ל"ניוטרוג'ינה" קרם ידיים וקרם גוף משקמים

כשאני חושבת: "קרם ידיים הכי טוב" – התשובה הברורה שלי היא "ניוטרוג'ינה", ולא מהיום. לקרם הידיים שלה מ"הסדרה הנורבגית" אני מכורה שנים. יש לה חדשים בתחום, יש לה עם פורמולה יותר רכה ויש עם מסנני קרינה, שמאוד חשובים במזג האוויר … המשך קריאה