ל"מוצצים" חנות במקום שהייתה "שילב"

את המיקום המצויין של חנות "שילב" מול "קניון איילון" מכירים רבים מאיתנו, שהעדיפו אותה בגלל מיקומה והחניה הנוחה הצמודה לה. "שילב" עזבו לפני מספר חודשים ואת המקום האסטרטגי הזה לקחה רשת "מוצצים", שקודם שכנה פנימה יותר. חנות הענק החדשה מתפרסת על פני שתי קומות של חללים מעוצבים, בשטח כולל של 1,500 מ"ל ומציעה מיגוון מוצרים גדול ביותר עם התחייבות למחירים הנמוכים ביותר.

blog 64 - mozz 3זו החנות ה-13 של הרשת ובאירוע הפתיחה אמר אסף כהן, מבעלי הרשת: "אנחנו גאים לפתוח חנות ענק חדשה, במיקום מרכזי ומוביל. החנות תציע לתושבי איזור המרכז את מגוון המוצרים הגדול ביותר, וכמו בכל חנויות הענק של הרשת – אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו חוויית קניה יוצאת דופן המשלבת את המבחר הגדול ביותר עם המחירים הנמוכים ביותר".

לדברי החברה, לפי סקר שערך מכון המחקר "מותגים" בנובמבר 2013:  רשת "מוצצים" היא כיום רשת מוצרי התינוקות המובילה בישראל, בקטגוריית חבילות הלידה עם נתח שוק של 26%. אחריה נמצאות "שילב" עם 16% ו"ד"ר בייבי" עם 13%. מה שברור לי הוא שכאן יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים, עוד לפני שחשבנו עליו. אני מאוד התרשמתי מהעובדה שליד הקופה מוצע מיגוון בטריות בגדלים שונים במחיר נמוך מהמקובל בשוק וחלקן במחיר מבצע. מאוד חשוב למי שרוכש צעצוע ורק בקופה מגלה שחסרות בטריות, שמוסיפות למחיר  המוצר, לפעמים יקרות למדי ויש צורך לרכשן בחנות אחרת.

blog 64 - mozz 4חבילת הלידה נחשבת לקניה הגדולה ביותר שעורך הזוג הצעיר לקראת הלידה. היא כוללת בדרך כלל ריהוט (מיטה ושידה), עגלה, כיסא בטיחות ומוצרים משלימים. המוצרים מגיעים לבית הלקוח מיד לאחר הלידה. לכל המיטות ב"מוצצים" יש תו תקן ישראלי.

כל המוצרים מסודרים  לפי קטגוריות, באופן שקל להתמצא ומוצגים הרבה מאוד דגמים וצבעים של אותו הפריט: עגלות וטיולונים, כיסאות בטיחות, מצעים ומגבות, אביזרי אמבטיה וטיפול, צעצועים, מוצרי הנקה והאכלה, מנשאים ותיקים, אופנה וביגוד ועוד. אלה יוצרים עבור המבקרים חוויית קניה יוצאת דופן באווירה מרגיעה ונעימה.

הגישה המובילה את רשת "מוצצים" מבוטאת בהתחייבותה, בכל חנויות הענק שלה, למחירים הנמוכים ביותר. מחירים שמאפשרים לזוגות הצעירים לחסוך הרבה כסף ולא לחסוך מהתינוק שלהם דבר. זה היה הרעיון שהוביל את האחים גיל ואסף כהן לפתוח את החנות הראשונה שלהם בבאר-שבע בשנת 2000. מהר מאוד הגיעה ההצלחה ונהירת זוגות צעירים שחיפשו אלטרנטיבה לרשת יקרה, שהובילה אז. מספר אסף כהן: "במקום לקנות בקניון, הם הגיעו לאזור התעשייה בבאר שבע ומצאו אצלנו מוצרים זהים – אותם מוצרים ממש – במחירים נמוכים בעשרות ולפעמים אפילו במאות שקלים".

ההצלחה הגדולה בבאר-שבע הביאה לפתיחת חנות שניה בחיפה ולאחריה נפתחו חנויות ענק באזורי תעשיה בכל רחבי הארץ: אילת, קריית גת, אשקלון, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, ירושלים, נתניה. הם מוכנים לגלות את סוד הצלחתם: 1) מיקום באזורי תעשיה ושכר דירה נמוך יותר; 2) ניהול יעיל ולא בזבזני, בלי מטה מפואר ועשרות עובדים; 3) קניה מרוכזת וגדולה עבור חנויות הענק שלה – מעניקה לרשת אפשרות לרכשם במחירים נמוכים".

blog 64 - mozz 2

צילום: ערן לביא


כתיבת תגובה