אני מאוד נהנתי מהם בימים הקרים של החורף, ולא רק, ומכיוון שאנחנו בחורף ומחפשים משהו שגם יתרום לתחושת שובע ויענג בחמימות שלו וגם בעל ערכים תזונתיים – אמליץ על סדרת הקטניות של "מיה", שהן בפרוש מקור טוב לחלבונים, ויטמינים (אשלגן) … המשך קריאה
אני מאוד נהנתי מהם בימים הקרים של החורף, ולא רק, ומכיוון שאנחנו בחורף ומחפשים משהו שגם יתרום לתחושת שובע ויענג בחמימות שלו וגם בעל ערכים תזונתיים – אמליץ על סדרת הקטניות של "מיה", שהן בפרוש מקור טוב לחלבונים, ויטמינים (אשלגן) … המשך קריאה