מארזי קטניות של "מיה תעשיות מזון"

אני מאוד נהנתי מהם בימים הקרים של החורף, ולא רק, ומכיוון שאנחנו בחורף ומחפשים משהו שגם יתרום לתחושת שובע ויענג בחמימות שלו וגם בעל ערכים תזונתיים – אמליץ על סדרת הקטניות של "מיה", שהן בפרוש מקור טוב לחלבונים, ויטמינים (אשלגן) … המשך קריאה