ל"וואו קוסמטיקס" סדרת הדרים חדשה

את רשת "Wow Cosmetics”  אני מכירה  משנת 2006, מיימי הסניף הראשון בדיזינגוף סנטר בתל-אביב. חנות מקסימה שהוכיחה לכולנו, שבסכום מאוד מפתה אפשר לרכוש המון פריטי שיער לילדות קטנות: סיכות, גומיות, קשתות, פרחים ולארזם בקופסה יפה. במדף צדדי הוצגו קרמים לידיים ולרגליים, אף הם במחיר נמוך, שלא היה מקובל באותם הימים.

בינתיים, הרשת התרחבה להרבה מאוד סניפים – 40 במספר, בפריסה ארצית בקניונים, במתחמי קניות מובילים וברחובות צבעוניים בערים מרכזיות. היא התרחבה להרבה איפור לא יקר, לקרמים קוסמטיים ממשיים ולחנויות שעוצבו בנראות אחידה.

החידוש האחרון, ואותי הוא מרשים במיוחד, היא סדרת טיפוח המכילה שמני הדרים טבעיים לצד רכיבים מים המלח – הכי ישראלי שיש והיצור בארץ, במעבדה ישראלית. עיתוי העליה על המדפים – מדוייק להפליא: חורף ישראלי זה הדרים ומה יפנק יותר את העור מאשר השמנים הטבעיים שהופקו מהדרים: שמני תפוז מתוק, שמני לימון, שמני אשכולית ושמני מנדרין.

בסדרת "Fresh Citrus" של "Wow Cosmetics”  יש מוצרי טיפוח, כמו קרם לחות, קרם לילה, סרום וקרם הזנה לעיניים  – לצד מוצרים לניקוי הפנים, כמו חלב פנים, מי פנים וסבון פנים לעור שמנוני וכן מוצרים לגוף: קרם גוף הדרים, חמאת גוף הדרים, ג'ל רחצה הדרים, פילינג מלח גוף,  קרם ידיים וציפורניים וקרם רגליים מחטא.  טווח המחירים: 9.90 שקל – 24.90 שקל.

blog 60 - wow 5

אני קיבלתי להתנסות את חלב הפנים בניחוח הדרים ובהחלט התרשמתי שהוא עושה עבודה מקובלת של חלב פנים, כשריח ההדרים הרענן תורם לחווית השימוש. הכי הפליא אותי הוא המחיר, שלגבי – לאחר שנים רבות של כתיבה עתונאית בנושאי קוסמטיקה והיכרות רחבה עם השוק – נשמע "לא גיוני": 14.90 שקל לאריזת 200 מ"ל – לא יאומן.

גם חמאת הגוף, שקיבלתי להתנסות, נעימה לעור. מכיוון שאינה מוצר נשטף במים, אפשר להתווכח לגבי תועלות ורכיבים קוסמטיים, אבל המחיר: 24.90 שקל לאריזת 220 גרם – נותן תמורה, יותר ממלאה, לליחוח הגוף לאחר האמבט ולאפשרות השימוש גם בה כקרם לידיים ולרגליים.

השורה התחתונה: מוצרי הגוף וניקוי הפנים יתקבלו בשמחה על ידי כל חברה (שאולי מבחינת מוצרי טיפוח הפנים עצמם יש לה דרישות אחרות). הגרפיקה הנעימה על האריזה ה"נקיה" יוצרת סימפטיה ומקרבת את הלב. הציון מדוייק, בכיתוב שחור, של תאריך התפוגה: EXP12/12/2016  – מעיד על רצינות המעבדה. ומעל ומעבר כל אלה, מה שיעשה את המתנה לנהדרת (אך לא יקרה) הוא האריזות היפות שב"וואו קוסמטיקס" יודעים להעניק.

blog 58 - wow 2

צילום: אפרת אשל


כתיבת תגובה