, להחייאה ולמניעת תחושת יובש בעור, לשיפור הגמישות, לטשטוש הקמטים ולהאטת תהליך הזדקנות העור.

מחיר המארז: 702 שקל.

לפרטים נוספים, אתר www.hl-labs.co.il

hlskincare_official , #hlskincare_official@

את מארזי החג, כמו את כל מוצרי המותג ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL
לבירור נקודת המכירה המורשית הקרובה לכתובת ביתך- http://bit.ly/1M8BSB9

צילום: אורי גרון.

סגור לתגובות.