רימונים ודבש לחג

blog 82 - ravid 2הדבש שמייצג את המתיקות והרימונים על המון גרגיריהם – את השפע והפריון, הינם מסממני עונת החגים. דרך מצויינת להתחבר אליהם היא באמצעות פריטים, המשרים את האווירה ומתפקדים גם כמתנה נעימה, שמשדרת כוונה טובה.

רשת התכשיטים "רביד" מציעה סט תכשיטים הכולל עגילים ושרשרת עם תליוני פרי הרימון. הסט עוצב על-ידי המעצבת מלי יניר והוא עשוי גולדפיד עם אבני גרנט או טורקיז. מחיר השרשרת 320 שקל, מחיר העגילים 280 שקל. להשיג בחנויות "רביד" בקניוני רמת אביב, קריית אונו, גבעתיים, קניון סביונים ביהוד וקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. פרטים נוספים באתר: ww.ravidjewelry.co.il

קונצרן "יוניליוור" השיק במסגרת מותג הטואלטיקה הפופולרי בארץ – "פינוק"- סדרה חדשה, במהדורה blog 84 - pinukמוגבלת, הכוללת שמפו לשיער, מרכך לשיער ותחליב רחצה לגוף. הפורמולה מכילה תוספת תמצית רימונים, המעניקה ריח מיוחד ומבשר חג. האריזות גדולות והמחיר נוח (700 מ"ל, 10 שקל – 15 שקל כל אחד). ברשתות השיווק והפארם.

"Crèma" הישראלי העלה על המדפים, לקראת ראש השנה, סדרת דאודורנטים בניחוח דבש באריזות: ספריי, רול-און וסטיק. כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטי-פרספירנטיים ולדברי החברה הם מונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות ומכילים ויטמין E

עוד מוצהר כי הם "מעניקים תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום". ריח הוא עניין של העדפה אישית, ומכל מקום דאודורנט "קרמה דבש" מצטרף לניחוחות הוותיקים, הלקוחים מעולם תחליבי הרחצה: קלאסי, blog 81 - cremaמאסק ואורכידאה. כולם לא נוסו על בעלי-חיים והמחיר של אריזת רול-און ותרסיס 19.90 שקל ושל אריזת הסטיק 22.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

צילום: אייל קרן, מוטי פישביין, יח"צ


כתיבת תגובה