"מייה אינספיריישן" – בקולקציית קיץ 2015

אני שייכblog 97 - mia 11ת לקבוצה ההולכת וגדלה של שבויות בקסם השרשראות של "מייה אינספיריישן". מוצאת עצמי מגיעה לחנות לרכוש שרשרת חדשה – מתקשה לעמוד בפיתוי ויוצאת עם כמה מהן. קווי הקולקציות שונים זה מזה בהרכב החומרים, בצבעוניות, בגודל ובדומיננטיות העיצובית – תוך שמירה על ייחודיות, עדכניות, והקפדה על חומרים איכותיים, כמו צדף, עץ ממוחזר, עור ועוד. הפיתוי הגדול הוא לא רק ביופי המדהים שלהן אלא גם במחירים: כמעט תמיד במבצע 1+1

טוטאל לוק שונה – הוא הרעיון המנחה את בניית הקולקציות של "מייה אינספיריישן". לאחרונה, הוזמנתי לצפות ביום blog 97 - mia 3הצילומים לקולקציית קיץ 2015 בסטודיו של הצלם שי יחזקאל, שכמו תמיד – עושה עבודה מצויינת.  עבודת הצילום שלו מאוד מחמיאה לפריטים היפיפיים והשתלבותם יחד לטוטאל לוק מרשים. זו בדיוק כוונת המותג – להציע שילוב של פריטי לבוש, נעליים, תיקים ותכשיטים – כולם ייחודיים, כולם יוצרים אמירה אישית עם אופי.

ההשראות העיצוביות אקלקטיות מתרבויות שונות ומסגנונות שונים – הכל באיכויות בלתי מתפשרות של חומרים וגימורים ייחודים.

ככלל, הקו העונתי הוא בסיס מונוכרומטי בגוונים אפורים (שהם "השחור הנצחי"), שחור, אבן, חום בהיר, ירוק-זית, אופ-וויט מאוד בולט  הטרנד במראה דהוי, ה-"Stone wash". להשגתו, הבדים עברו מספר מסלולים של צביעות. עוד בולט הקיץ המראה האתני-אפריקאי, שילוב של מתכות וחבלים, גזרות מעניינות וא-סימטריות.

ראשונות היו ברשת השרשראות, שמייד הזמינו קהל חוזר של מעריצות ולפי בקשתן נוספו התיקים המעניינים והבגדים הייחודיים. אחרונים להשלים את המראה הן הנעליים. בכל עונה מוצעות נעליים ברוח הקולקציה. נעליים מאוד מעניינות, כאלו ש"עושות" את blog 97 - mia 2הלבוש להופעה מאוד מרשימה. כולן עשויות עור בצבעי זהב, כסף, ירוק. "הנעל היא מרכיב מאוד דומיננטי והיא נותנת מראה מאוד שונה וייחודי", אומרת נוגה רון, מנהלת הרשת – והמראה המדהים שלהן, בהחלט אומר שהיא צודקת.

הגישה היא של להתלבש באותם טונים אהובים ובשעת הצורך – לשדרג את ההופעה עם תוספת של נעל מעניינת, תכשיט, תיק ערב. המאוד מעשי בקולקציית הביגוד, הוא שחלק גדול מהפריטים ניתן ללבישה באופנים שונים, בשילובים מעניינים, כתוספות המשדרגות מערכות לבוש שכבר יש בבית. מסוג הדברים ש"ממש חייבים" להוסיף פריטים מהם כדי להיראות תמיד "חדשה", עם מלתחה מגוונת – ובאמירה אישית. ה"שפה" של הביגוד תואמת את זו של מגוון האקקססוריז ברשת – שמבצעים "הקפצה" נוספת – כולםblog 97 - mia 9 בשפה הרמונית, ליצירת מראה ייחודי, בעל אמירה ותעוזה.

היבט מעניין באסטרטגיית הרשת הוא שמירה על מחירים אטרקטיביים, מבצעים כדאיים גם על קולקציות חדשות. הרבה מאוד לקוחות חוזרות ומועדון החברות (ללא תשלום עבור ההצטרפות) כבר מונה מעל 17,000 לקוחות נאמנות. חנויות רשת "מייה אינספיריישן":

קניון אבנת, קומה ב' (מול קפה גו'), פתח תקווה. טלפון: 03-903114

קניון הזהב, האגף החדש קומה א, ראשון לציון. טלפון:  03-5351072

קניון רחובות, קומת התחנה (כניסה). טלפון: 08-9407772

קניון גבעתיים, קומת כניסה ליד "ארקפה". טלפון: 03-5244580

גרנד קניון, חיפה. קמה ראשונה. טלפון: 04-6206768

קריון, (שדרת עופר) קרית ביאליק. טלפון: 04-8253008

קניון איילון, רמת גן. טלפון:  03-6183688

קניון ביג פאשן, אשדוד

צילום: שי יחזקאל

 

סגור לתגובות.