"לונדון 88" בקולקציית סתיו-חורף 2016 – 2017

כשנשים blog-117-london88-2מרוצות מהמכנסיים שרכשו – הן חוזרות די מהר לחנות ורוכשות צבעים נוספים, אם לא עשו זאת במיידית – כך סיפרו לי, כאילו שאני לא יודעת על עצמי, נתן ואבנר צ'רכי, בעלי המותג "לונדון 88", ביום הצילומים בסטודיו של הצלם אייל אסרף. המומחיות שלהם היא מכנסיים. מכנסי נשים, ליתר דיוק. מכנסיים לנשים ללא גיל, המחוברות לעצמן ורוצות מראה ייחודי, בולט, טרנדי ואופנתי ביותר – אבל גם מאוד נוח. האחים עובדים יחד בענף הביגוד כבר 30 שנה ולפני 4 שנים ייסדו את "לונדון 88" שלהם.

הייחוד שלהם בגזרות טובות, תפירה איכותית ותהליך צביעה ייחודי. כל המכנסיים נתפרים מבד לבן איכותי ורק אז עוברים תהליך צביעה תחת בקורת קפדנית הכוללת בדיקה של איכות הגוון, רציפות הצבע ואחידותו לאורכו ולרוחבו של הבד. כחלק מבדיקת האיכות, המכנסיים עוברים תהליך כיבוס לבדיקת איכות הצביעה. כל זאת במטרה לספק מענה לדרישותיהן של הלקוחות.

המכנסיים עד מידה 44, זה לא מובל מאליו ולא רק כי זו בדיוק המידה שלי. לא פעם יוצא לי להיווכח שמותגים מייצרים מכנסי נשים עד מידה 42 – ואם אני רוצה 44 – מייד מופנית למחלקת הגברים, לבחור מבין גזרות היוניסקס. אז ב"לונדון 88" כל המכנסיים עד מידה 44 ובחלק מהגזרות היותר מבוקשות – גם במידות גדולות יותר.

היבט מאוד מעניין הוא הצבעוניות המגוונת. יש הרבה מאוד צבעים בקולקציות המכנסיים של "לונדון 88". מכל דגם, יש בדרך-כלל 5 – 8 צבעים, ביניהם צבעי בסיס שטובים לכולן ותוספת צבעים אופנתיים, למעוניינות בכך. אגב, הצבע הפופולרי כחול-נייבי blog-117-london88-3כבר נכנס לשורת צבעי הבסיס של "לונדון 88" ולכן תמצאנה אותו תמיד, בכל קולקציה וכמוהו גם האפור-כהה, שכבר הרבה שנים יש לו מקום של כבוד על המדף. ועבור הרוצות חידושים, בורדו לדוגמה, פתאום באופנה – אז "לונדון 88" יציעו את הדגם הפופולרי שלהם גם בבורדו. כל מה שהשוק מבקש, כל מה שאתן מעוניינות בו.

את "לונדון 88" תמצאנה רק בחנויות אופנה ברחבי הארץ, 80 – 100 נקודות מכירה בבוטיקים נבחרים. עוד היבט שגילו לי האחים צ'רכי: לבוטיקים יש הרבה מאוד קהל רוכשות קבוע. אלה חנויות קטנות עם לקוחות חוזרות, שכל פעם נכנסות לברר אם יש משהוא חדש. לכן, כמעט כל שבועיים "לונדון 88" מוציאים משהוא חדש.

לבירור החנות הקרובה: פייסבוק: London 88

השואו-רום נמצא ברח' אילת 29 בתל אביב. טלפון סטודיו: 03-6815415

צילום: אייל אסרף

סגור לתגובות.