דיוטי-פרי "ג'יימס ריצ'רדסון" השיק מתחם אופנה חדש

לידיעת הטסים לחו"ל: פנו זמן למתחם האופנה החדש של הדיוטי-פרי בנתב"ג – JR/Fashion. מתחם המשתרע על שטח של כ-500 מר' ומציג את הקולקציות והטרנדים האחרונים, לנשים וגברים, של המותגים המובילים בעולם. מותגי פרימיום בינלאומיים בדגש על אופנת Ready to Wear ובמחירים הנמוכים בכ-15% – 30% מהמחירים בארץ. שימו לב לרשימה חלקית של המותגים: הוגו בוס, דיזל, ארמני ג'ינס, טומי הילפיגר, לקוסט, פול אנד שארק, זניה, מארק ביי מארק ג'ייקובס, פורלה, וולפורד, ג'וסי קוטור, מותג התיקים האיכותי TUMI ועוד.

blog 100 - james 9

אמנם, מוצע כאן הכל – החל מאופנת קזו'אל ועד לאופנת ערב, וכן פריטי אופנה משלימים כדוגמת אקססוריז, נעליים, כובעים, תיקים ועוד – אלא שהדגש הוא על צרכי לקוחות בנסיעות עסקים, גברים ונשים, שזקוקים במיידית לפריטים ייחודיים בקטגוריית Ready To Wear . החל מפרטי הלבשה תחתונה, פריטי אופנה, אביזרים, תיקים, הנעלה ועד לחליפות יוקרה (של המותג הוגו בוס). מאוד חשוב: יש תאי מדידה מרווחים ונוחים, שמאפשרים להכניס את הציוד האישי פנימה.

מתחםblog 100 - james 3 האופנה החדש – JR/Fashion בנתב"ג, מחולק ל-3 מחלקות עיקריות: 1) ביזנס (הוגו בוס, זניה, TUMI, פול אנד שארק); 2) ג'ינס (דיזל); 3) קזואל (טומי הילפיגר, ארמני ג'ינס, וג'וסי) ומותגים נוספים. בכל מחלקה ניתן למצוא מגוון פריטים לכל מטרה, כאשר הדגש הוא על נוחות הבדים והתאמת המוצרים לנוסעים בשדה התעופה.

באירוע blog 100 - james 2הפרזנטציה שנערך במקום, בהשתתפות עיתונאים ובלוגרים, אמר שי עמיר, מנכ"ל מתחם האופנה JR/FASHION: "השקת מתחם האופנה החדש JR/FASHION בא במטרה להציע לצרכן את חווית המותגים הבינלאומיים לפני הטיסה ובמחירים הזולים בכ-15% – 30% מהמחירים המוצעים בישראל. המתחם נותן מענה מלא בספקטרום רחב, הן מבחינת מגוון המוצרים לגברים ונשים והן מבחינת מתן מענה ללקוחות בנסיעת עסקים או נופש".

כדאי לדעת מראש אודות הפריטים בקולקציות סתיו-חורף 2015 – 2016:blog 100 - james 7

BOSS – הקולקציה העסקית והספורטיבית של המותג שומרות על קווים נקיים וחדים ומראות מתוחכמים. מובילים הגוונים החמים של חורף, הדפסים גדולים ומשבצות על חליפות ומעילים.

FURLA – תיקים נשיים בצבעים עמוקים בשילוב צבעי פסטל רכים בצורות חדשות, מתוחכמות ועדכניות.

דיזל – אופנת ה"פנתר השחור" המוכרת והאהובה של המותג – בתוך הג'ונגל האורבני עם הדפסים חייתיים ומוטיבים מעולם החי.

טומי הילפיגר – עיצוב הפריטים בהשראת רחובות ניו-יורק, מנהטן, לוס אנג'לס וברודווי. תשוקה למוזיקה, אמנות ואופנה, שבאים לידי ביטוי בהדפסים גרפיים, סמלי רוק אנד רול ושטיפות חדשניות באווירה אמריקאית אותנטית.

צילום: איציק בירן

סגור לתגובות.