"אסתי לאודר" בחודש מודעות לסרטן השד ב"סופר פארם"

כבר  הרבה מאוד שנים, שחברת "אסתי לאודר" מעורבת במאמצי המחקר למציאת תרופה לסרטן השד.  קמפיין המודעות לסרטן השד של חברת "אסתי לאודר" וקולקציית הסרט הורוד נוצרו בשנת 1992 ואוולין לאודר הקימה את אגודת BCRF  -The Breast Cancer Research Foundation®. מיום הקמתו, הקדישה חברת "אסתי לאודר" את תמיכתה לארגון, שאינו למטרת רווח. ה- BCRF מוקדש למימון של מחקר וחדשנות קלינית במטרה לסייע במציאת טיפול לסרטן השד.

בחודש blog 103 - estee lauder 2המודעות, שחל בכל אוקטובר, "אסתי לאודר" משווקת מארזי טיפוח ואיפור מיוחדים, כאשר 30%  מההכנסות מהמכירה נתרמים לאגודה למלחמה בסרטן. חודש אוקטובר עוד לא תם, וזו ההזדמנות להיכנס לאחד מסניפי רשת "סופר פארם", שבהם נמכרים מוצרי "אסתי לאודר" ולרכוש את מארז המודעות Pink Ribbon . השנה מוצעים 2 מארזים: האחד עם סט של 3 שפתונים והשני עם קרם טיפוח.

סט השפתונים נקרא Dream Pink Collection וזהו תיק ורודblog 103 - estee lauder 1 ושיקי, בעל רצועה ארוכה ובתוכו 3 שפתונים בגודל מיוחד, מוקטן. כדאי לדעת שאלו 3 שפתונים חדשים מסדרת "פיור קולור אנבי" – Rebellious Rose, Powerful ו- Tumultuous Pink. ומי שבחרה בהם עבור המארז היא אליזבט הארלי. המחיר: 210 שקל.

במארז הטיפוח יש קרם אחד Resilience Lift Night Firming/ Sculpting Face and Neck Crème בגודל מלא 50 מ"ל. קרם לילה לפנים ולצוואר מסדרת "רזיליאנס", המגיע ארוז עם צמיד ורוד ואופנתי, בהשראת חודש המודעות. המחיר: 580 שקל.

צילום: יח"צ חו"ל

סגור לתגובות.