ל-"HL" מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים

אצלי, הוא הסיר blog 105 - hl 2באופן מלא את איפור העיניים, גם את המסקרה העמידה ועשה זאת בקלות, במהירות – ובלי לגרות את איזור העפעפיים הרגיש. גירוי העפעפיים, אצלי, הוא פעמים רבות תולדה של מסיר איפור עיניים לא מספיק עדין. ציון גבוה, אני מעניקה למסיר החדש "Eye & Lip Makeup Remover" של חברת הקוסמטיקה המקצועית HL. מסיר איפור דו-פאזי עדין לאיזור העיניים והשפתיים, נטול אלכוהול ומאפשר ניקוי יסודי והסרת איפור ללא צורך בשפשוף העור. מכיוון שהמרקם שלו דו-פאזי, יש לנער היטב לפני השימוש, כך שהחומר בעל הצבע הכחול יתערבב היטב עם זה בעל הצבע הלבן-שקוף. כדי להבטיח שאף טיפת חומר לא תאבד – כדאי לכן לשמור היטב את הפקקון הקטן, שסוגר את פתח היציאה של החומר.

בין רכיביו הפעילים: חומצה לקטית, המעלה את רמת הלחות באיזור העדין של מתאר העין ובכך מונעת את התייבשותו, וגם תמצית מצמח המרפא סנטלה אסיאטיקה, בעל תכונות אנטי- דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, משפר את זרימת הדם ומסייע למיצוק העור. את חשיבות תוספת הלחות, מדגישה ומסבירה בלה גאי, קוסמטיקאית מוסמכת ראשית של HL בכך שמכיוון שהאיזור נטול בלוטות חלב – הוא נוטה יותר להתייבשות. היא גם מעניקה טיפ להסרה נכונה ויעילה של איפור העיניים: לא לשפשף, אלא להניח למשך מספר שניות את פיסת צמר הגפן עם חומר ההסרה, במהלכן החומר ימוסס את האיפור, ורק אז להסיר את האיפור מהחלק הפנימי של העין כלפי חוץ.

להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג. באריזה 120 מ"ל ומחירה 105 שקל.

עוד חידוש בחברת HL הוא הוצאת מדריך כיס בנושא קוסמטיקה מקצועית, שנעשה בשיתוף מיטב המומחים בתחום ומכיל למעלה מ-60 עמודי תוכן וטיפים מקצועייםblog 105 - hl 3 בנושאי טיפוח העור והטיפול בו. בין הנושאים: פיגמנטציה, אקנה, אנטי-אייג'ינג, עור רגיש ועוד. כמו כן, ניתן מענה לשאלות מציקות, כמו איך מתמודדים עם עור מבריק? מה עושים כדי למנוע יובש בעור? מהם הטיפולים האפקטיביים באקנה? מה אפשר לעשות כדי לשפר עוד יותר את תוצאות הניתוח הפלסטי? ומה בעצם מכיל תכשיר היפואלרגני?

לדברי שימי רביב, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עיסקי HL: "מדריך הכיס שאנו משיקים, יסייע לכל אחד ואחת מכם להכיר מקרוב את תחום הקוסמטיקה המקצועית. אנו, בחברת HL, פועלים במרץ להגברת המודעות לחשיבות הקוסמטיקה המקצועית. השקת מדריך הכיס החדש מהווה נדבך נוסף המאפשר לשפוך אור על מגוון רחב של נושאים הקשורים לתחום, כמו- חשיבות הטיפול בעור וטיפוחו, אתגרים שכיחים של העור כגון אקנה ופיגמנטציה והדרך להתמודדות עימם, כיצד נכון לטפח אזורים ספציפיים בעור, כולל טיפים, שאלות נפוצות וטעויות שכיחות בטיפוח העור ועוד".

מדריך הכיס ניתן לצפייה חינם באתרHL –

http://www.hl-labs.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A.html

html.מדריך/http://www.hl-labs.co.il

וכן ניתן להשיגו בסניפי "כללית אסתטיקה" ברחבי הארץ.

צילום: אורי גורן (מסיר האיפור), מוטי פישביין (המדריך).

סגור לתגובות.