החנות המחודשת של רשת iDigital בקניון רמת אביב – המילה האחרונה בתחום העולמי

חנות הדגל של iDigital בקניון רמת אביב, שבזמנו הייתה הראשונה שנפתחה בארץ, הוסבה להיות חנות ה-APP (Apple Premium Partner) הראשונה בארץ כחלק מהעמקת שיתוף הפעולה האסטרטגי של חברת Apple העולמית עם iDigital ובמהלך שנת 2024 ייפתחו שני סניפי APP נוספים (בדיזנגוף סנטר ובפי גלילות). מדובר בשלושת הפורמטים הקמעונאיים היוקרתיים של – Apple APP ,APR ,AAR – המעניקים מהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חווית השירות והמכירה בחנויות הרשת, בפרוש סטנדרט חדש בחוויית הלקוח בישראל. לקוחות iDigital ייהנו מהחוויה הקרובה ביותר לחנויות Apple Store בעולם מבחינת עיצוב, שירות, מומחיות ומגוון ערכים ושירותים נוספים – חוויה צרכנית ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. בכך תמשיך iDigital לבסס את מעמדה כמובילת שוק במומחיות, בשירות ובמכירת מוצרי Apple בישראל. כדברי דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו-iDigital באירוע השקת פתיחת החנות המחודשת בקניון רמת אביב, שהתקיימה בשבוע שעבר: "זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה של iDigital כרשת המובילה במכירות ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב- iDigital ובשוק הישראלי. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי Apple ואת מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין iDigital לבין האפליסטים הישראלים".

החנות המחודשת בקניון רמת אביב, חנות שאותה אני אישית מכירה מזמן, עברה תהליך עיצוב שהעניק לה מראה הרבה יותר גדול ומרווח מכפי שזכרתי. עם חללים ייעודיים שעוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות כוללת יותר, המאפשרת ללקוחות לבחון מגוון מוצרים ואביזרים הקשורים זה לזה באזור ספציפי ולהבין לעומק כיצד ירצו להשתמש בהם ולאילו אביזרים תומכים יזדקקו. בפרוש ניתן לדבר על סטנדרטים חדשים של חוויית לקוח, חוויית קנייה מרגשת וייחודית מאז ומתמיד, שהיא גם מקצועית יותר. מומחי iDigital ילוו את הלקוחות בהתנסות במגוון המוצרים שבחנות ויציעו להם התנסות רחבה יותר במוצרי Apple, במטרה להעניק חווית התנסות מיטבית, והתאמת המוצר המתאים בדיוק לצרכי כל לקוח, באופן אישי. כמו כן, המומחים בחנות ידאגו להעברת מידע מהמכשיר הישן, ידריכו את הלקוח באופן אישי על השימוש במוצר ועל הפיצ'רים המרכזיים שבו ויתאימו ללקוח את מגוון האביזרים המשלימים הנדרשים לו לצורך הפקת המירב ממכשיר ה-Apple שרכש.

בנוסף, בשורה גדולה במיוחד – בסניף יינתנו ללקוחות החברה שירותי מעבדה ותיקון מוצרים על ידי טכנאי מומחה בפרק זמן של עד 48 שעות. כל זאת, במעבדה המצויידת בחלקי חילוף מקוריים ונמצאת בסניף עצמו, מאחורי דלת לבנה מעוצבת שאופן שמשתלב עם הקיר. בהזדמנות זו אציין מידע חשוב ללקוחות החברה: בארבעה סניפים מובילים יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים ע״י טכנאי מומחה ומוסמך Apple בפרק זמן של עד 48 שעות וכי במעבדה המרכזית של החברה, שודרגה רמת השירות וקוצרו באופן משמעותי זמני ההמתנה לתיקוני מכשירי Apple.

נקודה מעניינת, שבוודאי תזמן לקוחות רבים לסניף היא ההדרכות הקבוצתיות, שתתקיימנה לפי לו"ז הדרכות שיפורסם באתר החברה – ה- Group Demo. בדומה לחנויות המותג בעולם, בחנות הוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים של iDigital בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי Apple וכן בחשיפת פיצ'רים חדשים. הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה הוליסטית הלכה למעשה.

