ב"רמי לי" – אופנתיות נשית ולא רק להריון

בגדים רחבים ונינוחים, בלי להיות "אוהלים", שנתפסו בעבר כנישה הריונית – מתברר שגם נשים לא הרות אוהבות את החיתוכים האלה וברשת "רמי לי" החליטו לאמץ את הגישה. הכרתי אותה כבר בקולקציית הקיץ ואני מתרשמת ממנה שוב בקולקציית חורף 2016. גישת "For All Of You" פונה לקהל נשים רחב יותר ומציעה פריטים העונים על הטרנדים העולמיים המובילים: השילוב בין הישן והמסורתי לבין העולמות החדשים והמראה החדש והעדכני.

גם אתן מסכימות שההפרדה blog 105 - ramilee 2blog 105 - ramilee 3בין קולקציה לנשים בהריון לבין קולקציה אופנתית רגילה פחות רלבנטית מבעבר? – הכירו את המגמות הבולטות בקולקציית חורף 2016 של רשת "רמי לי":

African Tribe – גזרות רחבות, נינוחות ונשפכות מבדים טבעיים ונעימים של כותנה, וויסקוזה, דריל וקנבס. הבדים באריגה מסורתית קלאסית, בעיצובים בהשפעת השבטים האפריקאים, בגווני אבן חול, חמרה אדמדם וחרדל לצד צבעי כחול רויאל ופטרול. הפריטים הבולטים בקבוצה זו: שמלות, גלביות, עליוניות במראה שכמיה, סריגים צ'נקים בסריגה עבה ומכנסי שרוואל רחבים ואווריריים.

Checks – בהשפעת טרנד המשבצות הלקוח מהעולם האנגלי המסורתי בשילובי אלמנטים פאנקים מאופנת הרחוב הבריטית. בצבעוניות של אדום, בורדו וירוק-בקבוק לצד צבעים קלאסיים של שחור, אוף-וייט, קאמל וכחול. הפריטים הבולטים בקבוצה זו: שמלות, חולצות וחצאיות בדפוס פפיטה מבדי משבצות של חליפות מסורתיות ובדי טוויד blog 105 - ramilee 5בשילוב בדי רשת ודמויי עור, שילובי אבנים וגזרות אובר סייז.

Animal Skin – ברוח מגמת החורפים האחרונים של הדפסי חיות, אלא שהפעם נוסף טוויסט צעיר ומדליק: הדפס נמר משתלב עם הדפס זברה; צבעוניות מגוונת בגווני ורוד או טורקיז, אדום בוהק קאמל וחום לצד שחור ולבן המסורתי. בין הפריטים הבולטים בקבוצה זו: שמלות ערב מפוארות בדפוסי נחש; גלביות מנומרות; שמלת חולצה.

Denim – טרנד הג'ינס העל זמני מככב גם העונה. בנוסף למכנסיים הסטנדרטיים שכולנו מכירים – הרשת מציעה גם ג'ינסים בשטיפות שונות; ג'ינסים במראה ז'אקרד; ג'ינסים בשטיפות טאי דאי ובמראה דגרדה; מראה הקרעים במגוון גזרות אופנתיות. בין הפריטים הבולטים בקבוצה זו: שמלות ג'ינס, ג'קטים וחלצות מג'ינס, ג'ינסים במגוון גזרות.

Dark Night – קולקציית ערב נשית וסקסית בהשראת תקופת הבארוק, ששלטה באירופה במאה ה-18. צבעוניות דרמטית של שחור לצד סגול ובורדו עמוקים, ניוד עם נגיעות לילך, אופוויט וכסף. בין הפריטים הבולטים בקבוצה זו: מכנסי ערב מבדי ז'אקרד יוקרתי; שמלות ערב מאובזרות; חולצות ערב רומנטיות ונשפכות; פריטים מבדי תחרה וסטן עם אפליקציות על הבגד של שילובי מתכות, אבנים ורקמות.blog 105 - ramilee 7

ברור שלצד האופנתיות המשולבת, רשת "רמי לי" מציעה פריטים ייעודיות ונחוצים לנשים הרות ולנשים אחרי לידה:

הלבשה תחתונה- קולקציה ייעודית לחודשי ההיריון ולזמן שאחרי הלידה. תחתונים עשויים מבדי כותנה בשילובי לייקרה והם גמישים, מתאימים את עצמם לגוף האישה ומעניקים תחושה נעימה ונינוחה. מחירים נוחים למארזי שלישיות תחתונים בדפוסים אופנתיים.

חזיות הנקה – במגוון גזרות וסגנונות, כולן עם בטנה מכותנה, התורמת לתחושת הנוחות. יש חזיות פוש אפ ויש חזיות תחרה העשויות מבדים בטכנולוגיה ייחודית, שמקנה להן רכות וגמישות ביחד עם יציבות, עמידות ושמירה על מראה החזיה גם בזמן ההנקה.

קולקציית הנקה – מגוון רחב של טופים מבדי ויסקוזה רכים, גמישים ונעימים בצבעוניות עונתית. פתחים מיוחדים במחשוף מעניקים חווית הנקה קלה, נעימה ומהנה.

טווח המידות: 36 – 48.

טווח המחירים:

ג'ינסים: 179.90 שקל – 249.90 שקל;

מכנסיים: 69.90 שקל – 224.90 שקל;

טופים: 99.90 שקל – 169.90 שקל;

שמלות: 129.90 שקל – 234.90 שקל;

סריגים: 149.90 שקל – 234.90 שקל.

צילום: גיא כושי ויריב פיין, אבי ולדמן

סגור לתגובות.