ל"אהבה" קיט מסכות פנים ב"ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי"

עודblog-118-ahava-1 3 ימים לאחר עיסוי הגוף השבדי שהוענק לי בספא של קיבוץ עין גדי עם מוצרי הגוף של "אהבה – מעבדות ים המלח" – לא הרגשתי צורך למרוח קרם גוף אחרי המקלחת, מה שאני עושה בקביעות, לאחר כל מקלחת, כי עור הגוף שלי יבש וזועק ללחות. נהנתי ביותר מהעיסוי המוצלח, כשלעצמו, ומהעובדה שמוצרי "אהבה" נספגו היטב בעורי בלי להותיר שמנוניות של שמן בסיס, המשמש לעיסוי השבדי. שמחתי מאוד שלא הייתי צריכה להתקלח לאחר העיסוי וכך יכולתי שלא להקיץ מהנעימות שלו וכן להינות מישיבה נינוחה עם כוס תה צמחים מול הנוף המדהים של עין גדי.

הפינוק בספא היה סיומו של יום סיור מעניין במפעל "אהבה" בקיבוץ "מצפה שלם", שעומד לעבור בזמן הקרוב blog-118-ahava-3למבנה החדש והמהודר בקיבוץ "עין גדי". המזמין שלנו, "ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי", רצה שנכיר מקרוב את המוצרים הנחשקים שלו, שנקנים בקפידה על-ידי תיירים וישראלים, היוצאים לחו"ל והם המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים במעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד.

"AHAVA – מעבדות ים המלח" היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינראלי מים המלח והיא משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח. כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי אישור PETA ותו Vegan Friendly ואינם מכילים מרכיבים מן החי. חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 27 שנים בחקר המינראלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינראלים מים המלח לטיפוח העור.

זו העובדה הברורה: אוהבים את "אהבה" בעולם – והגיע הזמן שגם blog-118-ahava-4אנחנו נאהב אותה. אני כבר התאהבתי במוצרי הגוף המדהימים ולא רק כי הוענקו לנו כשי. אי אפשר לעמוד בשקט מול ההצלחה הכבירה של "אהבה" לפתח סדרות לגוף בניחוחות מדהימים. עד היום יש 4 סדרות, בכל אחת מהן 3 פריטים: קרם ידיים מינראלי, תחליב גוף מינראלי ושמן גוף יבש. לכל סדרה מרכיבי ריח יחודיים ובהתאמה להם אריזתה. הסדרה החדשה ביותר היא הקולקציה הירוקה בניחוח צבר ומורינגה; לפניה קולקציה כחולה בניחוח הים; קולקציה כתומה בניחוח מנדרינה וארז וקולקציה ורודה בניחוח קקטוס ופלפל ורוד.

מאוד קשה לייעץ במה לבחור כי כולם מדהימים, אבל אם אתם ממש לפני הטיסה שלכם לחו"ל ורוצים להיות בטוחים – לטעמי, בחרו בניחוח הים כי הוא רענן וסביר להניח שיתאים לכולם. אם אתן רוצות לנצל את הזדמנות וההנחות ב"ג'יימס ריצ'רדסון" – לכו כל ניחוח קקטוס ופלפל ורוד – הוא עז, נועז וקשה להפסיק להסניפו. גם שני הריחות האחרים ממש טובים. אהבתי את המנדרינה החמצמצה מעט ואת החמימות של צמחי המדבר – צבר ומורינגה. כולם משתלבים מצויין עם ניחוחות הבשמים שלי.

הביקור במעבדות החברה הבהיר לנו פרט מאוד מעניין: הניחוח אינו מגיע מהצמחים עצמם. מחלקת השיווק של "אהבה – מעבדות ים המלח" שוקלת ומחליטה על ניחוח נכון לה ובהתאם לכך, blog-118-ahava-5המעבדה מזמינה ניחוחות ארומטיים מפריז ומהם מרכיבה את הניחוח שמתכתב עם שילוב הצמחים שבחרה מחלקת השיווק.

