ל"בובי בראון" יש הקיץ הרבה סוכר

blog 78 - bobbi brown 1"אני אוהבת את המראה של סוכר גולמי – הגוונים החומים זהובים הם צבע ברונזה מושלם", הצהירה מאפרת-העל בובי בראון ובהשראת הגוונים החמים של גבישי סוכר גולמיים, השיקה את קולקציית האיפור Raw Sugar . מוצרי האיפור החדשים שלה, במרקמים מנצנצים של גווני סוכר טבעיים מעניקים לעור כמו גוון ברונזה עדין ורושם מקסים של יופי נטול מאמץ, מתוחכם ורענן.

את איפור הקיץ, שבאמת נראה קליל וזוהר בקלות, הדגים בפרזנטציה לבלוגריות המאפר הבינלאומי של "בובי בראון", אדוארדו פריירה, שהגיע במיוחד ארצה. פריטי האיפור מאוד מרשימים וישר יוצרים תחושה שגם אנחנו רוצות מהם (לפחות חלק, אם לא את כולם), אצלנו בבית. כאן צריך לקחת בחשבון כי מרבית הקולקציה הינה מהדורה מוגבלת. כך שכדאי למהר ולרכוש.

blog 78 - bobbi brown 3פרט מעניין: מוצר מאוד מבוקש לשפתיים, שהיה זמנית על המדפים וירד מהם – חוזר ומשתלב בקולקציה זו בגלל דרישת הלקוחות, אבל גם הפעם במהדורה מוגבלת. Tinted Lip Balm מרכך ומזין את השפתיים ומוסיף להן נגיעה שקופה של צבע. חמאות ושמנים יוקרתיים משפרים את מצבן הכולל של השפתיים, באופן מיידי ולאורך זמן, משאירים אותן רכות, גמישות ומלאות ברק. מגיע ב- 4 גוונים : Pink Popsicle, Pink Raspberry, Brown ו- Hazelnut (ב 100 שקל).

עוד פריטי איפור קיץ מהקולקציה במהדורה מוגבלת: פלטה לעיניים, ברונזר ולקים. בפלטה לעיניים Raw Sugar Shimmer Brick Eye Palette קשת רחבה של גווני חום קלויים וגווני סוכר חמימים, מעניקה שטיפה רכה של צבע מותאם אישית במריחה אחת בלבד (265 שקל).

blog 78 - bobbi brown 6הברונזר Bronzing Powder, מתאים לכל סוגי העור הודות לשילוב הנכון בין גווני אדום וחום – הצבעים הנמצאים בשיזוף אמיתי – כדי להעניק לעור גוון חמים של צבע טבעי. לתוצאות הטבעיות ביותר, מומלץ להוסיף את Bronzing Powder בעזרת מברשת ברונזר, במקומות שהשמש נוגעת בפנים באופן טבעי: מצח, לחיים, אף וסנטר. להשיג בגוונים: New, Elvis Duran ו-  Medium (ב 185 שקל).

הלקים הקייציים Shimmer Nail Polish בגווני זהב זוהר וברונזה לוהטת: Golden ו- Raw Sugar (ב 65 שקל).

מוצר חדש על המדפים, שכן מכוון להמשיך עליהם לעונות הבאות הוא Illuminating Bronzing Powder פודרה דחוסה רכה וחלקה, המועשרת בתערובת ייחודית של פודרה שקופה ומיקרו פנינים כדי להעניק לעור מראה טבעי זוהר ומואר. גוון: Telluride (ב 185 שקל).

לאוהבי המראה השזוף (גם גברים, לא להתבייש באמת), המשתוקקים לגוון עור מחמיא וללא סכנת החשיפה לשמש, או לשיפור מראה שיזוף שקצת דהה, באופן לא אחיד – מציעה "בובי בראון" ג'ל ברונזה בנוסחה קלילה, המתמזג במהירות לתוך העור ומתקבע מייד. ל- Bronzing Gel הזה יש שם מחמיא, בנוסף למקדם הגנה 15 spf. שמו: Brown Joe והוא מיוצר בגוון אחד בלבד, כך שלמראה שזוף במיוחד יש להניחו בשכבות נוספות. מומלץ על עור נקי ומוזן בקרם לחות.

ניתן להשתמש בו כברונזר מעל המייק-אפ ולהניחו עם אותה מברשת מייק-אפ. למטרה זו, יש להשתמש בו כמו ברונזר האבקתי וזה אומר להניחו על האזורים הגבוהים בפנים: המצח ועצמותה לחיים ואת השאריות לפזר על האף והסנטר (50 מ"ל, 140 שקל).

blog 78 - bobbi brown 5הפוסט הזה, על מוצרי "בובי בראון" החדשים, הוא הזדמנות טובה להביא לידיעה מוצר נוסף, שאצלנו יעלה על המדפים רק בתחילת ספטמבר והוא מייק-אפ בסטיק. הנוחות במייק-אפ סטיק היא באפשרות להניחו על כל הפנים או כתיקון נקודתי במקומות הדרושים. מעבירים את הסטיק בנגיעות קלות על פני המצח, הלחיים, האף והסנטר וממזגים בעזרת קצות האצבעות, עם ספוגית או עם מברשת מייק-אפ. Skin Foundation Stick בגירסה חדשנית ועדכנית למייק-אפ סטיק ש"בובי בראון" הייתה הראשונה להשיקו בשנת 1992. אז, הוא חולל מהפכה בתעשיית היופי, כתכשיר התיקון הראשון בשוק בעל מרקם קרמי הדומה במראהו למרקם העור. כעת, היא מעלה על מדפיה 4 גוונים חדשים בנוסחה משודרגת שמעניקה עמידות יתרה וגימור טבעי באמצעות פיגמנט המשתלב בעור הפנים ומאפשר תיקון גוון אישי ומדויק. הם מצטרפים ל-20 גוונים של המייק-אפ סטיק בגירסתו הקודמת.

ל-" Skin Foundation Stick החדש יש מרקם חדשני חדיר-אור, הבנוי ממספר רב של שכבות, שמכילות אבקות מינרליות טבעיות ושקופות ופיגמנטים המאפשרים חדירת כמות גדולה יותר של אור ויצירת כיסוי מלא בעל מראה מושלם וטבעי. שילוב ייחודי של אבקות מעניק לעור אפקט "פוקוס רך" וטבעי. סיליקה המשולבת באבקות, מפזרת את האור ומסווה פגמים. סקוואלן המופק מזיתים מסייע בלחלוח העור וחידוש מלאי חומצות השומן החיוניות ומותיר אותו רך וחלק. חמאת שיאה יוצרת מחסום מגונן הנועל את הלחות בעור.

הנוסחה החדשה והמהפכנית, גם מאזנת את השמנוניות בעור וגם מעניקה לעור לחות והודות לכך, המייק-אפ סטיק החדש של "בובי בראון" מתאים לכל סוגי העור, בהם הוא תורם לגימור במראה טבעי ובריא. בובי בראון מעידה עליו כך: "Skin Foundation Stick הוא הנשק הסודי שלי. אני משתמשת בו בצילומים, בשבוע האופנה, על נשים אמיתיות ועל עצמי – במיוחד כאשר אני בנסיעות. הוא נראה נהדר על כל סוגי העור וגווני העור ואפשר להשתמש בו על כל פנים או רק נקודתית לתיקונים לפי הצורך. איך אפשר לא לאהוב אותו?"

להשיג בחנויות "בובי בראון" בקניוני עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה ועופר הקניון הגדול פ"ת.

צילום: יח"צ חו"ל

 


כתיבת תגובה