רויט אזוט לא שוקטת: אקדמיה לאיפור קבוע, סדרת זהב קוסמטית וסניף בתל אביב

זה שהיום היא אישה עצמאית, חזקה ובעלת עסק מבוסס ומצליח, אייקון מוכר ומוביל בתחום הקוסמטיקה והאיפור הקבוע – מגדיר כהצלחה בהגשמת חלומה מלפני כ-20 שנה של רוית אזוט מבאר שבע. הרבה עבודה קשה הניעו את גלגלי ההצלחה והכל בעשר אצבעותיה. היא עומדת בראש: "מרכז רוית אזוט – טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים", המציע מנעד רחב של טיפולים קוסמטיים עם טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, לשיפור מרקם העור, טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים אסתטיים.

הכל התחיל בבאר שבע, לשם עברה לגור עם בעלה וביחד פתחו חנות מעוצבת ויפה למוצרי קוסמטיקה, אביזרי איפור וסידור גבות. במקביל, למדה את תחום הקוסמטיקה באופן מסודר והיא בעלת תואר יועצת יופי מוסמכת. בחדר קטן בקצה החנות, התחילה לעשות טיפולי שעווה וזכתה בתואר "דר לשעווה". מהר מאד החדר הקטן לא הספיק והיא עברה למקום מרווח יותר במרכז מסחרי.

החוזקה שלה, היא מודה, הוא תחום האיפור הקבוע, ובתחילת דרכה עבדה בבתי ספר לאיפור ולאחר נסיעות לחו"ל להתמחות אצל מיטב המובלים בתחום, רווית אזוט עצמה נחשבת למובילה ומקצועית ביותר בתחום. היא רואה במקצוע הנשי של איפור קבוע אפשרות לנשים להגיע להגשמה אישית, ביחד עם עצמאות כלכלית, להיות בלתי תלויות – ומבחינתה, זו שליחות להביא נשים לנקודה כזו. אז אם גם אתן שוקלות להיכנס לתחום ולהפכו למקור הכנסה כספית טוב, קחנה בחשבון בית הספר מוביל והוא "האקדמיה לאיפור קבוע PMU" של רוית אזוט.

בקורסים שלה, רוית אזוט מלמדת באופן אישי ומעבירה את הידע שלה,המבוסס על ניסיון רב שנים. תכנית הלימודים עשירה בתכנים רבים ומגוונים ברמת לימוד גבוהה, עם כמות מפגשים רבה ובמסלולים מותאמים אישית לכל אחת. רק 4 תלמידות במחזור כדי להעניק את תשומת לב המרבית לכל אחת. היא גם מלווה באופן אישי ומקצועי את התלמידות לאורך כל הקורסים וגם אחרי סיומם.

בשנת 2017, היא נבחרה לאשת השנה בתחום העסקים בדרום. כיום, בנוסף לעסק ולאקדמיה לאיפור קבוע, רוית אזוט ממלאת תפקיד התנדבותי ומשמשת כיו"ר ארגון הקוסמטיקאיות ויו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל, מחוז דרום. התפקיד חושף אותה לבעיות של עסקים והיא עושה את המרב כדי לפתור אותם. כמו כן, התפקיד הזה מביא אותה להיכרות עם האנשים הנכונים, כולל שרים בממשלה, ופועלת לרתום אותם לעזרה ותמיכה בעסקים של מחוז דרום.

כחלק מחגיגות ה-20, אזוט השיקה לאחרונה סדרת מוצרי טיפוח אשר נרקחו על טהרת הזהב (אמיתי). סדרת ה"פרו גולד" מסייעת לחידוש עור הפנים, ממצקת אותו ומשיבה לו מראה רענן זוהר, צעיר ומטופח .ייחודה של הסדרה בשילוב חומרים פעילים הידועים מחקרית כמועילים לטיפולי אנטי אייג'ינג, ובמרכיביה ממקור טבעי, בעיקר אבקת זהב 24 קארט הידועה כבעלת השפעה מיידית על העור והענקת מראה מטופח ורענן.

תכניות לעתיד, ברור שיש למי שלא עוצרת במקום ושואפת להתפתח ולגדול. היא רואה כעניין של זמן, בלבד, עד שתגיע לשיווק הסדרה הקוסמטית שלה בחו"ל ולאחר 20 שנה בעסקי הביוטי וביסוס עסקי, יציב ומקצועי, שמוכר בכל הדרום. – רוית אזוט פתחה סניף בתל אביב לנוחיות לקוחות מהמרכז, ופעם בשבוע מקבלת בו לקוחות רק לעיצוב איפור קבוע.

"מרכז רוית אזוט – טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים":

סניף באר שבע – עין גדי 14
סניף תל אביב – ראול וולנברג

את מוצרי הסדרה ניתן לרכוש במרכז רוית אזוט ובאתר.www.Ravitazut.co.il
פייסבוק: רוית אזוט Ravit Azut
אינסטגרם: ravit_azut_academy
טלפונים: 077-7675404 054-5988781

צילום: רמי זנדיגר (רוית אזוט), יח"צ (מוצרים)

סגור לתגובות.