ל"דורות" תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי

תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי, הם שני מוצרים חדשים של חברת "דורות", יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות. שניהם הושקו בעיתוי מעולה – לקראת הפסח, אך מבחינתי יימצא להם שימוש טוב בכל ימות השנה. אני חייבת לשתף בכך שבמיוחד התלהבתי מתערובת התיבול לקציצות, שלי בפרוש עושה "חיים קלים" בהכנת כל סוגי הקציצות. יתרונה בכך שהיא עשויה ממרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים, משווקת באריזת 400 גרם ונשמרת בהקפאה. כבר אימצתי אותה לתיבול הקציצות והיא מעניקה טעם מעולה ואחר מהתבלינים הרגילים שלי, כך שבקלות אני מצליחה לספק "משהו אחר". כבר ציינתי את השימוש הקל בה: אני מוסיפה 2 כפות לתערובת הקציצות, מכינה את הכדורים ומטגנת. אגלה לכם כי בפעם הראשונה נזהרתי, הוספתי רק כף אחת ומחצית מהתיבול הרגיל וכשנוכחתי בהתלהבות הרבה מהשינוי – עברתי ל 2 כפות מהתערובת וללא תיבול נוסף. קלי קלות.

את תערובת התיבול לקציצות של "דורות" ממש חובה להחזיק בבית כי היא מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. המיקס לתיבול אסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, איתן ניתן להכין בקלות ובמהירות מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות, מנות בשר שונות ועוד. מבחינתי, במיידי מעולה כתוספת תיבול לסיר האורז במהלך הכנתו ושוב, אני מצליחה להגיש משהו כאילו בטעם חדש, שהכנתי אותו בקלי קלות ובלי צורך בהשקעה מיוחדת.

שני הפריטים החדשים האלה, מצטרפים אצלי במקפיא למגשיות התיבול ההכרחיות לי של "דורות", כולן מהוות מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול טריים. המגשיות נוחות לשימוש ואחסון במקפיא, הן מחולקות למנות מדודות ומאפשרות שימוש לפי הצורך והטעם בכל מנה, בקלות ובמהירות. כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס, כולסטרול וגלוטן. המגשיות נוחות וזמינות תמיד לשימוש, רק להוציא מהמקפיא ולשלב במנה באופן פשוט וקל. בין מוצרי דורות הנבחרים: שום כתוש, שום חריף, בצל מטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, תיבול לטחינה, פסטו, רוטב עגבניות בזיליקום ועוד.

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.

תערובת התיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי במבצע החל מה-1 באפריל ברשתות השיווק המובחרות.

המחירים: רוטב אסייתי כ-10.90 – 14.90 ₪ לאריזת 160 גרם; תערובת תיבול לקציצות 17.90 – 24.90 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

כדאי לדעת כי חברת "דורות" מציעה מגוון מתכונים עם המוצרים החדשים והם זמינים באתר ובערוצי הטלגרם והאינסטגרם שלה. רגל חג הפסח, חברת "דורות" מגישה לנו מתכון לרטטוי ירקות צבעוני, חגיגי וכשר מהדרין ובהשגחת הרבנות שדות נגב, ובו נעשה שימוש בשני מוצרים שלה: 1) קוביות בצל קצוץ ומטוגן "דורות"; 2) קוביות עשבי תיבול לבישול איטלקי "דורות". תסכימו איתי שהתוצאה הסופית נראית מדהימה ומשמחת ביותר, בעוד הבישול להכנתה – פשוט וקל ללא מאמץ. המנה מתאימה כמנה ראשונה או כתוספת למנה העיקרית בסעודת החג. וביניינו, אם משפחתך היא המוזמנת – ברור שהמארחת והאורחים האחרים יתפעלו מיופיו של התבשיל שהבאת.

המצרכים (לכ- 6-8 מנות):

2 חצילים קטנים

2 זוקיני

2 בצל סגול

3 עגבניות טריות (רצוי מסוג תמר)

4 פלפלים אדומים

לרוטב העגבניות:

1 כוס עגבניות מרוסקות (240 מ"ל)

2 קוביות בצל קצוץ ומטוגן "דורות"

1 פלפל גמבה קצוץ

1 כפית שטוחה מלח

1 כפית סוכר

1/2 כפית פלפל שחור

שמן עשבי תיבול:

4 כפות שמן זית

5 קוביות עשבי תיבול לבישול איטלקי "דורות"

1/2 כפית מלח

1/4 כפית פלפל שחור

אופן ההכנה:

מקלפים את החציל והבצל הסגול ופורסים את כל הירקות לעובי בין חצי ל- 1 ס"מ, בעזרת סכין או מעבד מזון עם סכין פריסה.
בתבנית פיירקס עגולה, מערבבים את כל חומרי רוטב העגבניות בעזרת כף, ומפזרים באופן אחיד על התחתית. מחממים תנור ל-200 מעלות.
מערבבים את כל מרכיבי שמן עשבי התיבול בצנצנת קטנה ומניחים בצד.
מסדרים בתבנית מעל הרוטב את הירקות בצורת ספירלה, מהמעגל החיצוני עד שמסיימים את כל הירקות.
מפזרים חצי מכמות שמן עשבי התיבול על הירקות, מכסים ואופים במרכז התנור למשך 20 דקות. לאחר מכן מסירים את הכיסוי ואופים כ-20 דקות נוספות עד שהירקות מוכנים ומקבלים חריכה קלה.
מוציאים מהתנור ומפזרים מעל את שמן עשבי התיבול שנותר ומגישים חם.

לפרטים נוספים, בעמוד דורות:

בפייסבוק: www.facebook.com/Dorot.page

באינסטגרם: www.instagram.com/dorotsimplycook

צילום: גיא מועלם

סגור לתגובות.