אמא של תלמידת כיתה ג', שקיבלה להתנסות את תיק "Explore" החדש, עם דמות "מיני מאוס" המיתולוגית והאהובה מבית "וולט דיסני" (בת זוגו של "מיקי מאוס") – קצת התלבטה, בתחילה, איך הילדה תתחבר לתיק. מצד אחד הוא שחור – והילדה מעדיפה ורודים, אבל הרוכסנים שלו בולטים בוורוד-סוכריה מקסים וכך גם הצד החיצוני של רצועות הגב – ורוד-מתקתק שיוצר איזון לשחור, ביחד עם מעט אפור. מצד שני, היא חששה ש"מיני מאוס" תיתפס בקרב החברות שלה כקצת ילדותית. חששותיה התבדו, הילדה מאוד אהבה את התיק.
כמו כל התיקים האיכותיים של מותג "Explore" , גם בתיק הזה הרוכסנים עבים ויציבים. בתא הקדמי מקום לאוכל ותאים פנימיים (בביטנה האפורה-בהירה) לארנק, מפתחות, סלולרי ויש גם תא קטן עם רוכסן. התא השני, בגודל בינוני – מתאים למחברות והתא הנוסף הגדול – לספרים. יש גם אחיזה חיצונית לבקבוק המים. יתרון מאוד משמעותי הוא גב אורתופדי שאינו כבד מדי וכאמור, רצועות גב בוורוד-סוכריה משמח.
"אקספלור" הציעה השנה דגמים נוספים, בקווי עיצוב צבעוניים ומודרניים עם דמותה של "מיני מאוס", שהופיעה לראשונה בקולנוע בשנת 1928 בסרט "שגעון המטוסים" והשנה חוגגת 85. יש גם קלמרים בגדלים שונים (3 תאים, 2 תאים, עגולים, אליפטים ועוד). לדברי החברה, כל התיקים, עשויים מבדים קשיחים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים, ניתנים לכיבוס ידני במים קרים ומצופים בחומר דוחה מים. המחיר לפי הדגמים השונים: 129 שקל, 199 שקל.
מותג תיקים חדש, שעלה השנה על המדפים, הוא " Benetton " האיטלקי. הנסיינית אהבה את העיצוב והגוון, אמא שלה זכרה את "בנטון" כחברה של מתנות בגדים שהביאו הוריה מחו"ל והסבתא התרגשה במיוחד כי זכרה את סריקת החנויות באיטליה ורכישת מתנות לבת. עכשיו הנכדה התחדשה בתיק " Benetton". סוג של אחוות בנות-נשים.
את חברת " Benetton" הוותיקה, הקימה משפחת "בנטון" ב-1965 ובשנים האחרונות הסתערה על השוק העולמי ופתחה 500 חנויות חדשות ב-124 מדינות. כיום, היא מחזיקה בכ- 6,500 חנויות באיטליה ובעולם ומחזור מכירותיה כ-2 מיליארד אירו בשנה. היא בולטת בקו פרסומי הייחודי שלה, המשלב בין תרבויות, צבעים, עמים ודתות.
הדבר הראשון שחשוב לאמר על תיקי בית הספר שלה – הוא שהם לא רק תיקים – אלא פריטים אופנתיים בקווי עיצובם ובצבעים נדירים בנועזותם. בין הדגמים הבולטים השנה: תיק חלק בצבע ורוד זוהר ובצבע ירקרק זוהר ותיק עם פסים בסגול-לבן-ורוד. יש גם קלמרים, יומנים וקלסרים תואמים. קהל היעד מוגדר כנערות החל מגיל חטיבת הביניים ועד לנשים צעירות באוניברסיטה. בגלל המבנה של תא הקדמי קטן ותא אחד גדול – הייתי אומרת שהוא מתנה נפלאה לילדה שהולכת לחוגים, המחייבים ביגוד ייעודי. המחיר הגיוני ביותר: החל מ-130 שקל.
צילום: יח"צ