אני נהנית מאוד מסנדלי "אורבן" החדשים שלי, מקולקציית קיץ 2016 של "סנדלי שורש". הן מאוד נוחות וקלילות והסגירה עם הסקווטשים מאפשרת התאמה מדוייקת לכפות הרגליים (שלי) שקצת מתנפחות בחום הקיץ, בעיקר בצהריים. נקודה נוספת לזכותן – ולא פחות חשובה: הן … המשך קריאה