וזה לא הכל. iDigital מיישמת בימים אלה ממש מהלך משמעותי ורחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים קיימים ועתידיים לצורך שיפור חווית לקוחות החברה, בדגש על שני פרויקטים משמעותיים: הקמת אתר אינטרנט חדשני ומעבר למערכת CRM מתקדמת. הקמת אתר האינטרנט החדשני הוא פרויקט דגל, המבוסס על שיתוף פעולה של Apple העולמית עם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם Shopify, שימוש הניתן לשותפים העסקיים המובילים של Apple ברחבי העולם בלבד. במסגרת הפרויקט, וכשותפה בכירה של Apple, יושק בתחילת שנת 2025 אתר תוכן וסחר מתקדם של החברה שיאפשר ללקוחות לחוות את חווית iDigital – Apple הקיימת בסניפים ובעולם הפיזי גם בעולם הדיגיטלי. בניית פלטפורמה מתקדמת לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה – תשתיות דאטה ומידע לניהול כלל נתוני הלקוחות בכל נקודות המפגש שלהם עם החברה. מערכת ה-CRM תאפשר לחברה לפתח היכרות עמוקה עם הלקוחות ולשדרג באופן משמעותי את הצעת הערך שלה ללקוחות מועדון החברים באופן פרסונלי הנבנה על הפרופיל שלהם ובהתאם לצרכיהם, להשיק ערכים מוספים בעולמות השירות והשירות הטכני.

חידוש בהיבט זימון התורים משתלב בחווית השירות הייחודית והחדשנית, שהיא ערך מוביל של החברה בכל נקודות המגע עם הלקוח. iDigital תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה, ובעתיד גם לעקוב אחר התקדמות הטיפול דרך אתר החברה. בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח – במסגרתו לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון וייהנו ממשלוח המכשיר בחזרה לביתם לאחר התיקון.

אחריות למכשיר שרכשנו היא נקודה רגישה אצל כולנו וכאן המקום לציין כי iDigital מציעה ללקוחותיה שתי תוכניות הרחבת אחריות, המעניקות את האחריות המקיפה ביותר בישראל על מוצרי Apple. התוכניות מקנות את ההגנה המושלמת ומאפשרות ללקוחות iDigital "ראש שקט ושקט נפשי". במסגרת זו, ניתנים תיקונים במעבדת iDigital הרשמית המאושרת ע״י Apple, חלקי חילוף מקוריים וטכנאים מוסמכי Apple לתיקון מושלם של המכשיר במקרה של כל תקלה. תכנית אחת נקראת iDigital Care והיא מעניקה אחריות ל-3 שנים מרגע רכישת המכשיר. תוכנית זו ניתנת לכלל המוצרים iPhone, Mac, iPad, Apple Watch ומרחיבה לשנתיים נוספות את אחריות היצרן של Apple. התכנית השנייה היא + iDigital Care, אשר מציעה את כל היתרונות של iDigital Care וכוללת בנוסף כיסוי נרחב של תיקון שבר מסך ל-iPhone עד פעמיים בתקופת האחריות.

אשתף אתכם כי מה שלי מאוד קוסם הוא הצעות הערך שהחברה מציעה כחלק מהמאמץ הקבוע שלה להנגיש את מוצרי Apple ללקוחות. במסגרת זו, iDigital מובילה מהלכים משמעותיים ומאפשרת ללקוחותיה הצעות ערך מצוינות. iDigital מובילה את עולם ה- Trade In ומאפשרת ללקוחות עסקאות טרייד-אין על מגוון מוצרי Apple שלהם: iPhone, Mac ו-Apple Watch. בנוסף, מציעה iDigital ללקוחותיה מגוון חבילות המשלבות רכישה של מוצר אפל יחד עם הטבה משמעותית כגון: שוברי הטבה לרכישת אביזרים (עד 300 ש"ח), הטבות כדוגמת מטען 3 ב-1 בשווי 349 ש"ח, הטבה של הרחבת אחריות מקיפה מעבר לאחריות היצרן ועוד.

אזכיר כי רשת iDigital , שפועלת תחת חברת האם iCon Group – היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל – מונה 20 סניפים מחיפה ועד אילת. בנוסף אליהם, מפעילה הרשת את 6 סניפי iDigital goodiz. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בסגנון החיים הדיגיטלי.

צילום: גדי סיארה

סגור לתגובות.