ל-"SACARA" פריטי איפור ומראות לפורים

חג הפורים כבר ממש קרוב ולכבודו, כמו בשנה שעברה, התכנסנו חבורת בלוגריות בחנות רשת האיפור והקוסמטיקה "SACARA" ב"קניון הזהב" בראשון לציון, בהזמנת הבעלים משה גולברי ודוד גולברי ואביב בן יעקב, מנכ"ל הרשת וכמובן מאפרת הבית מישל אדרי. מישל הציגה בפנינו מראות איפור מרשימים, שבעצם עושים את כל התחפושת וגם הסבירה לגבי פריטי האיפור. את כולם ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

blog 109 - SACARA 2

לרגל חג פורים הצבעוני והרצון לאיפור מעניין של הפנים והגוף, הרשת השיקה פלטה בת 15 צבעי מים בשם Body Art – Color Make Up . מחיר הפלטה 39.90 שקל וכל הצבעים מוצעים גם כבודדים במחיר 8.90 שקל היחידה. ברור שניתן לערבב ליצירת גוונים חדשים. כולם גוונים שימושיים ביחד עם היותם צבעים אופנתיים וזוהרים, מושלמים לחג. נמרחים בקלות, מתקבעים במהירות, לא מלכלכים, עמידים – וביחד עם זאת קלים להסרה עם חלב פנים. כאמור, אלה צבעי מים ונוטלים מהם עם מכחול איפור, שלפני השימוש טובלים אותו במים. בתום השימוש יש להקפיד על סגירה הרמטית על מנת למנוע את התקשות הצבע.

המאפרת מישל אדרי הציגה בפנינו 3 מראות איפור לפורים: בהשראת תרבות ה"פופ-ארט" האמריקאית, זברה ובהשראה מקסיקנית.

א) תרבות blog 109 - SACARA 5ה"פופ-ארט" האמריקאית מתאפיינת בצבעוניות עזה ומוגזמת ולוקחת השראה מספרי קומיקס ומפרסומות.

1) מניחים מייק-אפ במרקם מט, שנותן כיסוי גבוה ולכן מתאים כבסיס לאיפור ומעצים את המראה הבובתי, המעט מלאכותי של דמות הפופ-ארט.

2) עם עיפרון עיניים לבן, מסמנים את גבולות המסגרת סביב העין. מתחילים ליד האף, עולים למעלה עד לשקע העין ומסיימים בחיבור של קצה העין (בקו אלכסוני דמיוני) לכיוון הגבה. ממשיכים בסימון הגבולות סביב עצם הגבה, לכל אורכה.

3) עם צבע המים הצהוב שבפלטה צובעים את איזור עצם הגבה.

4) מערבבים גווני חום ואדום וצובעים איתם את הגבות.

5) עם צבע סגול ממלאים וצובעים את כל האיזור ואת גלגל העין.

6) עם איליינר-ג'ל שחור תוחמים מסגרת סביב כל אחד מהאזורים שצבענו: blog 109 - SACARA 4סביב גלגל העין, איזור עצם הגבה והגבות. לאחר מכן תוחמים את העפעף העליון והתחתון.

7) עם אייליינר-ג'ל שחור מוסיפים נקודות קטנות על גבי הגוון הצהוב שהנחנו באיזור עצם הגבה.

8) משלימים את מראה העיניים הבובתי עם ריסים מלאכותיים מס' EV-594.

9) מורחים על הציפורניים לק סגול מס' 143 ותוחמים את הציפורן עם לק שחור מס' 60.

10) שמלה סטייל שנות ה-60 תשלים את ההופעה והנה לנו, תחפושת בסגנון פופ-ארט.

ב) מראה הזברה:

1) מרטיבים ספוגית מייק-אפ, סוחטים אותה היטב, לוקחים מצבע המים הלבן ומאפרים בו את כל הפנים, בדיוק כפי שמניחים מייק-אפ. נדרש איפור גם על הצוואר וקו המחשוף.

2) עם אייליינר-ג'ל שחור ובעזרת מברשת זוויתית תוחמים את מסגרת העין בצמוד לעפעף blog 109 - SACARA 3העליון והתחתון. מחברים בין הקווים על-ידי יצירת שפיץ קטן בזווית הפנימית והחיצונית של העין. ממלאים את הגבות עם האייליינר-ג'ל.

3) עם אייליינר ג'ל שחור ובעזרת מברשת זוויתית מותחים קווים מכיוון תפר השיער (המצח) כלפי מטה, לאורך המצח. בדומה לקווי הזברה – גם קווים אלה צריכים להיות באורכים ועוביים שונים ולהסתלסל במראה נטול מאמץ (לא קווים ישרים ומדוייקים). משרטטים קווים נוספים באיזור העיניים והלחיים.

4) והחולצה? אפשרית חולצה שחורה, או חולצת זברה.

ג) המראה המקסיקני – בהשראת חג המתים המקסיקני, שהפך מזמן לשיגעון עולמי. אחד מסמליו המפורסמים ביותר הוא גולגולת מקסיקנית בצבעוניות ססגונית.

1) מורחים מייק-אפ במרקם מט (יש לו כיסוי גבוה ועמידות).

2) עם עיפרון לבן (ללא חידוד) מס' 108 משרטטים עיגול גדול סביב כל אחת מהעיניים: קצהו העליון מעל הגבה וקצהו התחתון נוגע בחלק העליון של הלחי.blog 109 - SACARA 6

3) עם אייליינר-ג'ל שחור ובעזרת מברשת ממלאים בצבע שחור את שני העיגולים.

4) עם עיפרון אדום (ללא חידוד) מס' 110 משרטטים חצאי עיגולים סביב המסגרת של העיגול השחור שיצרנו. לאחר מכן ממלאים כל חצי עיגול בעיפרון אדום.

5) עם אייליינר-ג'ל שחור עוברים על מסגרות חצאי העיגולים ומדגישים אותן.

6) עם אייליינר-ג'ל שחור משרטטים על קצה האף משולש שבסיסיו הם הנחיריים ואת כל המשולש ממלאים בצבע השחור.

7) לאורך מרכז השפה משרטטים קו אופקי וממשיכים את קצותיו אל הלחיים, למראה של חיוך. לכל אורך הקו משרטטים קווים קטנים ומאונכים, בצורת "שתי וערב".

8) להשלמת המראה ההורס מעטרים את הראש עם פרחים – מלאכותיים או מהגינה.

צילום: מירב בן לולו (מראות פורים), קית' גלסמן

סגור לתגובות.