"ממתקי בריאות" חורפיים

בחורף, אני אוהבת יותר את השתיה החמה – תה עם פרוסת לימון וקפה שחור – שניהם עם שתי כפיות סוכר. כוס שתיה כזו, שמחממת יפה את כפות הידיים ואת הלב, מזמינה משהוא מתוק ביד השניה. עוגות מתוקות ותפוחות למיניהן – לא מדברות … המשך קריאה

באווירה חורפית

החורף שנזכר להראות את פניו בעוצמה, מביא אותנו להתכרבלות בבית ולהעדפת ניחוחות חורפיים. פריט מקסים עבורי הוא הבושם החדש של רשת "בודי שופ", עם ניחוחות של טלק, קינמון, יסמין ולבנדר. הגם שבושם נתפס כפריט של "לצאת מהבית" – אני מאוד אוהבת אותו דווקא … המשך קריאה