פריט מרשים נוסף, שהזדמן לי להכיר בסיור זה, הוא מארז צבעוני ויפה ובו 5 שקיות עם המסכות הנמכרות ביותר של המותג: A collectiom of best-selling masks" – Mix & Mask". ההמלצה היא לשימוש בו-זמני של כולן וזהו טרנד עולמי מוביל, שנולד בהשראת מנהגי הטיפוח האסייתיים (KBeauty). בקרב נשים אסייתיות, מסכות הן מרכיב חשוב וחיוני בשגרת הטיפוח האישית והן מקפידות על שימוש תכוף ועקבי במספר רב של מסכות על מנת לדייק במענה לצרכי עורן. השימוש הבו-זמני במספר מסכות, באזורים שונים בפנים, עונה על מכלול צרכי העור תוך ניצול הזמן באופן היעיל ביותר.

כדאי לדעת: התועלת בכל מסכה הוא בריכוז חומרים פעילים להשפעה אינטנסיבית יותר מאשר קרם הפנים המקביל, המכוון לאותה מטרה. על עור פנים נקי, מניחים שכבה עבה של מסכה, מאפשרים לה לפעול במהלך פרק הזמן שמומלץ עבורה ואז מסירים אותה במים פושרים או ניגוב בטישו (לגבי מסכות שאינן דורשות שטיפה מלאה).

blog-118-ahava-2

קיט "Mix & Mask" מכיל מגוון של 5 מוצרי פילינג ומסכות, שניתן ליהנות מכל אחד מהם בשימוש נפרד, או מכולם יחד בו-זמנית, מה שתורם להשגת מקסימום תוצאות במינימום זמן. המסכות נבחרו עבורכן, הטסות לחו"ל ומבקשות לנצל את זמן החופשה גם לפינוק עצמי והשקעה בטיפוח הפנים ואין לכן את מגוון המסכות הדרושות בבית, או שמצאתן לנכון כי מיותר להעמיס על תיק הרחצה האישי, או שאתן רוצות להעניק כמתנה לחברים בחו"ל.

נכיר את המסכות שבקיט החדש של "אהבה", כולן מתאימות לכל גיל ולכל סוג עור:

Facial Mud Exfoliator – פילינג גרגירי לניקוי הפנים.

Facial Renewal Peel – פילינג עדין לחידוש העור.

Purifying Mud Mask – בוץ מטהרת

Hydration Cream Mask – מסכת לחות עשירה.

Radiance Lifting Mask Extreme – מסכה למיצוק וזוהר.

blog-118-ahava-6

שלבי הטיפול האישי:

1. מכינים את העור עם אחד משני סוגי פילינג הגרגרים. מעסים על העור ופעולת העיסוי יוצרת שיוף המקלף קלות את התאים המתים מעל פני השכבה החיצונית של העור. הם היו אמורים לעשות זאת בעצמם – אך זה לא קרה ביעילות ולכן בא תהליך הפילינג, בסיומו שוטפים במים. הסרתם מנקה היטב את פני העור, מאפשרת ספיחה יעילה יותר של חומרי הטיפוח מהמסכות ותורמת למראה בהיר ואחיד יותר של גוון העור.

2. מורחים ממסכת הבוץ רק באזור ה-T (מצח, אף, סנטר). איזור פנים זה נוטה לשמנוניות מוגברת, לא רק בעור שמנוני אלא גם בעור רגיל ומעורב. הבוץ סופח מהשמנוניות ומעניק מראה חלק רענן ולא בוהק משמנוניות עודפת.

3. במקביל למסכת הבוץ באזור ה-T – מניחים מסכת לחות על האזורים היבשים יותר, שהם אזורי הלחיים וצידי הפנים.

4. במקביל לשתי המסכות שכבר הונחו – מניחים בקו הלסת והצוואר את מסכת האקסטרים בעלת פעולת מתיחה ומיצוק, היעילה לטיפול בעור הנוטה לרפיון.

בכל אחת מ-5 שקיות המסכות יש 8 מ"ל חומר והמחיר של כל הקיט ב"ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי" הוא 15 דולר ועל כל מוצרי "אהבה" מוענקת הטבה של 3 + 1.

לפרטים נוספים: dutyfree_il , #dutyfree_il@

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.