נתחי בשר ארגנטינאי משובח, נתחי "אנגוס", מעכשיו ב"שופרסל" ליד הבית שלי ובמחירים כדאיים. אכן, רשת "שופרסל" ממשיכה במסע הצלחותיה להפחית את מחירי מוצרי הצריכה בישראל על-ידי החדרת המותג הפרטי שלה. המהלך כבר הוכיח עצמו באגף החיתולים, החלב והגבינות הצהובות – ויצר תחרות מבורכת, שהביאה את המתחרים החזקים בשוק – להפחית מחירים, לטובת כולנו.
"שופרסל" הרחיבה את פעילותה במותג הפרטי שלה עם כניסתה לתחום הבשר הטרי – טרי ממש. נשחט תחת בקרה רבנית בארגנטינה. מוטס ישירות מארגנטינה באמצעות מטוסי מטען מקוררים, באופן ששומר על טריות ואיכות המוצר ותוך 5 ימים – על מדפי הרשת. ניתן לשימור במקפיא הביתי עד חצי שנה. מטרת המהלך היא להציע לראשונה ובלעדית ללקוחות הרשת נתחי בשר אנגוס ארגנטינאי טרי ואיכותי במחירים הנמוכים בכ- 10%- 30% מהמחירים הקיימים כיום. בין פריטי ANGUS סטייק אנטריקוט טרי; צלעות טרי; כתף מרכזי טרי; צלי כתף טרי; פילה מדומה טרי; שריר הזרוע טרי; צוואר טרי (לבשר טחון).
באירוע הפרזנטציה אמר איציק אברכהן, מנכ"ל "שופרסל": "שופרסל ממשיכה בהובלת מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל. היום אנו משיקים את קטגוריית הבשר הטרי במותג הפרטי. אנו מייבאים מוצרי בשר טרי מסוג אנגוס מארגנטינה, באיכות גבוהה ובעלות נמוכה יותר לצרכן מהאפשרויות הניצבות בפניו כיום. מוצרי הבשר מהווים מרכיב משמעותי בסל הצריכה החודשי בישראל ובפרט לקראת חגי תשרי. לכן, הכניסה לקטגוריית הבשר עם מוצרי המותג הפרטי הינה אירוע משמעותי שישפיע לטובה על אפשרויות הבחירה של ציבור הצרכנים שלנו".
הרחיב בנושא אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של "שופרסל" ואמר כך: "על פי הערכתנו, היקף שוק הבשר הטרי עומד על 20 אלף טונות ובהיקף כספי של מיליארד שקל בשנה. השוק נשלט על ידי מספר מצומצם של שחקנים דומיננטיים ("תנובה" ו"דבאח") המחזיקים ב- 80% מהשוק. בשר ה"אנגוס" הארגנטינאי, גדל באזור הפורה ביותר. העגלים גדלים במרעה חופשי וניזונים מדשא טבעי ולכן הם ידועים ברחבי העולם כזן איכותי ביותר. הפכנו עולמות ואנו מייבאים באופן ישיר בשר טרי בטיסה מארגנטינה על מנת להוזיל את המחירים לציבור בשיעור של בין 10% ל- 30% מהמחירים הנהוגים כיום. זהו מהלך נוסף שנועד להוזיל את יוקר המחיה בלעדית ללקוחות שופרסל ואנחנו מזמינים את כל עם ישראל להגיע לסניפים וליהנות מבשר "אנגוס" משובח בפחות כסף".
צילום: יח"צ